- Katılım
- 3 May 2006
- Mesajlar
- 4,537
Bu başlığı oku çok değil 24 sayfa gider alırsın.polo şu gösterge işine bi el mi atSak ki
bende yanlışlıkla gelmiş bir adet gösterge daha var, ancak devir saati mi hız mı unuttum
Bu başlığı oku çok değil 24 sayfa gider alırsın.polo şu gösterge işine bi el mi atSak ki
O toz lastikleri üniversalsa alırım aslındademiştim ki iki farklı çap, serbest uzunluk, çökme uzunluğu vs
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
Omar sana bendeki dijital göstergeleri aldığım fiyattan gönderebilirim, sen becerirsen ben yine siparişle getiririm...
Uğraşmaya vaktin varsa buradan foto fiyat açıklayabilirim,
GökhanD kardeşim nerde baktın motoraSelam arkadaşlar. Sizleri uzun zamandır takip ediyorum. Bende bu motor yok ama, aklımdaki motor bu makine. Hatta bir tane beğendim, anlaştım, almadan önce bir servisine göstereyim dedim (o da 5500 TL idi) Servise gösterince enjeksiyon arızası var en az 1500 TL kapalı kutu daha da çıkabilir deyince erteledim. Buraya sizden haberdar olmak üzere yazıyorum. Motoru aldığımda bol fotoğraflı bol emekli bol yenilikli paylaşmlarım olacağına emin olabilirsiniz. Umarım tez zamanda motor sahibi olarak buradan yazarım. Selamlar.
GökhanD kardeşim nerde baktın motora
Arkadaşım ben cmax dizel enjektörlerini bosch servisine garantili 4 tanesini 1250 ye yaptırdım. Ne 1500 allah aşkına. O tamirci üflemiş gibi. Sonra aldığumız motorun kalitesi fiyatı belli. Ya çok paraya kıyıp Kalite marka alıcan. Ya bu paralara bunları alıcan. Bazı arkadaş lar yedek parça diyor.geçen servisteyken bilinen meşhur m ile başlayan bi markanın mağdur kullanıcısını gördüm.adam isyanlarda. Hepsi aynı tantana.şans bakım dikkat işi. Ben 2 aydır kullanıyorum rks 250 yi kullandıkça daha seviyorum.