Sabahları soğuktan motor marşa basmıyor.Her sabah yokuşta motoru vurduruyorum.Hergün bu işlemi uygulamak motora zarar verir mi ?
Diğer sorum ise yeni akü alsam bu problem çözülür mü ? Yeni akü alırsam hangi marka aküyü hangi amperde almalıyım ?
Orjinal aynalar bana yetiyor, memnunum.
Boşa alma durunca bazen problem oluyor, arkanda bir sürü araç varsa heyecan yaratabiliyor, ben öyle durumlarda boşa alıp bekleme yapmıyorum, durmaya yaklaşırken birinci vitese doğru kademeli olarak küçültüyorum, viteste bekliyorum.
Kalkışta zorlamıyorum, bağırma yaşanmıyorzorlasam ne olur bilmiyorum, aslında hiç bir viteste zorlamıyorum, bunlar çin malı, masraf açabilir,yolda bırakabilir, uzun süre süreceğim için dikkat ediyorum