- Katılım
- 3 May 2006
- Mesajlar
- 4,537
Başka bir konuda R25'in de IRC lastiklerle yan rüzgarda şerit değiştirdiğini yazmışlar, dolayısıyla bu yol tutma durumu iyileştirilebilir gibi görünüyor, lastik modifiyesinin işe yaramasını umuyorum, geçen buz motorda bir sl200 é çok benzer bir modifiye tavsiye etmiş..
Ecu yolda, Ağustosta anca gelir...
Bujler NGK, pipoları da NGK olacak, kabloda ve bobin de çok dandik değilse iyi olabilir, Ecu modifiyeli diyorlar, umarım sallamıyorlardır, modifiyeli ateşleme bobinleri de var da gerek var mı bilemedim şimdilik
sl200 de pipo dediler hemen bend denemeye karar verdim
Abi lafında elbette sorun yok
Bende SM den chopper yaptım, yeni yeni seviyorum, geçen arka çantayı koltuk gibi kullandım, bir anda araba konforu oldu, öylece çook uzun yollar yapılabilir, gidon müsait olsa nerdeyse yatacaktım
koruma demirine uzun yol ayaklığı da düşünüyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------
wwww.lastikdeposu.com.tr tam bir hayal kırıklığı oldu, para iadesi de isteyebilirim, adamları haftada bir arıyordum, ama işte korktuğum başıma geldi unuttular beni, parasını verdiğim halde rezil oldum...
Ecu yolda, Ağustosta anca gelir...
Bujler NGK, pipoları da NGK olacak, kabloda ve bobin de çok dandik değilse iyi olabilir, Ecu modifiyeli diyorlar, umarım sallamıyorlardır, modifiyeli ateşleme bobinleri de var da gerek var mı bilemedim şimdilik
Abi lafında elbette sorun yok
Bende SM den chopper yaptım, yeni yeni seviyorum, geçen arka çantayı koltuk gibi kullandım, bir anda araba konforu oldu, öylece çook uzun yollar yapılabilir, gidon müsait olsa nerdeyse yatacaktım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------
wwww.lastikdeposu.com.tr tam bir hayal kırıklığı oldu, para iadesi de isteyebilirim, adamları haftada bir arıyordum, ama işte korktuğum başıma geldi unuttular beni, parasını verdiğim halde rezil oldum...
Son düzenleme: