Arkadaşlar merhaba. Sonunda motoru aldım.
2012 model 2013 trafiğe çıkışlı 14000 km'de.
Yetkili servisine baktırıp aldım, ciddi bir sıkıntısı yok. Debriyaj balatası değişmesi gerek 90 TL hemen verdim siparişi.
Sağ ayna kırıktı mahalledeki bir esnafta 30 liraya takım ayna aldım memnunum.
Üzerinde oringli zincir var, ustaya bak bakalım zincir değişimi gerekli mi dedim, "abi buna birşey olmaz sen devam sağlam zincir" dedi.
Ön siper camı yok, zaten istemiyorum.
Lastikler orijinal ve arka bitmek üzere, tez zamanda takım olarak değiştirmeyi planlıyorum.
Far halojen, görüntü 0, acil değişmesi lazım.
Titreşim selede yok, gidonda yok, egzos tarafında var sanki.
Sesi orta şekerli, çünkü egzos standart halinde.
Ayaklığı kapatınca motor kapanmıyordu, onu yaptırdım.
Sinyal tuşları biraz takılıyor, ileride onları da değiştirebilirim.
Dün aldım, ilk motorum, 80 km yol yaptım, genel olarak memnunum.
Size sorum: yakıt azalınca kadranda yakıt işareti olan lamba yanıyor mu?
Unutmadan bir de, gündüz gözüyle güneş altında boş ışığını, sinyal ışığını görmek çok zor oluyor. Siz buna bir çözüm bulabildiniz mi?
Alır almaz servise bakıma götürdüm, usta castrol Power 1 15-50 yağ tercih etti.
Aldığımda sis bar sapsarı boyanmıştı, ilk iş onu hallettim.
Önceki sahibi standart bakımdan başka hiçbir iş yapmamış (bakımları tam, yetkili servis kaşeli imzalı bakım tablosu var), pislikten bayılıyordu bir güzel yıkadım.
Bu da makine:
[/url][/IMG]