RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bu başlığı oku çok değil 24 sayfa gider alırsın.polo şu gösterge işine bi el mi atSak ki

bende yanlışlıkla gelmiş bir adet gösterge daha var, ancak devir saati mi hız mı unuttum :) ilgilenirsen detayları yazarım, bizimki enjeksiyonlu olduğu için gerekli sinyalleri alabilmeleri lazım...
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Selam herkese,

Polo34:
Bende bir ara düşündüm amortisör toz lastiğini, sonra çok oynuyorum motosikletle yeter diyerek vazgeçtim :)

Aliexpresste seçenekler çok ;

http://tr.aliexpress.com/item/1pair-set-GS125cc-Front-Fork-Cover-Shock-Absorber-Dust-Rubber-Cover-For-most-Chinese-Motorcycle/727678126.html?spm=2114.010208.3.1.2IHwMO&ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201602_1_505_506_503_504_10032_10020_502_10001_10002_10017_10005_10006_10003_10021_10004_10022_10018_10019,searchweb201603_1&btsid=1da5b138-3998-4de8-92c9-bc5f36b8fcda


Aynaları taktıktan sonra böyle oldu.

314xfgm.jpg
[/IMG]

1pgztv.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
O toz lastikleri üniversalsa alırım aslında:) demiştim ki iki farklı çap, serbest uzunluk, çökme uzunluğu vs :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

Omar sana bendeki dijital göstergeleri aldığım fiyattan gönderebilirim, sen becerirsen ben yine siparişle getiririm...

Uğraşmaya vaktin varsa buradan foto fiyat açıklayabilirim,
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
14
Abi Denizli'de motor gidip göstereceğim yedek parça sıkıntısı var mı yarı yolda bırakır mı ? Öğrenciyim 2 3 ay da bir masraf çıkarır mı ? En önemlisi elimden kolayca çıkara bilir miyim ?
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
O toz lastikleri üniversalsa alırım aslında:) demiştim ki iki farklı çap, serbest uzunluk, çökme uzunluğu vs :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

Omar sana bendeki dijital göstergeleri aldığım fiyattan gönderebilirim, sen becerirsen ben yine siparişle getiririm...

Uğraşmaya vaktin varsa buradan foto fiyat açıklayabilirim,

hocam dijital göstergelerin detaylarını yazabilirsen sevinirim bana, omar abi düşünmezse ben düşünebilirim, burda iyi bir usta var..


ouzhan, chopper motorlar en azından 250 cc klasmanında en iyisi rks cruiserdir bence, bi tık öte de blackster var, en pahallısı en kalitesi de gv250

superlightta var ama tek silindir ve karburotorlu, onunda modası geçti, sırf görünüşü için 7200 tl vermem.
 
Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
26
Arkadaşlar benim RKS motorun benzin otomatiğinin altındaki conta deforme olmuş ve değiştirmem gerekiyor.Nereden temin edebilirim yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
sıvı contalardan sürseniz olmaz mı? kırmızı, siyah, beyaz renkli olanları var diye biliyorum ...
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Parça olarak bulamazsanız conta kesen yerler var sanayi sitelerinde Kestirebilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

Tşkler polo ben uğraşamam. Exel isterse ona ver. Iyi bi usta bulabilirsem anca o zaman.ehliyeti almadım daha ilçe dışına çıkamıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

Exel sen istersen alabilirsin.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Selam arkadaşlar. Sizleri uzun zamandır takip ediyorum. Bende bu motor yok ama, aklımdaki motor bu makine. Hatta bir tane beğendim, anlaştım, almadan önce bir servisine göstereyim dedim (o da 5500 TL idi) Servise gösterince enjeksiyon arızası var en az 1500 TL kapalı kutu daha da çıkabilir deyince erteledim. Buraya sizden haberdar olmak üzere yazıyorum. Motoru aldığımda bol fotoğraflı bol emekli bol yenilikli paylaşmlarım olacağına emin olabilirsiniz. Umarım tez zamanda motor sahibi olarak buradan yazarım. Selamlar.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
10
motorun yakıt tüketimiyle ilgili bilgi verebilir misiniz? bir de sıfır alırken ön cam ve yan çantalarla beraber mi geliyor motor?

şu an lifan almayı düşünüyorum aynı motor bloğuna sahipler zaten ama öğrendiğim kadarıyla lifan yaklaşık 3lt/100km yakıyormuş. sonradan çanta masrafı yapmaktansa hem enjensiyonlu makine almış olurum. şu anki fiyat farkları zaten üçerlerde 400tl civarı ön cam, yan çantalar daha fazla eder tahminimce. önerileriniz nelerdir?

şu an benim için asıl önemli olan özellikler
1. az yakması, 2. yedek parça sıkıntısı çekmemesi ve cebi çok yakmaması, 3. ikide bir vida sıkmakla uğraştırmaması.

alacağım motoru 2-3 sene kullanmak istiyorum. f/p olarak 250cc cruiserlar arasında en uygun olanlar lifan ve rks sanırım. karşılaştırma yapabilecek kimse var mı?
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
14
Selam arkadaşlar. Sizleri uzun zamandır takip ediyorum. Bende bu motor yok ama, aklımdaki motor bu makine. Hatta bir tane beğendim, anlaştım, almadan önce bir servisine göstereyim dedim (o da 5500 TL idi) Servise gösterince enjeksiyon arızası var en az 1500 TL kapalı kutu daha da çıkabilir deyince erteledim. Buraya sizden haberdar olmak üzere yazıyorum. Motoru aldığımda bol fotoğraflı bol emekli bol yenilikli paylaşmlarım olacağına emin olabilirsiniz. Umarım tez zamanda motor sahibi olarak buradan yazarım. Selamlar.
GökhanD kardeşim nerde baktın motora
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
bir sorum olacak motoru satın alırken yanında kullanım kitapçığı ve alet çantası vs. birşeyler verildi mi acaba size?
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Arkadaşım ben cmax dizel enjektörlerini bosch servisine garantili 4 tanesini 1250 ye yaptırdım. Ne 1500 allah aşkına. O tamirci üflemiş gibi. Sonra aldığumız motorun kalitesi fiyatı belli. Ya çok paraya kıyıp Kalite marka alıcan. Ya bu paralara bunları alıcan. Bazı arkadaş lar yedek parça diyor.geçen servisteyken bilinen meşhur m ile başlayan bi markanın mağdur kullanıcısını gördüm.adam isyanlarda. Hepsi aynı tantana.şans bakım dikkat işi. Ben 2 aydır kullanıyorum rks 250 yi kullandıkça daha seviyorum.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
GökhanD kardeşim nerde baktın motora

Motor istanbul ümraniyede idi. Şirinevler vale motorda buluştuk, ustası baktı. Sahibi görmeden bana bir göz işareti ile yoğun şekilde "alma" dedi ilk aşamada. Sonra dedim ben bunu 5500'e alacağım ne dersin, o fiyata olabilir dedi. Sonra bir deneme sürüşüne gönderdik 1 dakikada geri geldi. Hayırdır başkası mı kullanıyor diye sordum, "yoo motor gaz yemiyor ki gidişi çok dengesiz" diye cevaplayınca gözümden düştü motor. Kapanış olarak da toplam masrafı söyleyince gözümde bitti. Zaten motor ümraniyeden şirinevlere 2 saatte gelince şüphelenmiştim, üstüne bir de aşırı aşırı egzos gürültüsü.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

Arkadaşım ben cmax dizel enjektörlerini bosch servisine garantili 4 tanesini 1250 ye yaptırdım. Ne 1500 allah aşkına. O tamirci üflemiş gibi. Sonra aldığumız motorun kalitesi fiyatı belli. Ya çok paraya kıyıp Kalite marka alıcan. Ya bu paralara bunları alıcan. Bazı arkadaş lar yedek parça diyor.geçen servisteyken bilinen meşhur m ile başlayan bi markanın mağdur kullanıcısını gördüm.adam isyanlarda. Hepsi aynı tantana.şans bakım dikkat işi. Ben 2 aydır kullanıyorum rks 250 yi kullandıkça daha seviyorum.

Usta belki fiyat konusunda üflemiş olabilir. Ama yoğun arıza hali bariz ortada idi. Genel söylüyorum araştırdığım ve buradan takip ettiğim kadarı ile bu motorun kalitesi yeterli, aman aman beklenti olmadığı gibi genel bakımlarının çok tutmayacağı da kesin. Ama gene de ilk motorumu bu şekilde arızalı almak istemedim. Erteledim şimdilik. Zaten sahibi de foyası açığa çıkınca 1000 TL birden tek kalemde ben sormadan indirim yaptı.
Aranızda motorunu satmak isteyen olursa haberleşelim.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
motorun ederi zaten 5500 tl değil, biraz masrafı olduğu açık, ona göre rakam vermiş, 5000 desen yine alırdın, belki masrafla diğerleriyle aynı paraya gelirdi ama çoğu parçayı sıfırlamış olurdun, için rahat olurdu ...
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
İyiki almamışın sorunluymuş.temiz denkgelir inşallah. Çok güzel motor ben sevdim.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
14
Motora bakmaya gidiyorum usta rks ye hiç bulaşma demiş motordanda anlamıyorum moralimi bozdu akşam akşam yarın sabah göstereceğim inşallah usta yanılıyordur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst