RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Yeni lastik alma olayına bir ben giremedim sanırım.Bu motorda değişmesi gereken en önemli şey belki de.Fakat yüksek fiyatlar beni yıldırıyor..

savaları ve michelin'i araştırabilirsin, savada arka 130 90 16, ön 110 90 16 var, ben bu ölçülerde sipariş için beklemiştim, mal gelmeyince michelin arka 140 70 16, ön 12 80 16 takmıştım, ön kalın olunca şehir içinde hantallık yaratsa da otobanda iyi... fiyatlar 400-500 tl idi ...
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Evet biraz pahalı.ama can taşıyoz.almalı bence.bende arkaya armodenin deri çantasına karar verdim.yanlararada tex 90 model alcam nasipse.sonra egzos sonra lastik.sonra havalar ısınması nı beklicez artık

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------

Arkadaşlar dün bi çarşı yaptık.hava güneşliydi.1.viteste kalkarken tak diye ses geliyor alttan.bu ne acaba debriyajda çok yüksek.daha 950 kmde motor.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Aloooo nerdesiniz yahu.hareket yok.çantalar geldi.nasipse yarın montaj yapacağım.havalarda ısındı .
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Ok yarın umarım


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------

çok şükür yükleyebildim.artık çocuğu kreşe kendimi işe götürebilirim.bi ehliyet kaldı.1-2 km den bişe olmaz heralde.şunuda belirteyim ki sabak tamircide sorunu olan 4-5 kişi feryat ediyorlardı.özellikle m. markası için parça bulamıyorlarmış.bir tane de bizim markadan vardı şikayetçi.galiba birinin diğerinden farkı yok.bizim tip motorlar eski şahin doğan gibi ne taksan ne söksen oluyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Yok uzatmadım.o çanta ar501 tipli armodenın çantası.kendınden sırt dayamalığı var.onu ters çevirdim.baş aşağı.biraz kısaltıp vidaladık sisybara.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bendeki büyük sosis çantayı arkaya almayı düşünüyorum, mevcut sisibar'ın parçası çok kısa, onu uzatmam gerekiyor ...
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Bunun Demir'leri çok basit.L gibi iki adet Demir.ama baya sağlam oldu gibi.biraz eli iş tutan moto tamircisinde halleder aslında.ben biraz gaz verdim Ada'm kesti biçti.vidaladı.30 tl para aldı.vaybe sen sanatçıymışsın dedim.sevindi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

Şimdi senin fotolara baktım sisybarı biraz dik iki ince profil senin işini halleder.gibi acizane benim aklıma gelen.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
herkes selam,

motor için hangi yağ koyuyorsnuz?

omar abi koruma demiri iyimiş :) önceki sahibimi taktırdı?
 
Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
58
Herkese iyi günler zincir ve disli değiştirmem gerek mugladaki ustam 450 lira gibi fiyat çekti internetten daha uygun bulabilecegim zincir ve disli satan yer biliyormusunuz 16 45 disli ama bizim motorların ki farklıymış galiba
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Evet exhell önceki sahibi taktırmış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------

Benim hiçbir fikrim yok zincir konusunda.polo 34 sanki bişeyler yazmıştı.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
aliexpress ve ebay'dan da bakabilirsiniz, zincir (chain), dişli ön (front sprocket), dişli arka (rear sprocket), bizimkilerin önü 16 arkası 45, ben ön için ucuza 17 getirtmiştim, zincir bollaşınca takıcam, zincir 520 - 114 olacak, yamaha virago xv 250 / keeway cruiser 250 / vento 250 aynı olarak geçiyor.

yağ bende bakıyorum, 10/40 olması gerekiyor, motul'un ürünleri var, castrol power 1 olarak var, 2 lt ya da 4 lt alarak en ucuzunu tercih edicem ...
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Sahibinden sitesinden.özinç motor diye bi yerdi .ar501 diye aratırsan çok bulursun
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Omar senin yan çantaların topcase versiyonu da var, biliyorsun di mi? takım yapabilirdin ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst