REVIT SIGMA WINDSTOPPER TERMAL İÇLİK(Aldım)

Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Arkadaşlar yıllardır motor kullanırım aklıma hiç gelmedi veya görmedim normal motor pantolonlarıyla kesinlikle rahat etmiyordum aldığım günden beri deneyimlerimi paylaşim hiçbir şekilde hava geçirmiyor kesinlikle üşümüyorum günlük kullanımda mükemmel rahatsızlık vermeyen bir ürün verdiğim paranın hakkını sonuna kadar veren bir ürün buda resimleri



 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kullan, normal pantolonun üstüne mi giyiyorsun, yoksa pantolonun yerine mi?
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
içine giyiorsun kardeşim o yuzden ne görüntü kirliliği oluyor nede rahatsız edici birşey
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paylaşım için sağol, malzemesi naylon mu :silent:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
bu şekilde yazıyor

* Revit Sigma windstoper termal içlik (alt)
* Rüzgar geçirmez
* Vücut ısısını koruyabilen ve hava alan üç kat kumaş
* Su tutmaz
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Kışlık giysiler ve ekipmanlar teknoloji ve ihtisas gerektiren bir disiplindir.Çoğu motosiklet sürücüsü genellikle bu konuyu geçiştirir veya savsaklayarak kendini
kandırır,lahana gibi kat kat giyinir ama bu defa da organları yeterince kanlanamadığı için daha beter üşür.
20 tl lik içliklerin markadan bağımsız olarak WINDSTOPPER özelliklerine sahip
ürünlerin işini yapmasını beklemek saflıktan öte aptallık olur.Eğer adam gibi
giysiler ve ekipman yoksa komik durumlara düşmek kaçınılmazdır.
Çoğu zaman verdiğimiz yemek molalarında çorba kaşığını tutamayacak hale gelmiş,debryj dahi basamayan çok motorcu gördüm ve diğer müşterilerde acıyarak bakıyorlardı,çünkü elleri taze kesilmiş et gibiydi..Evet adam gibi eldivenler,kışlık bot ve windstopper özelliğe sahip, böbreklik-boyunluk-göğüs
koruması ve balaklavınız yoksa kahvede oturup, baharı beklemek en akıllıcası
dır.
Kış için dış kabuk olarak CLOVER M3 ceketi özellikle tavsiye ederim,tabii ki
bütçeye bağlı olarak deri şayanı tavsiyedir...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu şekilde yazıyor

* Revit Sigma windstoper termal içlik (alt)
* Rüzgar geçirmez
* Vücut ısısını koruyabilen ve hava alan üç kat kumaş
* Su tutmaz

Pardon kumaşa gore-tex kaplama yapılmıştır ,naylon terletir,nefes alamaz. almaz:cat:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
607
Kışlık giysiler ve ekipmanlar teknoloji ve ihtisas gerektiren bir disiplindir.Çoğu motosiklet sürücüsü genellikle bu konuyu geçiştirir veya savsaklayarak kendini
kandırır,lahana gibi kat kat giyinir ama bu defa da organları yeterince kanlanamadığı için daha beter üşür.
20 tl lik içliklerin markadan bağımsız olarak WINDSTOPPER özelliklerine sahip
ürünlerin işini yapmasını beklemek saflıktan öte aptallık olur.Eğer adam gibi
giysiler ve ekipman yoksa komik durumlara düşmek kaçınılmazdır.
Çoğu zaman verdiğimiz yemek molalarında çorba kaşığını tutamayacak hale gelmiş,debryj dahi basamayan çok motorcu gördüm ve diğer müşterilerde acıyarak bakıyorlardı,çünkü elleri taze kesilmiş et gibiydi..Evet adam gibi eldivenler,kışlık bot ve windstopper özelliğe sahip, böbreklik-boyunluk-göğüs
koruması ve balaklavınız yoksa kahvede oturup, baharı beklemek en akıllıcası
dır.
Kış için dış kabuk olarak CLOVER M3 ceketi özellikle tavsiye ederim,tabii ki
bütçeye bağlı olarak deri şayanı tavsiyedir...

çok doğru söylüyorsun.ağzına sağlık ve teşekkürler.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Kışlık giysiler ve ekipmanlar teknoloji ve ihtisas gerektiren bir disiplindir.Çoğu motosiklet sürücüsü genellikle bu konuyu geçiştirir veya savsaklayarak kendini
kandırır,lahana gibi kat kat giyinir ama bu defa da organları yeterince kanlanamadığı için daha beter üşür.
20 tl lik içliklerin markadan bağımsız olarak WINDSTOPPER özelliklerine sahip
ürünlerin işini yapmasını beklemek saflıktan öte aptallık olur.Eğer adam gibi
giysiler ve ekipman yoksa komik durumlara düşmek kaçınılmazdır.
Çoğu zaman verdiğimiz yemek molalarında çorba kaşığını tutamayacak hale gelmiş,debryj dahi basamayan çok motorcu gördüm ve diğer müşterilerde acıyarak bakıyorlardı,çünkü elleri taze kesilmiş et gibiydi..Evet adam gibi eldivenler,kışlık bot ve windstopper özelliğe sahip, böbreklik-boyunluk-göğüs
koruması ve balaklavınız yoksa kahvede oturup, baharı beklemek en akıllıcası
dır.
Kış için dış kabuk olarak CLOVER M3 ceketi özellikle tavsiye ederim,tabii ki
bütçeye bağlı olarak deri şayanı tavsiyedir...

bravo hocam elinize sağlık çok güzel yazmışsınız :cat::cat::cat:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
herkez görsün diye üst konuya getiriyorum almayan pişman olur
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Topik hortlatma gibi olucak ama benim ixon marka kullandığım motosiklet pantolonu var ama kışlık içliğini geçen yaza girerken çıkartmıştım ve şimdi de arıyorum tarıyorum bulamıyorum ; yukarıda bahsedilen Revit'in ürünün alsam ve üstünede içliği kayıp pantolonumu giysem randıman alır mıyım sizce yoksa yeni bi pantolon mu almak lazım ; birde montum üzerime çok kısa geliyor ve özellikle kalça bölgesi soğuğa maruz kalıyor ; yeni bi mont almadan kendi motosiklet montumun kısa dezavantajını nasıl bertaraf edebilirim ; bilgili arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim..
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
Topik hortlatma gibi olucak ama benim ixon marka kullandığım motosiklet pantolonu var ama kışlık içliğini geçen yaza girerken çıkartmıştım ve şimdi de arıyorum tarıyorum bulamıyorum ; yukarıda bahsedilen Revit'in ürünün alsam ve üstünede içliği kayıp pantolonumu giysem randıman alır mıyım sizce yoksa yeni bi pantolon mu almak lazım ; birde montum üzerime çok kısa geliyor ve özellikle kalça bölgesi soğuğa maruz kalıyor ; yeni bi mont almadan kendi motosiklet montumun kısa dezavantajını nasıl bertaraf edebilirim ; bilgili arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim..

tam çözüm olmaz, ama geniş bir bellik alırsanız çatalı kapatırsınız hiç olmaya. aynı sorunu ben böyle çözdüm.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
valla ben sadece bunu giyiyorumki burası ısparta üşümüyorum motordanda inmiyorum sen bilirsin her türlü işini görürür eminim :cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
tam çözüm olmaz, ama geniş bir bellik alırsanız çatalı kapatırsınız hiç olmaya. aynı sorunu ben böyle çözdüm.

güzel bir bel korsesi ve uygun bir bellik ( 4 baklava) ile hem böbrekler korumaya alınır hem de bel bölgesi korumaya alınır... maaliyeti 35/40 tl yi bulur. montların sırtlıkları bellik kadar koruyamaz ve böbrekler "insan vücudunda kendini koruyamayan tek organdır"

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:55 ----------

Topik hortlatma gibi olucak ama benim ixon marka kullandığım motosiklet pantolonu var ama kışlık içliğini geçen yaza girerken çıkartmıştım ve şimdi de arıyorum tarıyorum bulamıyorum ; yukarıda bahsedilen Revit'in ürünün alsam ve üstünede içliği kayıp pantolonumu giysem randıman alır mıyım sizce yoksa yeni bi pantolon mu almak lazım ; birde montum üzerime çok kısa geliyor ve özellikle kalça bölgesi soğuğa maruz kalıyor ; yeni bi mont almadan kendi motosiklet montumun kısa dezavantajını nasıl bertaraf edebilirim ; bilgili arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim..

kayıp içlik içine bu pantolondan alacağına uygun marka bir pantolon almalısın. çünkü revitin içliği bile uygun bir alt-üst pantolon-mont takımına denk fiyatlıdır. bak, anes motorda held takım vardı sanırsam...
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Teşekkürler arkadaşlar ; HercuL arkadaş o kadar methetmiş ki gönnlüm kayıyor ama Held'inde ondan 40 TL daha yüksek pantolonu var biri 120 diğeri 160 ; yine kafam karıştı ; bi de ayaklarım çok üşüyor; geçen sene MotoBot'un bi modelini almıştım ama çok memnun kalmadım yağmurda su alıyor 30-40 km lik mesafelerde ayağınız üşüyor; şöyle Cat,Timberland tarzı bi bot alsak iş görür mü yoksa motorda heder mi olur?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadasım Ben Yaz kış Spor giyen birisiyim. Fakat bazan BoT Da lazım olmuyor değil. Kinetix ten Bot almıstım. 3 Yıldır Kışları ve yoğun yağısta kullanıyorum. Kesinlikle Su gecirmiyor. Hatta kar suyu gecirmeyen bot yoktur derler yalnız bu gecirmiyor cidden!

165 TL ye aldığım bot modelleri su an baya bir ucuzlukta... bir göz at istersen :)

http://www.kinetix.com.tr/index.php...e&id=48:sony-ericcson-xperia-x1&catid=34:demo

 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
11
Bu içliğin en önemli olması gereken özelliğini yazmamış kimse Terleme Yapmıyor mu bu
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hah işte ben heldin pantolonunu aldım ve çok çok memnunum. içliği çıkarılabiliyor ve omuz askılı. ben mont-pantolon aldım... oldukça da memnunum, soğuktan içlik kullanarak, yağmurdan ise yağmurluk kullanarak korunuyorum...
içliğinin sıkı olmamasına, yağmuruğun ise hava alıyor olmasına dikkat etmelisin :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:35 ----------

düz bot sakın alma..
düzegün bir moto-çizme al... dikkat et, bot demiyorum, çizme almalısın. ben kaza yaptığımda bot giyiyor olsaydım bileğim kopardı, çizmemin bile fiber korumalar bile yarılmıştı.

beni bilen biliyor, 40+ dereceelrde bile full koruma ve çizme giyerim. tesadüf bu ya, 2 kazamda yaz mevsiminde oldu ama full koruma hayatımı kurtardı. bu bilinci bana aşılayan ise motosiklşet.net idi
buranın değerini bilmelisin.
sormak istediğin ne varsa buradan ya da özelden sorabilirsin. bildiğim çerçevede yardıma hazırım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst