RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
26
arkadaşlar usta benim motorun enjektörlerinden birinin çalışmadığını söyledi,değişmesi gerekiyormuş.Bu konuda bilgisi olan varmı acaba?Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
arkadaşlar usta benim motorun enjektörlerinden birinin çalışmadığını söyledi,değişmesi gerekiyormuş.Bu konuda bilgisi olan varmı acaba?Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

http://lzgjsy.en.alibaba.com/produc...ector_OEM_MEV1_190_for_250_cc_motorcycle.html

https://translate.googleusercontent...5.html&usg=ALkJrhjDozeThh1Ua3GX1elPBrnXs4d6mw

aşağıdaki linke göre 6 tip varmış, söküp foto çekseniz iyi olur, bulması kolay olur
http://lzgjsy.en.alibaba.com/productgrouplist-802737976/Natural_Gas_Injector.html

17-20 usd gibi rakamları var, ustayla resimlerine bakarsınız, motosikletsepetine fiyat sordunuz mu?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
@polo34 Rks Titanic 150-s hakkında bilgi paylaşabilirmisin

Hedefimdeki motorlardan olmadığı için yorum yok:) bilmem kaç sene 125 cc bindim, şimdi 250 cc oldu, altına düşmeye niyetim yok:) boyum uzun olsa enduro delisiyim, cruiser'ı sevmeye çalışıyorum:)
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
11
Zincir bakla sayısı 114 olacak.CHOHO marka 520-114L alabilirsin.

Yağ değişiminde filtre değişecekse 1,9 lt olmayacak.Sanırım orda bir yanlış anlaşılma olmuş.Ben filtre değiştirsemde değiştirmesemde 1,4 lt koyuyorum.Zaten her yağ değişiminde filtreyi de değiştiririm.Motul marka yağ hiç kullanmadım ama polo34 önerdiğine göre denemek gerek.

Bizim motorun çoğu parçası www.motosikletsepeti.com adresinde bulunuyor.

Emin misiniz? Bende değiştirdim zinciri 118 saydı usta.
 
Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
26
http://lzgjsy.en.alibaba.com/produc...ector_OEM_MEV1_190_for_250_cc_motorcycle.html

https://translate.googleusercontent...5.html&usg=ALkJrhjDozeThh1Ua3GX1elPBrnXs4d6mw

aşağıdaki linke göre 6 tip varmış, söküp foto çekseniz iyi olur, bulması kolay olur
http://lzgjsy.en.alibaba.com/productgrouplist-802737976/Natural_Gas_Injector.html

17-20 usd gibi rakamları var, ustayla resimlerine bakarsınız, motosikletsepetine fiyat sordunuz mu?

Evet sordum tanesinin 231 TL olduğunu söylediler.
 
Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
26
Bir de forumda Serkan usta var, ona da fiyat sorabilirsin

Kardeşim serkan ustanın tam üye ismi nedir?baya bir serkan varda.Teşekkür ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------

Bir de forumda Serkan usta var, ona da fiyat sorabilirsin

Kardeşim serkan ustanın tam üye ismi nedir?baya bir serkan varda.Teşekkür ediyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Bu motorun enjeksiyon sesi bir beni mi kıl ediyor yoksa benim benzin pompası mı çok ötüyor? :D
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Benimkide kontağı açınca ses yapıyor ama benim hoşuma gidiyor bu ses. :cherry:

Kontağı ilk çevirdiğinizde gelir, gerekli benzin basıncını toplamak için yapıyor yanlış bilmiyorsam; ama normal sürüşte de hele ışıklarda falan rahat rahat duyuyorum ben, dedim acaba bende mi sorun var yoksa rks'nin benzin pompası mı böyle?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bence senin pompa yolcu, bir baktır, kontağı açıncaki sesler tamam ama sonraki sesler bende de yok
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Sadece kontağı açınca değil ışıklarda durunca da duyuyorum ben.1 senedir var bu ses.Bir sıkıntı çıkmadı şimdiye kadar.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Yurt dışında bu motora ekstra benzin filitresi takanlar olmuş, acaba sebebi benzin pompasını mı korumaktır?
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Yurt dışında bu motora ekstra benzin filitresi takanlar olmuş, acaba sebebi benzin pompasını mı korumaktır?

Bende de hep vardı bu ses, bir sıkıntısını görmedim, sadece meraktan sorayım kullananlara dedim. Benzin filtresi ben de düşünüyorum, sadece pompa için değil genel olarak sağlıklı, hiçbir eksisi yok diye biliyorum.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Arkadaşlar affınıza sığınarak bişe sorcam.benim komşu sıfır yamaha 125 cc aldı üstünde bizim orj.lastikten var.cst. biz nasıl kalitesiz yorumu yapıyoruz.yamaha orj lastik olarak takmış.ha evet kayıyormu kayıyor.denge problemide var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst