Riva dolaylarından ufak bir gezi

Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Havanın güneşli olduğunu görünce şu hep metedilen Riva yoluna bir çıkayım dedim.ki gerçekten metettikleri kadarda varmış.asfalt süper virajlar harika motor kullanmak için çok ideal bir yol.zaten bir sürü motorcuda gördüm.Rivada çok güzeldi.bir kaç tane resimde çektim paylaşmak istedim.buyrun...:)


















DSC01165.jpg


DSC01166.jpg


DSC01167.jpg


DSC01168.jpg


DSC01169.jpg


DSC01170.jpg


DSC01171.jpg


DSC01172.jpg


DSC01173.jpg


DSC01174.jpg


DSC01175.jpg


DSC01188.jpg
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
güzel bir gezi olmuş eline sağlık:rendeer:bu arada motorunun er6f olduğunu görünce nazıl bir motor yakıt durmu nasıldır memnunmusun :)Bende biraz zaman sonra parayı bulunca bu motordan alamk istiyorum.Nasıldır gücü falan ? 2 kişi performans hahhkında kısaca bir bilgielndirirsen çok makbule geçer sağlıcakla :)çokmu oldu ne :p
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
evet bende katılıyorum riva şile yolları süperdir arabayla bile çok zevkli

abicim motorun ne güzel ya :salut:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok pis riva yapasım geldi :mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
merhaba, aynı motordan bende de var.benim ilk motorum oluyor kendisi :) başlangıç için ideal motorlardan bitanesi bence.ben 250ccliklerde ders aldım daha sonra bunu kullanmaya başladım. ilk başlarda biraz fazla geldi ama kısa zamanda alıştım ve şu anda performansından çok memnunum. tek kişi performansı yeterince makul.cok fazla hız yapmıyorum ben, en fazla 160 km yi gördüm o da bikaç sn sonra hemen yavasladım :) ama bastın mı gidiyor alet ve 7 bin devirden sonra motorun sesi süper oluyor :) 2 kişi performansıda gayet iyi yani arkanda 80-90 kilo birini taşımazsan :)

dostum bu arada bi dahaki riva gezisine, gerçi bi daha yakın zamanda güzel hava olur mu bilinmez ama bende katılmak isterim. 2 tane er-6f yollarda süzülürüz :)

işte benim kawasaki de bu :cherry:

photo.php
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
güzel yerdir riva bilirim, çünkü o gün kuzenle bizde ordaydık,ama sanırım seni görmedik,biz iki cbf yaklaşık bir saat orda dolaştık,ama biz saat 17.00 de ordaydık.sanırım sen 15,30 da ordaymışsın.
paylaşımın için saol
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
arkadaslar şu rıva gezılerıne gelırken haber verın ben orda oturuyorum bızım buralara kadar gelıpte gorusup tanısmadan bır yemegımızı yemeden gıtmeyın yanı dımı[email protected]
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
çok güzel..Çok beğendim tebrik ve teşekkürler....:cat::rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel bir gezi olmuş,fotoğraflar için teşekkürler..:cat:
Devamlarını bekliyoruz :wiinkk:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
güzel bir gezi olmuş eline sağlık:rendeer:bu arada motorunun er6f olduğunu görünce nazıl bir motor yakıt durmu nasıldır memnunmusun :)Bende biraz zaman sonra parayı bulunca bu motordan alamk istiyorum.Nasıldır gücü falan ? 2 kişi performans hahhkında kısaca bir bilgielndirirsen çok makbule geçer sağlıcakla :)çokmu oldu ne :p

hocam motordan son derece memnunum.yakıt durumu bi depoyla(yaklaşık15 lt)300-350km arası gidebilirsin.agresif kullanmıyorsan daha fazlada yapabilirsin.valla artçı almayı pek sevmiyorum ama binenler peglerdeki titreşimden çok şikayetçi özellikle yüksek devirlerde çok rahatsız edici oluyormuş.birde sele rahatsız diyorlar.:)onların görüşü.2 kişi performanstan pek bişi kaybetmiyor.sonuç olarak çok çok memnunum ufak bir titreşim sorunu var oda 2 silindir olacak okadar nede olsa.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
dedigin gibi yollar cok guzel ama denızı berbat gectıgımız yaz gıtmıstım yosundan gecılmıyor.paylasım ıcın saol.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
güzel yerdir riva bilirim, çünkü o gün kuzenle bizde ordaydık,ama sanırım seni görmedik,biz iki cbf yaklaşık bir saat orda dolaştık,ama biz saat 17.00 de ordaydık.sanırım sen 15,30 da ordaymışsın.
paylaşımın için saol

ee hocam 15. saatlik farkda bırakda olsun.Bizim aletlerle bu birmi 600cc :)Bastınmı gidiyor :p 90-100km7s ile nereye gidicen :queen::queen::queen: Şak şaka ben motorumu seviyorum:)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
ee hocam 15. saatlik farkda bırakda olsun.Bizim aletlerle bu birmi 600cc :)Bastınmı gidiyor :p 90-100km7s ile nereye gidicen :queen::queen::queen: Şak şaka ben motorumu seviyorum:)

dikkatini çekerim 650cc sonra alınıyo ufaklık:queen::queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
riva yolu yeni yapıldı ve gerçekten güzel.eskisi berbatdı.
dostum sen bide ağva yollarını görsen tam yatmalık acayip tatlı virajları var.bu yaz 2 kere gitdim scooter olmasına rağmen motoru öyle yatırdımki sorma(ee o yolda insanın yatırası geliyor) yatmayı orda öğrendi diyebilirim.paylaşım için teşekürler güzel gezi olmuş:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst