hah işte ben heldin pantolonunu aldım ve çok çok memnunum. içliği çıkarılabiliyor ve omuz askılı. ben mont-pantolon aldım... oldukça da memnunum, soğuktan içlik kullanarak, yağmurdan ise yağmurluk kullanarak korunuyorum...
içliğinin sıkı olmamasına, yağmuruğun ise hava alıyor olmasına dikkat etmelisin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:35 ----------
düz bot sakın alma..
düzegün bir moto-çizme al... dikkat et, bot demiyorum, çizme almalısın. ben kaza yaptığımda bot giyiyor olsaydım bileğim kopardı, çizmemin bile fiber korumalar bile yarılmıştı.
beni bilen biliyor, 40+ dereceelrde bile full koruma ve çizme giyerim. tesadüf bu ya, 2 kazamda yaz mevsiminde oldu ama full koruma hayatımı kurtardı. bu bilinci bana aşılayan ise motosiklşet.net idi
buranın değerini bilmelisin.
sormak istediğin ne varsa buradan ya da özelden sorabilirsin. bildiğim çerçevede yardıma hazırım
