merhaba, aynı motordan bende de var.benim ilk motorum oluyor kendisi

başlangıç için ideal motorlardan bitanesi bence.ben 250ccliklerde ders aldım daha sonra bunu kullanmaya başladım. ilk başlarda biraz fazla geldi ama kısa zamanda alıştım ve şu anda performansından çok memnunum. tek kişi performansı yeterince makul.cok fazla hız yapmıyorum ben, en fazla 160 km yi gördüm o da bikaç sn sonra hemen yavasladım

ama bastın mı gidiyor alet ve 7 bin devirden sonra motorun sesi süper oluyor

2 kişi performansıda gayet iyi yani arkanda 80-90 kilo birini taşımazsan
dostum bu arada bi dahaki riva gezisine, gerçi bi daha yakın zamanda güzel hava olur mu bilinmez ama bende katılmak isterim. 2 tane er-6f yollarda süzülürüz
işte benim kawasaki de bu :cherry: