Ratbike Harley Davidson vs. CBR 1000 RR

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
youtubede böyle videoları çok izliyorum valla

benim için çok sıradan
en basitinden küçücük scooter cbr600 le drag yarışına giriyo vede biraz daha sıksa geçicek :)
[YT]eszxV502i3M[/YT]

burdada koskoca makinalar scooterdan daha yavaş tur atıyolar :)
[YT]cn5ecwCo5Gc[/YT]

daha internette örnekleri çok ta bunun asıl sebebi sürücüden kaynaklanıyo
hızlı kalkıyım diye ters gelebilir yada patinaj çekebilir tecrube işi bu kalkış önemli .arkadaşında dediği gibi ss deki çakma sürücü
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
ya bilimsel açıklama yapmaya kalkışmayın bu tamamen pilotaj la ilgili yoksa böyle birşey mümkün değil
karşıdaki motorda boru değil ya 70 hp çıkış için hızlı çıkma konusunda yeterli güç verir ss yi hızlı kaldırmak ustalık ister çok tehlikeli makina

güzel paylaşım olmuş elinize sağlık:cat:
ya sürücü çok etkili ama ortada bir gerçek var motorları sadece beygir güzüne bakarak almayın biraz araştırım bilimsel verilerle anlatayım bu arada motorun kalkışında beygir gücünden çok tork daha önemli
harley davidson softfail harleylerin ortalama bir modeli
Maximum Torque: 102 Nm (75.2 ft. lbs) @ 3500 rpm
honda cbr 1000rr hondanın hatta dünyanın sayılı yarış motorlarından biri
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 112/8,500
neredeyse aynı torku biri 8500 devirde yakalamakta diğeri 3500 devirde yakalamakta motorun kalkışta rahatlığını ve ne kadar uzun ömürlü olabiliceğini düşünün
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Geridede kalsa onede geçse HD gönlümüzün sultanı . ( heleki roadking : )
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ya sürücü çok etkili ama ortada bir gerçek var motorları sadece beygir güzüne bakarak almayın biraz araştırım bilimsel verilerle anlatayım bu arada motorun kalkışında beygir gücünden çok tork daha önemli
harley davidson softfail harleylerin ortalama bir modeli
Maximum Torque: 102 Nm (75.2 ft. lbs) @ 3500 rpm
honda cbr 1000rr hondanın hatta dünyanın sayılı yarış motorlarından biri
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 112/8,500
neredeyse aynı torku biri 8500 devirde yakalamakta diğeri 3500 devirde yakalamakta motorun kalkışta rahatlığını ve ne kadar uzun ömürlü olabiliceğini düşünün

hocam tabiki tork önemli ancak senden biliyorsunki cbf1000 &cbr 600 den çok daha torklu ancak normal ihtimallerde cbr600 hertürlü cbf1000 yer çünkü bu iş için tasarlanmamış hernekadar tork canavarı olsada
ancak şuna inanıyorumki cbf1000 sürücü iyi olsun dragda cbr600 yer hatta cbf600 bile olsa pilot önemli
aslında tork demişken süpermoto olcaktı işte kısa mesafe draglarını çok izlemek isterdim:pl:

e tabiki 70 hp ve 102 tork var dediğim gibi rr daki eğer usta değilse geçilmesi doğal
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
hocam tabiki tork önemli ancak senden biliyorsunki cbf1000 &cbr 600 den çok daha torklu ancak normal ihtimallerde cbr600 hertürlü cbf1000 yer çünkü bu iş için tasarlanmamış hernekadar tork canavarı olsada
ancak şuna inanıyorumki cbf1000 sürücü iyi olsun dragda cbr600 yer hatta cbf600 bile olsa pilot önemli
aslında tork demişken süpermoto olcaktı işte kısa mesafe draglarını çok izlemek isterdim:pl:

e tabiki 70 hp ve 102 tork var dediğim gibi rr daki eğer usta değilse geçilmesi doğal
aynen öyle süpermoto tork mükemmel arabada bile daha torklu diye dizel makineleri sevmekteyim ben tork u çok seviyorum sanırım :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
yaşlı emmi rr'lının önünün kesiyordu hep kalkarken çocukta amıca yaşlı diye saygıdan gık demedi ama hep ön hizasına geçti bence amcadan gönül almışlar :p
 
Katılım
4 Tem 2005
Mesajlar
214
rr surucusu basta ilk baslangic pozisyonuna gecmeden motoru yanlislikla stop ediyor motor atliyor yani surucude is yok :farao:

ama hildo baba cok kral adam basta on freni yok diye duvara dayayip lastik yakmasina bittim :cat:
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
132
Dışarıda görsem hurdalık diye yüzüne bakmam :) Kısa mesafe olduğu için 1000 rryi hakladı.Uzun mesafe girseler ya bi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst