Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Ağu 2010
- Mesajlar
- 418
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet evet evet.Artık ehliyetsiz motosiklet kullanmam sona eriyor.
Pazartesi günü dosyam hazır en geç Çarşamba günü ehliyet elimde.
Bunun için kendime bir güzellik yapayım dedim ve bir motosiklet kiralamaya karar verdim 3 4 gün benimle kalabilecek 250 CC üstü racing tipi motosiklet.
Fakat ben daha önce hiç İzmir içinde motosiklet kiralayan bir yer görmedim.İnternette de araştırma yapmama rağmen bulamadım.
İzmir'li arkadaşlar varmı hiç gözünüze takılan motosiklet kiralayan yerler.
Eğer bir görmüşlüğünüz falan varsa mutlaka ama mutlaka bu konuya cevap verizin. :cat:
Saygılarımla Burak ASLAN
Pazartesi günü dosyam hazır en geç Çarşamba günü ehliyet elimde.
Bunun için kendime bir güzellik yapayım dedim ve bir motosiklet kiralamaya karar verdim 3 4 gün benimle kalabilecek 250 CC üstü racing tipi motosiklet.
Fakat ben daha önce hiç İzmir içinde motosiklet kiralayan bir yer görmedim.İnternette de araştırma yapmama rağmen bulamadım.
İzmir'li arkadaşlar varmı hiç gözünüze takılan motosiklet kiralayan yerler.
Eğer bir görmüşlüğünüz falan varsa mutlaka ama mutlaka bu konuya cevap verizin. :cat:
Saygılarımla Burak ASLAN
Moderatör tarafında düzenlendi: