RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bizimkine hangi amortisör toz lastiği uyar acaba? eklediğin resimdeki güzel :)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Amortisör esnediginde sıkıntı olmayacaksa uyar düşünüyorum , yag degistinmi
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Arkadaşlar küçük bir problem var sanırım. Ufak tefek bazı noktalarda pas görmeye başladım.bunu nasıl engelleyebiliriz.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Arkadaşlar küçük bir problem var sanırım. Ufak tefek bazı noktalarda pas görmeye başladım.bunu nasıl engelleyebiliriz.

ben bir ince branda bir de kalın moto çadır üzerine örtüyorum, anca korunuyor, pas sökücü ile pası silebilirsin, wd40 ile sonrasında problemli olabilecek yerleri yağlayabilirsin, ben bu şekilde olumlu sonuçlar aldım, tavsiye ederim, bir kere adam akıllı vidaları sıktım, sonrasında Allah'a şükür gerek kalmadı, yine de periyodik olarak eğlencesine kontrol etmek lazım, fren diskine balata spreyi sıkabilirsin, artık Zincir'e ucuz diye wd40 sıkıyorum :) olumsuz bir yanını şu an görmedim, wd40 zincire olmaz demeyin, bununla ilgili yazılar vardı, motoru park halinde ıslak bırakmamaya özen gösteriyorum :)

eğer paslı yeri kurtaramıyorsan iyice pası sildikten sonra lokal olarak (gazete kağıdı ile) sprey boya ile bir iki fıs ben olsam en ucuz çözüm olarak yapardım, nasılsa paslanan yer bir iki parmak boğumunu geçmez heralde...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Tşk ederim . Bende brandaalıyorum ama izmir malum rutubet çok.hava durumuna göre yağmur varsa örtüyorum hemen.çok küçük bir kaç noktada gördüm.bugün wd40 ile sildim oraları belkide biraz yağlanmışda oldu.eeeee uğraşcaz biraz belkide en eğlenceli yanı bu motor sahibi olmanın. Gençken motoru söküp toplardım.hiçbir işi tamirciye yaptırmazdım.ama şimdikiler biraz elektronik ellemeye korkuyom. Severimde anahtar tutmasını.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bugün çağlayandaki metal sanatları atölyesindeydim, sisibar arkası çantanın oturduğu demiri büyüttüler, 100 TL mal oldu, adamlar işinin ehli, hesap kitap ölçümler cihazlar vs şansa bir iş orada yapılmıyor:)

8vrsrk.jpg


n11'den indirim çekiyle aldığım Motul 10w40 5100 değişimi 10 TL karşılığında bugün oldu, vites geçişleri daha iyiydi, geçmeme henüz olmadı, eski yağ eneos 10w40 idi, onda bazen oluyordu, biraz daha zaman geçsin bakalım:) 1.4lt koyduk, kalan yağ için istekli olan varsa görüşelim...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Bende yağı 10 tlye deiştirdim, zinciri gazyağı ile temizledim yıkadım sonra da würth ile yağladım. Yağ değişimini birdahakine kendim yapıcam, basit işmiş..

pas konusuna gelnce, ön çaumrlukta beyaz bir aşınma var, bende lokal boya ile o izi kapatmayı düşünüyorum, o renk için en iyi spreyi nerden bulabiliriz?

motuldan sonra motorda bariz fark var, vites geçişleri şakır şakır :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bende yağı 10 tlye deiştirdim, zinciri gazyağı ile temizledim yıkadım sonra da würth ile yağladım. Yağ değişimini birdahakine kendim yapıcam, basit işmiş..

pas konusuna gelnce, ön çaumrlukta beyaz bir aşınma var, bende lokal boya ile o izi kapatmayı düşünüyorum, o renk için en iyi spreyi nerden bulabiliriz?

motuldan sonra motorda bariz fark var, vites geçişleri şakır şakır :)

Sen hangi motulden koydun? Yağ için alttaki vidayı çıkarıyorlar, yağı sonuna kadar akıtıyorlar, vidayı yerine sıkıyorlar, motorun üzerindeki siyah bakalitli vidayı açıp yağı bir ölçü kabıyla döküyorlar. Yetkili servise gidenler kaç para veriyor acaba:)

Yalnız usta 1500 km de değiştir dedi, bu Motul 5100e epey para saydık, bence daha fazla gitmesi lazım.

Bir de usta benim silindirin bağlantı noktasını beğenmedi, bu açılmış dedi, cc yükseltmek için uğraşmış olabilirler dedi, 60 km de plakasız egzozları delik almıştım, sağ karbüratörün kanatçıklarından birinde yarım parmak kırıkta vardı. Umarım pert edip satmamışlardır bana:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

Usta bizim motoru epey beğendi, landcruiser'ları biliyormuş, bunda enjeksiyon ve arka disk freni görünce oooo dedi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Metal işi çok güzel olmuş. Güle güle kullan.yağlarınızda hayırlı olsun.iyi günlerde eskitin.Allah kaza bela vermesin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

Filtreleri değiştirmedinizmi .kaç kmde değişcek filtre ler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

Sprey boyada akçalı diye marka var süper.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Sen hangi motulden koydun? Yağ için alttaki vidayı çıkarıyorlar, yağı sonuna kadar akıtıyorlar, vidayı yerine sıkıyorlar, motorun üzerindeki siyah bakalitli vidayı açıp yağı bir ölçü kabıyla döküyorlar. Yetkili servise gidenler kaç para veriyor acaba:)

Yalnız usta 1500 km de değiştir dedi, bu Motul 5100e epey para saydık, bence daha fazla gitmesi lazım.

Bir de usta benim silindirin bağlantı noktasını beğenmedi, bu açılmış dedi, cc yükseltmek için uğraşmış olabilirler dedi, 60 km de plakasız egzozları delik almıştım, sağ karbüratörün kanatçıklarından birinde yarım parmak kırıkta vardı. Umarım pert edip satmamışlardır bana:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

Usta bizim motoru epey beğendi, landcruiser'ları biliyormuş, bunda enjeksiyon ve arka disk freni görünce oooo dedi:)

5100 10-40 koydum.

Yağ 3 bin km dedi usta bana. Gerçi ustayı da beğenmedim. Çok kaytarıyor işten. Yağ değiştirip uzaklaştım. Yoksa ayna değiştirip, sis farı ekleticektim. En iyisi motorun kendi servisine gitmek yada tanıdıkla halletmek.

Yarında zaman bulabilirsem komple vidaları sıkacağım. Ara ara kontrol etmeyi unutmayın.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Abi motora bindiğinizde sol tarafta nikelajın altında cıvata vidalar falan gevşemiş elle muayane edince farkettim. Şurası sıkılacak diye birşey yok gevşeyen görünmeyen gizli vidalar olabilir. Gündüz gözüyle tek tek kontrol etmek lazım.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Teşekkür ederim. İkinizede.şimdi bi uzmanlık sorusu geliyor. Gösterge gidon ile far arasında olsa iyi olmazmıydı bazı chaper lar gibi. İstesek yapabilirmiyiz.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bende dijital devir saati ve gösterge var da vakit pek yok, doğru dürüst bir ustada lazım
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
14
Abiler rks cruiser 250 alacağım 2013 model 20000 km'de buldum bitane tavsiyelerinizi bekliyorum lütfen yardımcı olun fiyat 5500
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Bu başlığı oku çok değil 24 sayfa gider alırsın.polo şu gösterge işine bi el mi atSak ki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst