arkadaşlar usta benim motorun enjektörlerinden birinin çalışmadığını söyledi,değişmesi gerekiyormuş.Bu konuda bilgisi olan varmı acaba?Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
@polo34 Rks Titanic 150-s hakkında bilgi paylaşabilirmisin
Zincir bakla sayısı 114 olacak.CHOHO marka 520-114L alabilirsin.
Yağ değişiminde filtre değişecekse 1,9 lt olmayacak.Sanırım orda bir yanlış anlaşılma olmuş.Ben filtre değiştirsemde değiştirmesemde 1,4 lt koyuyorum.Zaten her yağ değişiminde filtreyi de değiştiririm.Motul marka yağ hiç kullanmadım ama polo34 önerdiğine göre denemek gerek.
Bizim motorun çoğu parçası www.motosikletsepeti.com adresinde bulunuyor.
Emin misiniz? Bende değiştirdim zinciri 118 saydı usta.
http://lzgjsy.en.alibaba.com/produc...ector_OEM_MEV1_190_for_250_cc_motorcycle.html
https://translate.googleusercontent...5.html&usg=ALkJrhjDozeThh1Ua3GX1elPBrnXs4d6mw
aşağıdaki linke göre 6 tip varmış, söküp foto çekseniz iyi olur, bulması kolay olur
http://lzgjsy.en.alibaba.com/productgrouplist-802737976/Natural_Gas_Injector.html
17-20 usd gibi rakamları var, ustayla resimlerine bakarsınız, motosikletsepetine fiyat sordunuz mu?
Bir de forumda Serkan usta var, ona da fiyat sorabilirsin
Bir de forumda Serkan usta var, ona da fiyat sorabilirsin
Bu motorun enjeksiyon sesi bir beni mi kıl ediyor yoksa benim benzin pompası mı çok ötüyor?![]()
Benimkide kontağı açınca ses yapıyor ama benim hoşuma gidiyor bu ses. :cherry:
Yurt dışında bu motora ekstra benzin filitresi takanlar olmuş, acaba sebebi benzin pompasını mı korumaktır?
Kaan motoru satıyordun, ne oldu?