Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Aslında daha az yakabilirdi. Giresundan sonra trabzonda çakalaz bekliyor diye hız ortalamasını biraz yükselttim.Bu arada o rizeye geçmiş.Tabi bu seferde rize'ye aynı şekilde geldim.
Yanlış hesapladım.3.6-3.7 arası yakmışsın.Daha ne olsun?.Ben sabit 100-110 ile 3.6 görüyorum.Ama uzun yolda;nerdeyse hiç fren yapmadan,durmadan,sadece virajlarda hız düşürerek.
Aynı şekilde 85 km ile 5. viteste kitleyip gidersen 3,4 yapabiliyorsun.Daha da ekonomik olunmaz herhalde.