Rent A Motorbike >>> İn İzmir

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet evet evet.Artık ehliyetsiz motosiklet kullanmam sona eriyor.
Pazartesi günü dosyam hazır en geç Çarşamba günü ehliyet elimde.
Bunun için kendime bir güzellik yapayım dedim ve bir motosiklet kiralamaya karar verdim 3 4 gün benimle kalabilecek 250 CC üstü racing tipi motosiklet.

Fakat ben daha önce hiç İzmir içinde motosiklet kiralayan bir yer görmedim.İnternette de araştırma yapmama rağmen bulamadım.

İzmir'li arkadaşlar varmı hiç gözünüze takılan motosiklet kiralayan yerler.

Eğer bir görmüşlüğünüz falan varsa mutlaka ama mutlaka bu konuya cevap verizin. :cat:

Saygılarımla Burak ASLAN
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkçe olarak ararsan bulabilirsin.:pale:
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
Arkadaşım benim kuzende motorcu onun bildiği bir yer vardı tanıdıgı ama suan askerde kuzen bu aralar konuşabilirsem sana özelden mesaj atarım öğrenip yerini yada özelden at msn i mesaj atarım ordan;)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Yeni ehliyet almışa racing motor kiraya vermezle İzmir de.Şimdilik bulabilirsen scoter falan kirala.:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Katılıyorum. Ayrıca ''rent a car'' ne demek en ufak bir fikrim yok.

Hacı abi, oktay sinanoğlu'nun resimlerini avatar yapmakla nereye kadar gidersin bilmem ama rent a car, rent a bike diye aratmadan bir şey bulamaz bu arkadaşımız..Zira piyasa o durumda..

Mesele, rent a car ı yasaklamak değil, kiralık araba yı albenili hale getirmek diye düşünmekteyim..

Umarım meramımı anlatabildim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende zaten motosiklet var fakat gözüne takılan arkadaşlarımız olabilir diye açtım konuyu.
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
2
SLMLAR İZMİRDE KİRALİK MOTORSIKLET VER BULDUM YAMAHA R6 COPPER 350CC 125 CC MAKINALARI VAR BEN KİRALADIM COK İYİ
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Forumumuzda sorulan bir soru, er yada geç mutlaka cevaplanır.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst