- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
- Konu Yazar
- #1
Günler öncesinden yaptıgım plana göre 13'ü sabahı yani cumartesi günü sabah 05:30 gibi yola çıkıp çoruma hava kararmadan dogal olarakta o ayazı yemeden eve varmam gerekiyordu. Bir hafta öncesinden Çorum'a en geç 16:30'da varamm gerektigini sayıklıyordum. Biliyorum o Samsun Çorum arasında gece yolculuk edip ayazı yersem birdaha iflah olmam
Tabiki bunlar planlanandı fakat daha sabah yola çıkarken plana uyamadık.Dedigim gibi sabah 05:30 gibi çıkmayı planlarken 07:00 de çıkabildim.Nedenide çantalar. Onları baglamak okadar zor olduki.
ale
yol boyuncada rahat durmadılar :
okey:
Sabah 07:00 sonunda çantaları baglayıp yola çıkmak üzereyim...
Bu arada tripmetreyide sıfırlıyorum




Hyocanında migdeyi dolduralım
Bu arada yan ayakdayken alt bogaza kadar 40-45 tl gibi bir yakıt alıyor benimkinde 2-3 litre civarı oldugu için ancak bukadar yakıt aldı.



Birgün öncesinden tamirciye gitmiştim genel bir bakım için orda zincirin gerginliginede bakmasını söyleyince oda biraz germişti (tabi sonradan bende hiç kontrol etmedim "Büyük Hata") fakat sabah yola çıkınca ses yapmaya başladı motosikletten indim ve kontrol ettim normalde üstünde olmadıgım için 1,5-2cm esnemesi lazım ama benimki masallah saz teli gibi:cyclopsan.
Trabzon'a gelip motosiklet tamircisi aramaya başlıyorum tabi bu biraz zaman alıyor ama buluyorum.Zincir biraz gevşetiliyor ve tekrar yola koyuluyorum
Bu arada çantalar gevşiyor onları sıkmayada ugraşıyorum hatta lastik alıp onlarlada baglıyorum( nafile bu şekilde de gevşiyor
ale
Giresuna 45 km kala mola...











Ordu'ya geliyorum. Mola ve benzin alımı






Ordu'dan sonra içerdeki yolu kullanmak yerine sahil yolunu tercih ediyorum. Dabi güzel manzara ve bol virajların tadına kapılıp programın baya gerisinde kalıyorum(2. Büyük Hata)














Hey Allah'ım yine çantalar gevşiyor hatta düşmek üzere zar zor duruyorum
r:



Perşembe'de üyelerimizden Cyberm'e ugruyorum biraz muhabbetten sonra çantaları birde o baglıyor ve "daha buna birşey omlaz diyor" diyorda 100-150 km sonra Samsun'a girmek üzereyim ki oda ne çantalar yine inişe geçmiş. Bu sefer sinir katsayım yükseliyor başlarım sizin gibi çantalara deyip sırt çantasını sırtıma alıyorum diger ufak olanıda arkaya baglıyorum ve samsun üzerinden Çorum'a gazlıyorum.Bu arada sırt çantasıda bekledigim gibi bir rahatsızlık vermiyor samsuna kadar yüzüm gülüyor
Samsun'dan sonrası tam bir işkence. Çorum'un Osmancık ilçesine gidecegim. Yani Merzifon'dan Çorum-Ankara istikametine degil Osmancık-İstanbul istikamatine gidiyorum ve şansıma yolda çalışma var birde üstüne akşama kalmam ve dogal olarakta ayazı yemem üzerine diz kapaklarında başlayan agrı. 2 kat pantolon dizlik vs. var ama korumalı deri pantolonun yerini tutmuyor tabi. Mont deri ve görevini iyi yapıyor diger korumarda öyle ama deri pantolonun olmaması beni bitiriyor. Osmancıga kalmış 70 km ama bende 5 km gidecek dahi bir durum yok. Bir tesiste mola veriyorum.Aslında mola vermeye çalışıyorum desem daha dogru olur. Motoru stop ediyorum fakat inemiyorum :mrgreen
izlerdeki agrıdan motorun üstünde kalıyorum
Neyse zar zor iniyorum yemek çay sıcak ne bulursam yiyorum içiyorum . Biraz kendime geldikten sonra yollardayım.
Benzin alırken...



Sonunda eve varıyorum ama ev şöyle 20-30 km ilerde olsa bir otele girip yatıcam o derece ayaklar fena özellikle diz.
ale:
Gece ölü gibi yatııyorum.Sabah olmuş agrı magrı kalmamış güneşli birgün. Ohhh bea dünya varmış:cherry:
Köyden ve yavru ceylanımdan manzaralar





























Dedemin emektar


Rize'deki işyerinin önünden köydeki evin önü 624 km demek


































Çorum'da da baya geziyorum ama yanıma makinayı almadıgım için foto olayı malesef olmuyor.Telefonla numunelik çektigim 2-3 foto var




Eee okadar gezdik sıra dönüş yolunda
Dönmeden birgün önce amcamlara gidiyorum.Gidiyorumda bu gitme biraz tedirdigin bir gitme.Bayramda Çorum'a motorla gidicegimi söyledigimde dedemler başta olmak üzerede tüm sülale topa tutmuştu. Onların içinde bu amcamda vardı tabi. Baktım bunlar ikna olacak gibi degil tamam pazar gününe bileti aldım otobüsle geliyorum deyip cumartesi akşamı motorla kapının önünde oldugumu amcam duyunca "yegen sen gelcen buraya o zaman görüşüz" demişti. :mrgreen: Neyse Allah'tan görünce sinir minir kalmıyo busefer böyle oldu bir daha motorla gelme yigenim diyor. Bende "tabi amca merak etme yine otobüsle gelirim" diyorum
Neyse dönüş yolundayız. Sabah 10:00'da Osmancık'tan yola çıkıyorum...
Bu arada Çorumda iyi gezmişim tripmetre sıfırlanıyor ve 2. sefer saymaya başlıyor. Say evladım say







Samsunda mola ve yakıt alımı...






Bu sefer Ordu'da sahil yolundan degil içerden geçiyorum. Sahil yolunda manzara saglam ama fena vakit yiyor
Yol boyunca Ordu'nun derelerini göremesekte tünellerini gördük










Giresunda mola...




Trabzonda benzin alımı...

Bu arada benzin hesabı yapacak arkadaşlar için Çorum'da fotograflayamadıgım iki yakıt alımı daha oldu 41 ve 30 tl'lik. Uykusuzlukdan gözlerimi dahi zor açıyor olmam nedeniyle merak eden hesaplasın benden bukadar
Sonunda başladıgımız yere döndük. akşam 19:00 gibi geldim. Dönüş toplamda 9 saat sürdü. Bu arada tripmete 2. turunda 634 km'yi gösteriyor(dönüş 634 km olmuş). Yani toplamda 1634 km'yi yutmuşuz




Gece modu idare edin

Geziden çıkartılacak dersler ise;
-Dizlik dahil diger korumlarınız tam olsada deri pantolon şart
ale:
-Plan yaparken birazdaha düşünün
Bu arada birde ford transit ve kartal'la saglamlık testlerimiz gerçekleşecekti son anda durumu farketmem sonucu ucuz kurtardım.Bunuda yarın anlatırım.Uykusuzluktan göz kapaklarının altına kürdan koyacak duruma geldim.
Konuda gerek yazımda gerekse senaryoda hatalar varsa affola. Bu saatte bukadar
Not:Evet biliyorum makinanın tarih saat ayarları yapılmamış
Tabiki bunlar planlanandı fakat daha sabah yola çıkarken plana uyamadık.Dedigim gibi sabah 05:30 gibi çıkmayı planlarken 07:00 de çıkabildim.Nedenide çantalar. Onları baglamak okadar zor olduki.
Sabah 07:00 sonunda çantaları baglayıp yola çıkmak üzereyim...
Bu arada tripmetreyide sıfırlıyorum




Hyocanında migdeyi dolduralım



Birgün öncesinden tamirciye gitmiştim genel bir bakım için orda zincirin gerginliginede bakmasını söyleyince oda biraz germişti (tabi sonradan bende hiç kontrol etmedim "Büyük Hata") fakat sabah yola çıkınca ses yapmaya başladı motosikletten indim ve kontrol ettim normalde üstünde olmadıgım için 1,5-2cm esnemesi lazım ama benimki masallah saz teli gibi:cyclopsan.
Trabzon'a gelip motosiklet tamircisi aramaya başlıyorum tabi bu biraz zaman alıyor ama buluyorum.Zincir biraz gevşetiliyor ve tekrar yola koyuluyorum
Bu arada çantalar gevşiyor onları sıkmayada ugraşıyorum hatta lastik alıp onlarlada baglıyorum( nafile bu şekilde de gevşiyor
Giresuna 45 km kala mola...











Ordu'ya geliyorum. Mola ve benzin alımı






Ordu'dan sonra içerdeki yolu kullanmak yerine sahil yolunu tercih ediyorum. Dabi güzel manzara ve bol virajların tadına kapılıp programın baya gerisinde kalıyorum(2. Büyük Hata)














Hey Allah'ım yine çantalar gevşiyor hatta düşmek üzere zar zor duruyorum



Perşembe'de üyelerimizden Cyberm'e ugruyorum biraz muhabbetten sonra çantaları birde o baglıyor ve "daha buna birşey omlaz diyor" diyorda 100-150 km sonra Samsun'a girmek üzereyim ki oda ne çantalar yine inişe geçmiş. Bu sefer sinir katsayım yükseliyor başlarım sizin gibi çantalara deyip sırt çantasını sırtıma alıyorum diger ufak olanıda arkaya baglıyorum ve samsun üzerinden Çorum'a gazlıyorum.Bu arada sırt çantasıda bekledigim gibi bir rahatsızlık vermiyor samsuna kadar yüzüm gülüyor
Samsun'dan sonrası tam bir işkence. Çorum'un Osmancık ilçesine gidecegim. Yani Merzifon'dan Çorum-Ankara istikametine degil Osmancık-İstanbul istikamatine gidiyorum ve şansıma yolda çalışma var birde üstüne akşama kalmam ve dogal olarakta ayazı yemem üzerine diz kapaklarında başlayan agrı. 2 kat pantolon dizlik vs. var ama korumalı deri pantolonun yerini tutmuyor tabi. Mont deri ve görevini iyi yapıyor diger korumarda öyle ama deri pantolonun olmaması beni bitiriyor. Osmancıga kalmış 70 km ama bende 5 km gidecek dahi bir durum yok. Bir tesiste mola veriyorum.Aslında mola vermeye çalışıyorum desem daha dogru olur. Motoru stop ediyorum fakat inemiyorum :mrgreen
Benzin alırken...



Sonunda eve varıyorum ama ev şöyle 20-30 km ilerde olsa bir otele girip yatıcam o derece ayaklar fena özellikle diz.
Gece ölü gibi yatııyorum.Sabah olmuş agrı magrı kalmamış güneşli birgün. Ohhh bea dünya varmış:cherry:
Köyden ve yavru ceylanımdan manzaralar





























Dedemin emektar


Rize'deki işyerinin önünden köydeki evin önü 624 km demek


































Çorum'da da baya geziyorum ama yanıma makinayı almadıgım için foto olayı malesef olmuyor.Telefonla numunelik çektigim 2-3 foto var




Eee okadar gezdik sıra dönüş yolunda
Dönmeden birgün önce amcamlara gidiyorum.Gidiyorumda bu gitme biraz tedirdigin bir gitme.Bayramda Çorum'a motorla gidicegimi söyledigimde dedemler başta olmak üzerede tüm sülale topa tutmuştu. Onların içinde bu amcamda vardı tabi. Baktım bunlar ikna olacak gibi degil tamam pazar gününe bileti aldım otobüsle geliyorum deyip cumartesi akşamı motorla kapının önünde oldugumu amcam duyunca "yegen sen gelcen buraya o zaman görüşüz" demişti. :mrgreen: Neyse Allah'tan görünce sinir minir kalmıyo busefer böyle oldu bir daha motorla gelme yigenim diyor. Bende "tabi amca merak etme yine otobüsle gelirim" diyorum
Neyse dönüş yolundayız. Sabah 10:00'da Osmancık'tan yola çıkıyorum...
Bu arada Çorumda iyi gezmişim tripmetre sıfırlanıyor ve 2. sefer saymaya başlıyor. Say evladım say







Samsunda mola ve yakıt alımı...






Bu sefer Ordu'da sahil yolundan degil içerden geçiyorum. Sahil yolunda manzara saglam ama fena vakit yiyor
Yol boyunca Ordu'nun derelerini göremesekte tünellerini gördük










Giresunda mola...




Trabzonda benzin alımı...

Bu arada benzin hesabı yapacak arkadaşlar için Çorum'da fotograflayamadıgım iki yakıt alımı daha oldu 41 ve 30 tl'lik. Uykusuzlukdan gözlerimi dahi zor açıyor olmam nedeniyle merak eden hesaplasın benden bukadar
Sonunda başladıgımız yere döndük. akşam 19:00 gibi geldim. Dönüş toplamda 9 saat sürdü. Bu arada tripmete 2. turunda 634 km'yi gösteriyor(dönüş 634 km olmuş). Yani toplamda 1634 km'yi yutmuşuz




Gece modu idare edin

Geziden çıkartılacak dersler ise;
-Dizlik dahil diger korumlarınız tam olsada deri pantolon şart
-Plan yaparken birazdaha düşünün
Bu arada birde ford transit ve kartal'la saglamlık testlerimiz gerçekleşecekti son anda durumu farketmem sonucu ucuz kurtardım.Bunuda yarın anlatırım.Uykusuzluktan göz kapaklarının altına kürdan koyacak duruma geldim.
Konuda gerek yazımda gerekse senaryoda hatalar varsa affola. Bu saatte bukadar
Not:Evet biliyorum makinanın tarih saat ayarları yapılmamış
Son düzenleme:

