RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Başka bir konuda R25'in de IRC lastiklerle yan rüzgarda şerit değiştirdiğini yazmışlar, dolayısıyla bu yol tutma durumu iyileştirilebilir gibi görünüyor, lastik modifiyesinin işe yaramasını umuyorum, geçen buz motorda bir sl200 é çok benzer bir modifiye tavsiye etmiş..

Ecu yolda, Ağustosta anca gelir...

Bujler NGK, pipoları da NGK olacak, kabloda ve bobin de çok dandik değilse iyi olabilir, Ecu modifiyeli diyorlar, umarım sallamıyorlardır, modifiyeli ateşleme bobinleri de var da gerek var mı bilemedim şimdilik:) sl200 de pipo dediler hemen bend denemeye karar verdim:)

Abi lafında elbette sorun yok:)

Bende SM den chopper yaptım, yeni yeni seviyorum, geçen arka çantayı koltuk gibi kullandım, bir anda araba konforu oldu, öylece çook uzun yollar yapılabilir, gidon müsait olsa nerdeyse yatacaktım:) koruma demirine uzun yol ayaklığı da düşünüyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

wwww.lastikdeposu.com.tr tam bir hayal kırıklığı oldu, para iadesi de isteyebilirim, adamları haftada bir arıyordum, ama işte korktuğum başıma geldi unuttular beni, parasını verdiğim halde rezil oldum...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
polo34;

Dostum senin motosikletin km biraz yavaş mı ilerliyor ne. :)

Motosikletine bir çok şey alıyorsun fakat binmeye fırsatın olmuyor gibi.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Aynen öyle, hem sayaç bozuk hem de vakit az bu aralar:) sıfırlıyorum sayacı, 180 km yol katettim görünüyor, kadranda 80 km ilerlemiş:) düzeldi sanmıştım, düzelmemiş:)
 
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
52
arkadaşlar motorun yağını değiştireceğim 10 40w kullanıyor herhalde ancak izmir çok sıcak bu sene castrol 20 50 kullansam motora zarar verir miyim?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Ne yazıyorsa onun kullanılması taraftarıyım, adamlar tek bir yağı her durum için öneriyorlar, icat çıkarmaya bence gerek yok:)

Yine de kullanıcam dersen yağ değişim süresi 20/50 nin 10/40 a göre daha az, hiç değilse bu kuralı uygulamak lazım, yarı yarıya en az kullanım ömrü oynar, satıcı olarak arabalara 20/50 yi 5000 km, 10/40 ı 10000 km tavsiye ediyoruz...
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Ne yazıyorsa onun kullanılması taraftarıyım, adamlar tek bir yağı her durum için öneriyorlar, icat çıkarmaya bence gerek yok:)

Yine de kullanıcam dersen yağ değişim süresi 20/50 nin 10/40 a göre daha az, hiç değilse bu kuralı uygulamak lazım, yarı yarıya en az kullanım ömrü oynar, satıcı olarak arabalara 20/50 yi 5000 km, 10/40 ı 10000 km tavsiye ediyoruz...

O süreler tam tersi olmayacak mı yahu? Daha kalın yağ daha uzun süre dayanmayacak mı?
Ben yazın 15/50'ye geçiyorum, bence 20/50'ye kadar çıkmanın gereği yok.
 
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
52
kardeşim bu ön koruma demirini ne kadara yapıyorsunuz izmirdeyim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------

oooo.... aydın kardeşler rks cruiser a el atmış... Tamamdır.. aksesuar sıkıntısı ortadan kalkar.. :cat:

ön koruma demirini ne kadara yapıyorsunuz?
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
kardeşim bu ön koruma demirini ne kadara yapıyorsunuz izmirdeyim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------



ön koruma demirini ne kadara yapıyorsunuz?

ben değil aydın kardeşler yapıyor.. sahibinden e bir bak..
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Merhaba,

Ön far bulabileceğim bir internet sitesi var mı ? Hafif bir kazayla ön far kırıldı.

motosikletsepeti.com da orjinal farını buldum fakat fiyatı 160 lira.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
O süreler tam tersi olmayacak mı yahu? Daha kalın yağ daha uzun süre dayanmayacak mı?
Ben yazın 15/50'ye geçiyorum, bence 20/50'ye kadar çıkmanın gereği yok.

20/50 karbüratörlü eski araçların yağıdır, 15/50 için 7500 km diyoruz ama çok noktadan enjeksiyonlu bir araca yarı ya da tam sentetik fabrikasının önerdiği yağ verilir.

Motordaki durum için bir genelleme zor, fabrikası çok uzun km der, kullanıcı 2000 km de değişir, dükkanda kuryelere genelde ucuz araba için olan 10/40 satıyoruz, kimse 20/50 almıyor, genelde 1000 km de değişim yapıyorlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

O süreler tam tersi olmayacak mı yahu? Daha kalın yağ daha uzun süre dayanmayacak mı?
Ben yazın 15/50'ye geçiyorum, bence 20/50'ye kadar çıkmanın gereği yok.

20/50 karbüratörlü eski araçların yağıdır, 15/50 için 7500 km diyoruz ama çok noktadan enjeksiyonlu bir araca yarı ya da tam sentetik fabrikasının önerdiği yağ verilir.

Motordaki durum için bir genelleme zor, fabrikası çok uzun km der, kullanıcı 2000 km de değişir, dükkanda kuryelere genelde ucuz araba için olan 10/40 satıyoruz, kimse 20/50 almıyor, genelde 1000 km de değişim yapıyorlar...
 
Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
26
Merhaba arkadaşlar benim de nacizade Rks 250 cruiser motosikletim var.Motosikletim için bir türlü sisi bar bulamadım.Bana yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı?Teşekkür ediyorum.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Merhaba arkadaşlar benim de nacizade Rks 250 cruiser motosikletim var.Motosikletim için bir türlü sisi bar bulamadım.Bana yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı?Teşekkür ediyorum.

Orjinali Şişli İstanbul'daki poyraz motorda vardı, ucuza yapayım dersen kısa bir MODEL olarak Bisan roadstar sırtlığını alıp alüminyum profillerle bir ustaya yaptırabilirsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------

Sava mc25 ön lastiğim yalan oldu, fabrikası üretmedi:) arka 140 70 16, ön 120 80 16 michelin city grip oldu, haftaya fotolarım:)
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Merhaba arkadaşlar benim de nacizade Rks 250 cruiser motosikletim var.Motosikletim için bir türlü sisi bar bulamadım.Bana yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı?Teşekkür ediyorum.

http://www.motosiklet.net/forum/cruiser-chopper/149454-rks-cruiser-250-sissy-bar-buldum.html
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Hayırlı olsun, çok faydalı bir paylaşım oldu, fotosunu buraya koyarsanız daha iyi olurdu...
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Sissy bar konusunda herkes şikayetçi olduğu için siteye giren herkesin başlığı görmesini istedim,kusura bakmayın..

Ayna alabileceğim bir internet sitesi önerebilir misiniz ?
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
11
2 3 haftadır enteresan bir sorun var motorda. Ardçımın bel bölgesinde siyah bir leke oluşuyor. Balata hizasına denk geliyor tam yağ lekesi de değil. Büyük ihtimal balatadan kaynaklanan bir şey diye düşünüyorum. Daha önce başına gelen oldu mu acaba? Bir de balatayı değiştirmeden sorunun çözüm yolu var mıdır?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Michelin city grip olarak öne 120 80 16, arkaya 140 70 16 bugün takıldı, 30 dk lık karma bir sürüşüm oldu, sanki motor biraz daha konforlu oldu, eskileri çok sertti, ön kalınlaştı, trafikte dur kalkta az sıkıntı yaratır gibi olsa da pişman değilim...

Egzozda 16 adet delik vardı, onları da kapattırdım, tork artışı oldu sanki, bayırı daha iyi çıktı sanki, bir canlılık oldu gibi, gerçek sesi daha güzel, sessiz epey..

ECU geldi, geç saate kaldığımız için uğraşamadık...

ECU sonrası marmara içi bir gezi sonrası yorum yapıcam...

Egzozcunun yanındaki bir müşteri motoru gerçek harley sandı, bende Çin işi çakması dedim:) kasa harley fatboy, motor virago 250 daha ne olsun:)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
52
Polo kardeşim ben de cuma gunu michealin taktiracagim buz motor izmirde senin lastik olculerinin aynisini takacak simdi on lastik kalinlasinca dur kalkta sorun oldu demissin bir de arka iyice indi mi su lastik olayinda biraz daha detay versen eksi arti ya da soyle yapsaydim daha iyi olurdu falan ona gore alalim...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
lastikdeposu.com daki arkadaşın hesabına göre eskiye göre 1 cm aşağıda olur demişti, ben dediğim gibi 30 dk civarında sürdüm, arka lastikten yana rahatsız edici bir durum olmadı, ön lastikte yaşadığım durumu İzmir'de sen zor yaşarsın, burada daracık emniyet şeridinde arabalara zırt pırt korna çalarak E5 otobanındaki trafikte biraz rahatsızlık verir gibi oldu, elbette lastik kalınlaşınca manevra kabiliyetin azalır, bu kaçınılmaz bir durum, dediğim gibi pişman değilim, uzun yolda keyifli olacağına eminim ...
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
7
Arkadaş çok güzel yapmış çok hoşuma gitti sahibinde ilan koymus bayıldım
big_224445027f6l.jpg

big_224445027i0l.jpg

big_224445027noi.jpg

big_224445027f6l.jpg

big_224445027a85.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst