- Katılım
- 20 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,860
naci abi biliyorsun bir ara er-5 lere takılmıkştım ama sym hem rahat hem hız olarak tatminkar rahatlıgıda cabası göstergeler falan çok hosuma gitti kullandım arkadaş almış evo'sunu super bir rahatlık var araba gibi zaten oyuzden zaten hızla pek alakam yok 120-140 tatminkar bence binince benim motorum bu dedim.
İçinize siniyorsa şimdiden hayırlı olsun diyorum.
Naci abicim seni gördüğüme çok sevindim valla epeydir göremiyorduk sizi valla özlemişiz.
Çok teşekkür ederim arkadaşım. İnşallah birgün yüz yüze de görüşürüz. Selamlar.