RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Merhaba Ömer, hayırlı olsun yeni motorun, aramıza hoş geldin, foto vs de paylaşırsan iyi olur...

egzoz benim delik deşikti ilk aldığımda, sonra kapattırınca motor kendine geldi, çiğ benzin atıyordu, tork kaybı vardı, şu an açık hava filitresi var, sorun yok, epey ses çıkarıyor :)

benim motorun fotoları var, yakında tekrar yaptığım yenilikleri koyucam, tex marka silindirik büyük sosis çanta var, onun içine kask sığıyor ...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Tşk ederim Polo 34 motoru gogostan aldım .daha 850 km idi.950 oldu şimdi.soğuk ve yağmurdan binemedik.çok işim var.kalıp iyi ama mekanik kısmı kararsızım.otobanda 100 ü gördü.fazlasını bilmiyorum.hem yeni hemşerim çok rüzgarlı diye basmadım.ehliyet alınacak.çanta ayarlanacak.belki lastik değişecek.ama çok eğlenceli bir oyuncak.hele benim gibiorta yaşlılar için.koyarım foto .görüşmek üzere.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------

Net te gezip duruyorum .arka sisybar yerine Topcase denen kilitli çanta koymak ağır basıyor.sisybarı arkaya eğip minderini çıkarıp onun üstüne oturtmayı düşünüyorum.plakayı kapatmadan .
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Net te gezip duruyorum .arka sisybar yerine Topcase denen kilitli çanta koymak ağır basıyor.sisybarı arkaya eğip minderini çıkarıp onun üstüne oturtmayı düşünüyorum.plakayı kapatmadan .

çok çirkin olur emin ol :) başka bir motorun hazır parçasını uydurmaya çalışsan daha iyi olur, yani bir motorcuda o parça olacak, satın almadan önce üzerine koyup bakıp beğenmen lazım ...

Google'a "chopper topcase" beraber yaz, çok güzel seçenekler var



---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

bende eski motordan kalan çok temiz kappa 35 lt ve yine kappa sırt dayaması var, arzu edersen var ama kargosu çok tutar heralde ...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
abi naptınız choppere topcase mi? :)

elden taşıyıver kaskı.. zaten yolda kasksız gitmiyorsun değilmi?

bende michelin lastikler var yeni, sesi çok iyi gidişi de öyle, lastik değiştirmenizi tavsiye ederim yol tutuşunu bi hayli düzeltir. zaten kaygan asfalt bol izmirde.

orjinal ayna temini konusunda izmirde yardımcı olucak varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

abi naptınız choppere topcase mi? :)

elden taşıyıver kaskı.. zaten yolda kasksız gitmiyorsun değilmi?

bende michelin lastikler var yeni, sesi çok iyi gidişi de öyle, lastik değiştirmenizi tavsiye ederim yol tutuşunu bi hayli düzeltir. zaten kaygan asfalt bol izmirde.

orjinal ayna temini konusunda izmirde yardımcı olucak varmı?

son olarak lastik basınçları ne olmalı? kitapcıkta yazmıyor.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Lastij 33 olacak diye biliyorum ama emin değilim.abi öyle deme ya işe giderken elde pazarda elde.markette elde.sıkıyor bazen.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:05 ----------

Saol selim .2 çocuk hanım ben 4 tane kask .en az 2 kask sığması lazım.acayip dert oldu bende.tabi 4 dört kişi binmiyoruz. Ama güzel havada çocuğu okula bırak.kask dert.hanımı işe bırak kask dert.izmir kahramanlarda çok aksesuarcı var gidip canlı denemek lazım.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Yazdım selim görseller deki ilk resim varya ona benzetmek istiyorum.hoş olmuş.resim nasıl yüklücez. Ah bu cahillik.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------

Onlardan gençliğimde çok kullandım.hatta hurdası hala duruyor.bunu kendime aldım.ama işte aile olunca. Hanım diyor beni gezdir.çocuk diyor beni gezdir.hoş hava da buz gibi. Allahtan.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
www.tinypic.com sitesine gir, resize yazan yeri message board olarak seç, sonra image seç, dosya seç, en son upload bas, sonra çıkan message board linkinin tamamını buraya yapıştır
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Chopper'ın arkasına çanta(topcase) takmaya ben de sıcak bakmıyorum.Bana göre hiç yakışmıyor.

Ben 5 liralık bisiklet kilidi aldım.Kaskı sisi bara kilitliyorum onunla.Birkaç saatliğine motordan uzaklaştığımda bu yöntem iyi oluyor.Birazda merkezi yerlere bırakmak lazım motoru tabi.

Egzozu urlada Tayyim usta diye birine açtırdım.Bana çok övmüşlerdi.Motoru arkadaşım götürdü.Dediğine göre 10 dakika bile sürmemiş açması.İçerisinden bir parça çıkarmış sanırım o kadar.Her usta yapabilir diye düşünüyorum.


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

çok çirkin olur emin ol :) başka bir motorun hazır parçasını uydurmaya çalışsan daha iyi olur, yani bir motorcuda o parça olacak, satın almadan önce üzerine koyup bakıp beğenmen lazım ...

Google'a "chopper topcase" beraber yaz, çok güzel seçenekler var

[url]http://i.hizliresim.com/or1gom.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

bende eski motordan kalan çok temiz kappa 35 lt ve yine kappa sırt dayaması var, arzu edersen var ama kargosu çok tutar heralde ...

polo34 motor güzelmiş.Virago 535 sanırım.Naptın bu motoru ?
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Merhaba, kazasız sürüşler.

Topcase'li Virago 250, 535'lerin egzozu daha büyük ve şekilli. Eğer egzoz orj. değil ise V motor arasında ki benzin musluğundan anlayabilirsiniz.250 de tek, 535'ler de 2 adet oluyor.

97 Virago 250 sahibiyim, uzun yıllar yatmasından ötürü gaz yememe sorunu vardı, Levent oto saniye de çözüldü.
2d81jpj.jpg
[/IMG]

Orj. gidon çok klasik gelitordu, onu değiştirdim fakat orj. aynalar da böcek anteni gibi kaldı. Gidon aynası aldım 2 hafta önce aliexpress ten. Bakalım o nasıl olacak.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Herkese merhaba, bizim motorlarda sele altında bagaj yok dimi? :) aklıma takıldı.martta izmir den denizli ye gidicem ama uzun yol beni korkutuyor açıkçası.iyice bakıma sokayim diyorum tavsiyeleriniz varmı tecrube de yok
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Herkese merhaba, bizim motorlarda sele altında bagaj yok dimi? :) aklıma takıldı.martta izmir den denizli ye gidicem ama uzun yol beni korkutuyor açıkçası.iyice bakıma sokayim diyorum tavsiyeleriniz varmı tecrube de yok

genelde herkes 1 saat git sonra dinlen yine git derler, yani motoru değil kendini dinlendirmek için:)
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Oh valla yolculuk ne güzel olur.gençliğimde saatlerce üstünden inmezdim.exhell senin sabrına bağlı.maxsimum 2 saatte dur dinlen.bence.zaten İzmir Denizli arası güzeldir.aydında bi çay molası .sonra bi daha dursan varırsın.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Teşekkürler. Vitesliye alışamadım henüz o yüzden pek hazır değilim. Eksik kışlık ekipmanlarımı tamamlayıp, diploma almaya gideceğim inşallah. Motorun zsaten maşallahı var. Her binen motorcu arkadaşlarım bu kadar rahat sele olurmu diyor. Lastikler zaten michelin, dikenleri hala üstünde. İstanbula bile gidilir bu motorla. :)
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Yeni lastik alma olayına bir ben giremedim sanırım.Bu motorda değişmesi gereken en önemli şey belki de.Fakat yüksek fiyatlar beni yıldırıyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst