Sen hangi motulden koydun? Yağ için alttaki vidayı çıkarıyorlar, yağı sonuna kadar akıtıyorlar, vidayı yerine sıkıyorlar, motorun üzerindeki siyah bakalitli vidayı açıp yağı bir ölçü kabıyla döküyorlar. Yetkili servise gidenler kaç para veriyor acaba
Yalnız usta 1500 km de değiştir dedi, bu Motul 5100e epey para saydık, bence daha fazla gitmesi lazım.
Bir de usta benim silindirin bağlantı noktasını beğenmedi, bu açılmış dedi, cc yükseltmek için uğraşmış olabilirler dedi, 60 km de plakasız egzozları delik almıştım, sağ karbüratörün kanatçıklarından birinde yarım parmak kırıkta vardı. Umarım pert edip satmamışlardır bana

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
Usta bizim motoru epey beğendi, landcruiser'ları biliyormuş, bunda enjeksiyon ve arka disk freni görünce oooo dedi