RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Geçen gün çaprazımdaki bir xmax250 emniyetteki yağın üzerinden geçti, kısa bir süre sonra çok hafif olan dönemeçte motoru sola yatırmasıyla devrildi, sürücü motorun altında kaldı, bacağım diye inliyordu.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Ben bir müddet bu lastikleri kullanmayı düşünüyorum.dengeli fren çok önemliymiş bu işte. Bakalım.ne gösterecek zaman.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Islak bir yüzeyden geçerken ve geçtikten sonra motoru bir süre düz tutmaya gayret etmeni tavsiye ediyorum.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Arkadaşlar merhaba. Sonunda motoru aldım.
2012 model 2013 trafiğe çıkışlı 14000 km'de.
Yetkili servisine baktırıp aldım, ciddi bir sıkıntısı yok. Debriyaj balatası değişmesi gerek 90 TL hemen verdim siparişi.
Sağ ayna kırıktı mahalledeki bir esnafta 30 liraya takım ayna aldım memnunum.
Üzerinde oringli zincir var, ustaya bak bakalım zincir değişimi gerekli mi dedim, "abi buna birşey olmaz sen devam sağlam zincir" dedi.
Ön siper camı yok, zaten istemiyorum.
Lastikler orijinal ve arka bitmek üzere, tez zamanda takım olarak değiştirmeyi planlıyorum.
Far halojen, görüntü 0, acil değişmesi lazım.
Titreşim selede yok, gidonda yok, egzos tarafında var sanki.
Sesi orta şekerli, çünkü egzos standart halinde.
Ayaklığı kapatınca motor kapanmıyordu, onu yaptırdım.
Sinyal tuşları biraz takılıyor, ileride onları da değiştirebilirim.

Dün aldım, ilk motorum, 80 km yol yaptım, genel olarak memnunum.

Size sorum: yakıt azalınca kadranda yakıt işareti olan lamba yanıyor mu?
Unutmadan bir de, gündüz gözüyle güneş altında boş ışığını, sinyal ışığını görmek çok zor oluyor. Siz buna bir çözüm bulabildiniz mi?
Alır almaz servise bakıma götürdüm, usta castrol Power 1 15-50 yağ tercih etti.
Aldığımda sis bar sapsarı boyanmıştı, ilk iş onu hallettim.
Önceki sahibi standart bakımdan başka hiçbir iş yapmamış (bakımları tam, yetkili servis kaşeli imzalı bakım tablosu var), pislikten bayılıyordu bir güzel yıkadım.
Bu da makine:
1v8DA1.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Hayırlı olsun, temiz görünüyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Gidonda sizlerde hareket var mı? Usta içinde titreşim için lastik takozlar var, hepsi böyle dedi.
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan :rendeer: sinyal tuşları için WD-40 kullanabilirsin belki o takılmayı bir nebze hafifletir
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Hayırlı olsun, temiz görünüyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Gidonda sizlerde hareket var mı? Usta içinde titreşim için lastik takozlar var, hepsi böyle dedi.

Hareket derken sorun anlamında dediniz de nasıl bir hareket onu kestiremedim ancak benim gidonda bir hareket yok bir sıkıntı yok, varsa da ben henüz fark etmedim diyebilirim. İlerleyen günlerde dikkat ederim. Teşekkür ederim.

@atik216 teşekkürler.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Hayırlı olsun, temiz görünüyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Gidonda sizlerde hareket var mı? Usta içinde titreşim için lastik takozlar var, hepsi böyle dedi.

Evet orjinal gidonda ileri geri bir hareket var, benim ustamda aynı şeyi söylemişti.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Arkadaşlar motorun depodaki marka etiketleirini söktüm daha güzel oldu. Tamamen etiket, falçata ile ufak ufak kazıyınca çıkıyor. Yalnız ön çamurluktaki krem boya, siyah etiket. Bu sebeple çamurluk kaldı ama, o da tamamen siyah boyanacak kısmetse.
QBDYnk.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Aynı aynayı kullanıyoruz, o aynalar çok kötü, sen yan olarak kullanıyorsun galiba, ben o şekilde hiç birşey göremiyorum
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Aynı aynayı kullanıyoruz, o aynalar çok kötü, sen yan olarak kullanıyorsun galiba, ben o şekilde hiç birşey göremiyorum

Zar zor arkada araç olduğunu görüyorum sadece. Aynadan bakıyorum bir araç belirtisi var, çevirip kafamı bakıyorum. İdareten taktım ama, hakikaten idare edecek bir ayna.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Arkadaşlar motorun depodaki marka etiketleirini söktüm daha güzel oldu. Tamamen etiket, falçata ile ufak ufak kazıyınca çıkıyor. Yalnız ön çamurluktaki krem boya, siyah etiket. Bu sebeple çamurluk kaldı ama, o da tamamen siyah boyanacak kısmetse.
[url=http://hizliresim.com/QBDYnk][url]http://i.hizliresim.com/QBDYnk.jpg[/url][/url]

Allah senden razı olsun, biz orası sökülmüyor boyanıyor sanıyorduk, ben oraya evdeki Arçelik buhar matikle girişirim :) 100 C sıcağı yedimi yapışkan kendini bırakır heralde :) çamurluktaki boya mı, yazdığını anlayamadım....

benim motor şu an Mecidiyeköy prestij motorda, birkaç modifikasyon oluyor, fotoları ekleyeceğim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Allah senden razı olsun, biz orası sökülmüyor boyanıyor sanıyorduk, ben oraya evdeki Arçelik buhar matikle girişirim :) 100 C sıcağı yedimi yapışkan kendini bırakır heralde :) çamurluktaki boya mı, yazdığını anlayamadım....

benim motor şu an Mecidiyeköy prestij motorda, birkaç modifikasyon oluyor, fotoları ekleyeceğim :)

Amin polo34 :) Ben iki saat güneşte beklettim, sonra saldırdım hiç sorun olmadan kolaycı çıktı. Çamurluktaki krem rengi olan yer boya. Üzerindeki siyah kısım etiket. Ben çamurluğu söküp boyatacağım. Ben 4 mayıstı sanırım prestij motorda idim, görmedim senin motoru. Yeni mi bıraktın? Ve yeni fotoğraflarını bekliyoruz.
Anlaştım sayılır, yarın senin lastiklerden alıyorum; öne 120 80 16 arkaya 140 70 16 city grip. Sökme takma dahil 450.
 
Katılım
11 May 2016
Mesajlar
2
Merhaba, uzun zamandır araştırıyorum cruiser 250 almaya niyetlendim sonunda.Genel olarak nasıl değerlendiriyorsunuz bu motoru
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Hayırlı olsun.Aynalar hariç motor güzel gözüküyor.Krom ayna almalısın.Bu motora o yakışır.

Yakıt azalınca kadranda yakıt işareti olan lamba yanması lazım.Fakat bu motordaki kronik problem o lambanın bozulması.Bende çalışmıyor.2 arkadaşımda daha aynı motordan var onlarda da çalışmıyor.Hatta o lamba yanmadığı için birgün yolda kalmıştım.

Gündüz gözüyle sinyal ve far ışığını görmek için bir çözüm yolu yok.Bende görmüyorum.

Çantalar çok hoşuma gitti.Ön çamurlukta krem rengi olan kısım küçük bir bölge.Sırf orayı da siyah yapmak için uğraşmana gerek yok bence.Yine de sen bilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst