- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
youtubede böyle videoları çok izliyorum valla
benim için çok sıradan
en basitinden küçücük scooter cbr600 le drag yarışına giriyo vede biraz daha sıksa geçicek
[YT]eszxV502i3M[/YT]
burdada koskoca makinalar scooterdan daha yavaş tur atıyolar
[YT]cn5ecwCo5Gc[/YT]
daha internette örnekleri çok ta bunun asıl sebebi sürücüden kaynaklanıyo
hızlı kalkıyım diye ters gelebilir yada patinaj çekebilir tecrube işi bu kalkış önemli .arkadaşında dediği gibi ss deki çakma sürücü
benim için çok sıradan
en basitinden küçücük scooter cbr600 le drag yarışına giriyo vede biraz daha sıksa geçicek
[YT]eszxV502i3M[/YT]
burdada koskoca makinalar scooterdan daha yavaş tur atıyolar
[YT]cn5ecwCo5Gc[/YT]
daha internette örnekleri çok ta bunun asıl sebebi sürücüden kaynaklanıyo
hızlı kalkıyım diye ters gelebilir yada patinaj çekebilir tecrube işi bu kalkış önemli .arkadaşında dediği gibi ss deki çakma sürücü