RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
evet atik216 yan sehpayı açınca motor stop ediyor.benimkinin orda bi parça var. ayakçanın basacağı şekilde.ayarlı.ama şu anda basmıyor. alyanla ayarlıcam pozisyonunu .polo34 stop ediyor diyor.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Peki diğer artı ve eksi yönleri nelerdir tavsiye ediyormusun?

bunlar çin malı olunca bakım aralığı daha sık oluyor, motorun sağına soluna sık sık bakman lazım, paslanma emareleri olabilir, dikkat etmek gerekiyor, gv250 300 cc olunca fiyat olarak uçacak diyorlar, dolayısıyla ortalık regal-daelim-rks'ye kalacak, daelim'in malzeme kalitesi daha iyi olabilir, yakından bakmak lazım, regal raptor daytona da epey şekil bir motor, rks de harley kopyası, rks bu üçlü içinde iki ya da üçüncü sırada olabilir, bana göre daelim birincidir ama tipi en ufak ince olandır, ben rks'yi şekline bakıp masraf açarsa adam ederim diye aldım, süslemekle meşgulüz :)
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
daelim daystar,rks cruiser 250 ye göre daha yakışıklı görünüyor bencede fakat tek silindir olmasından ötürü bence kaybediyor, insan GV250 alacağı paraya neden daelim daystar almak istesinki
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
bunlar çin malı olunca bakım aralığı daha sık oluyor, motorun sağına soluna sık sık bakman lazım, paslanma emareleri olabilir, dikkat etmek gerekiyor, gv250 300 cc olunca fiyat olarak uçacak diyorlar, dolayısıyla ortalık regal-daelim-rks'ye kalacak, daelim'in malzeme kalitesi daha iyi olabilir, yakından bakmak lazım, regal raptor daytona da epey şekil bir motor, rks de harley kopyası, rks bu üçlü içinde iki ya da üçüncü sırada olabilir, bana göre daelim birincidir ama tipi en ufak ince olandır, ben rks'yi şekline bakıp masraf açarsa adam ederim diye aldım, süslemekle meşgulüz :)
Teşekkür ederim eee motosikleti alacaksak alet edavatımızda olacak severim zaten :) biraz daha araştırıp alacam inş
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
9hn95j.jpg

Bir sürü parça oldu, vakitsizlikten takamadım, çantalara devam:)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Sürekli süslüyosun..

hiç kullanmıyosun.. :) azıcık yolda çekilmiş fotoğraflar eklesen diyorum..

ah ah sen benim günlük programımı bilsen:) çocuğu yuvaya bırak, eşimi metrobüse bırak, babayı işe bırak:) sonra geri topla hepsini :) ailenin taksi sürücüsü olduk son zamanlarda, haftada bir maça diye binebilir oldum :) kaç lt yakıyor diyorlar, cevap veremiyorum :)
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Polo34 çok güzel kazasız belasız kullan inşallah. Valla ben bindikçe daha sever oldum bu motoru. Acaba diyordum. Ama hoş gerçekten.bin km den sonra titreşim kayboldu gibi. Aydınlatmalar yeterlimi senin. Sisler işe yarıyormu.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Polo34 çok güzel kazasız belasız kullan inşallah. Valla ben bindikçe daha sever oldum bu motoru. Acaba diyordum. Ama hoş gerçekten.bin km den sonra titreşim kayboldu gibi. Aydınlatmalar yeterlimi senin. Sisler işe yarıyormu.

sisler acayip işe yarıyor, şiddetle tavsiye ederim, elbette hep açık gezmiyorum, görülmem farkedilmem gerektiği zaman açıyorum...

70-80'le giderken bu motordan epey keyif alıyorum, yüksek hızlarda süren biri değilim, beklentimi karşılıyor, bayırları zorlanmadan 250cc olduğunu göstererek gayet güzel çıkıyor, arkadaki dişli 45 olması lazım, onun sayesinde bayırlarda tıkanmıyor...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Ellerine sağlık güzel olmuş. Kazasız belasız kullanman dileğiyle. yedek parça konusunda bilgi verebilirmisin. bulunuyor mu yoksa ?

henüz yedek parçalık bir durum olmadı, v motorların çoğu parçası aynı, zamanında araştırmıştık, problem şu ki yeni v motor diğer markalarda gelmiyor:) yamaha virago, Osmanlı motor, keeway landcruiser, keeway supershadow, bisan roadstar, monero, zealsun vs zamanında getirildi ve artık yoklar :) iyi bir haber olarak üzerindeki motor dünyaca meşhur bir kopya olarak biliniyor, dolayısıyla yurt dışından bir şeyler bulmak mümkün, ayrıca rks'de illa ki arkasında, bu motorların parça stokunu 10 sene tedarik etmesi lazım...
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
henüz yedek parçalık bir durum olmadı, v motorların çoğu parçası aynı, zamanında araştırmıştık, problem şu ki yeni v motor diğer markalarda gelmiyor:) yamaha virago, Osmanlı motor, keeway landcruiser, keeway supershadow, bisan roadstar, monero, zealsun vs zamanında getirildi ve artık yoklar :) iyi bir haber olarak üzerindeki motor dünyaca meşhur bir kopya olarak biliniyor, dolayısıyla yurt dışından bir şeyler bulmak mümkün, ayrıca rks'de illa ki arkasında, bu motorların parça stokunu 10 sene tedarik etmesi lazım...

Teşekkür ederim verdiğin bilgi için illaki 10 yıllık stok yapmışlardır :) bu arada firmayı aradım müjdeci grub'u yedek parça konusunda sıkıntı olmadığını sürekli tedarik edildiğini söylediler.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Rks titanik 150 konusunda da bir arkadaş yazmış, antepteki merkezde stok çok varmış, bu motor bir ara eski harley distribütörü tarafından getiriliyordu, çok el değiştirdi, bir türlü dikiş tutturamadılar, pazarlama reklam nerede bajaj nerede keeway, benelli de çin de aynı fabrikadan çıkıyor, bakalım o nasıl pazarlanacak...
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Rks titanik 150 konusunda da bir arkadaş yazmış, antepteki merkezde stok çok varmış, bu motor bir ara eski harley distribütörü tarafından getiriliyordu, çok el değiştirdi, bir türlü dikiş tutturamadılar, pazarlama reklam nerede bajaj nerede keeway, benelli de çin de aynı fabrikadan çıkıyor, bakalım o nasıl pazarlanacak...

Bütün markalar üretimlerini çinde yapıyor fakat ortada şöyle bi durum var rks ve benelli Türkiye distribütörü müjdeci gruptur aynı zamanda müjdeci grup kuba motorun üretimi Türkiye'de yapıyor bugune kadar bu markaları getirenlerin büyük bir motosiklet geçmişi yoktu bunlar en azından işi biliyor ve ülke genelinde büyük bi bayi ve yetkili servisleri var bu duruma gelebilmek için heralde epeyi uğraşmışlardır ve şuanki piyasada adamlar başarılı bence hiç çamur atmayın.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Ewet bende almayı düşündüğüm için biraz araştırdım markayı üretimini falan hatta bir kaç yerde şöyle bir şey okudum RKS üretimlerini kuba motor fabrikasında gerçekleştiriyor.
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Arkadaşlar RKS Blackster piyasaya girmiş, bilen kullanan eden var mı
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
@haydabre ben rks yi bu yurt dışındaki keeway markası üretiyor diye biliyordum yani macaristan malı diye düşünüyordum. ozaman şöyle diyebilir miyiz? motorbloğu vs. üretimi macaristan fakat montaj Türkiyede yapılıyor. bilen varsa yazabilir mi doğrusunu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

@ulgio daha henüz girmedi fakat eli kulağında, ben fuarda satın aldım 15 nisanda geleceği söylendi. son 1 hafta yani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst