ben zenon mercek ve ona uygun zenon ampül zamanında almıştım, aldığım mercek minik olmadığı için eski motorumun farının içine olmamıştı, bu rks'nin farının içine de girmedi, usta arkadan farı kesip içine yerleştirmiş, minik mercek bulursanız süper olur, zenon artık aydınlatmada son nokta...
dediğiniz soğutuculu power led bende de var, o eski motoruma oluyordu ama bir usta bunlar muayeneden hayatta geçmez demişti, o yüzden halen bende duruyor, ayrıca merceksiz bir sistem olduğu için sürücülerin gözünü alabilir, merceksiz zenon da aynı şekilde göz alır, mercekli zenon için muayeneden umutluyum

tek eksiği yükseklik ayarının olmaması, yere baksın diye en başında usta bir ayar çekti, yer mi yemez mi muayenede göreceğiz

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
zincir ben henüz değiştirmedim, nasıl bir şey lazım burada değiştiren arkadaşlara soracağım, ancak mevcut orijinal zincirimi wd40 ile temizliyorum ve paslanmıyor, öncesinde zincir yağı kullanıyordum, çok pahalı oldu, wd40 çok ucuz, kullananlarda var ...
ayrıca zincirimin uzamasını bekliyorum

ön dişli getirttim, büyütücem, yurt dışı forumlarında virago 250lilerin dişlileriyle oynayamayan yok, bu konu içinde de zamanında yazmıştım.