REVIT SIGMA WINDSTOPPER TERMAL İÇLİK(Aldım)

Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Teşekkürler arkadaşlar ; HercuL arkadaş o kadar methetmiş ki gönnlüm kayıyor ama Held'inde ondan 40 TL daha yüksek pantolonu var biri 120 diğeri 160 ; yine kafam karıştı ; bi de ayaklarım çok üşüyor; geçen sene MotoBot'un bi modelini almıştım ama çok memnun kalmadım yağmurda su alıyor 30-40 km lik mesafelerde ayağınız üşüyor; şöyle Cat,Timberland tarzı bi bot alsak iş görür mü yoksa motorda heder mi olur?

hocam ben denedim gayet iyi sonuc aldım hiç terleme vs görmedim çünki oturduğun bölgeyle bacak kısmındaki bölge farklı yani terleme yapmaması için yapılmış hava alıyor orası mutlaka hangisi kafana yatıyorsa onu al :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst