Ramzey Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
naci abi biliyorsun bir ara er-5 lere takılmıkştım ama sym hem rahat hem hız olarak tatminkar rahatlıgıda cabası göstergeler falan çok hosuma gitti kullandım arkadaş almış evo'sunu super bir rahatlık var araba gibi zaten oyuzden zaten hızla pek alakam yok 120-140 tatminkar bence binince benim motorum bu dedim.

İçinize siniyorsa şimdiden hayırlı olsun diyorum.

Naci abicim seni gördüğüme çok sevindim valla epeydir göremiyorduk sizi valla özlemişiz.

Çok teşekkür ederim arkadaşım. İnşallah birgün yüz yüze de görüşürüz. Selamlar.
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
Naci abicim seni gördüğüme çok sevindim valla epeydir göremiyorduk sizi valla özlemişiz.

Ali cim Teras Cafe Bornova büyük parkın aşşasındadır.Yani Büyük parkın aşşasında nikah dairesinin aşşa sırasında yol üzerinde kime sorsan gösterirler.Detaylı adres kirokisi Forum etkinlik bölümünde Teras Cafe buluşması konu başlığında mevcut.

tamam abi jeton düştü şimdi:d
 
Katılım
20 Haz 2010
Mesajlar
28
bugün 150 cc chooper tarzı bir motoru deneme imkanım oldu. kanuni seyhan 150 aslında 2000 den beri piyasada. şu an en ideal ve binilecek 150 cc chooper motor diyebilirim. kanuni seyhan 150, 150 cc lik motorlardaki titreşimleri bu motorun sadece son devrinde biraz hissediliyor ve motorun kısa mesafe uzaması çok iyi. Arka tekerleğin kalın olması arazi bölgelerinde yol tutunmasını daha mümkün kılıyor. Yakıt çok çok normal. 2 kişi yol performansıda örnek olrak bir mondial kn 150 den bisan 150 den çok daha rahat ve keyifli. 250 cc büyük ve ağır geliyor diyenler vitesli motordan da vazgeçemeyenlerin tercihi olmayı hakeden bir motor bence. Bilecik bozöğükteki bugün olan kötü trafik kazasının videolarını internetten izledim 8 yaşındaki çocuk ölümden döndü. Dikkat herzaman önplanda olmalı.iyi geceler.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Bugün motorun 300 km bakımı yapıldı.Yağ ve bujiler değiştirildi,tüm civataları elden geçirilip sıkıldı,debriyaj teli yağlandı şimdi pamuk gibi oldu,arka çantaların lamba bağlantıları yapıldı,depodan gelen benzin hortumuna benzin filitresi takıldı.Bundan sonra 1000 km bakımı için gidilecek.Motorun çalışması ve çekişi değişti,vitesler çok yumuşak geçiyor,ayrıca arka firen petalı ayarlandı şimdi çok daha iyi oldu usta motora binip güzel bir test şürüşü yaptı.Artık gönül rahatlığı ile yollara çıkabilirim.Lastikleri bir kaç ay kullan dedi daha sonra dubleks yeni lastikler takabilirsin dedi.Hepimize kazasız belasız şürüşler dilerim.Mağazanın bana önerdiği servis Ramzey in Ege bölgesi yetkili servisi Bozyaka S.S.K hastanesini arka tarafı yukarıda öz şanal mağazasının karşı çapraz sokağındaki Yağmur Motor.Yağ kartı garanti kapsamında kaşelendi onaylandı.
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
139
Bugün motorun 300 km bakımı yapıldı.Yağ ve bujiler değiştirildi,tüm civataları elden geçirilip sıkıldı,debriyaj teli yağlandı şimdi pamuk gibi oldu,arka çantaların lamba bağlantıları yapıldı,depodan gelen benzin hortumuna benzin filitresi takıldı.Bundan sonra 1000 km bakımı için gidilecek.Motorun çalışması ve çekişi değişti,vitesler çok yumuşak geçiyor,ayrıca arka firen petalı ayarlandı şimdi çok daha iyi oldu usta motora binip güzel bir test şürüşü yaptı.Artık gönül rahatlığı ile yollara çıkabilirim.Lastikleri bir kaç ay kullan dedi daha sonra dubleks yeni lastikler takabilirsin dedi.Hepimize kazasız belasız şürüşler dilerim.Mağazanın bana önerdiği servis Ramzey in Ege bölgesi yetkili servisi Bozyaka S.S.K hastanesini arka tarafı yukarıda öz şanal mağazasının karşı çapraz sokağındaki Yağmur Motor.Yağ kartı garanti kapsamında kaşelendi onaylandı.

İhsan abi hayırlısı olsun. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
İhsan abi hayırlısı olsun. Allah kaza bela vermesin.

Çok teşekkür ediyorum.Motor Maaşşallah şahlanıyor sesi bile bambaşka değişti ama en çok beni mutlu eden gaz kesince müthiş kompresöre biniyor ve çift silindirlerin tebkisi müthiş hissediliyor.
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
139
Çok teşekkür ediyorum.Motor Maaşşallah şahlanıyor sesi bile bambaşka değişti ama en çok beni mutlu eden gaz kesince müthiş kompresöre biniyor ve çift silindirlerin tebkisi müthiş hissediliyor.

İhsan abi kaç km oldu?

Benimki 350 km'ye yaklaştı. Günde 16 km yol yapıyorum. Yakıt sarfiyatı şimdilik yüksek. Zaten benzin de uçtu gidiyor... Bakalım seninkinin yakışı nasıl olacak?
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Valla motoru 45 TL ye fullemiştim yaklaşık olarak 200 km ye geldi ibre ve depo daha yeni çeyrek oldu.
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
ihsan abi, 300 km devirirsin o benzinle birde birşey demek istiyorum şimdi anladığım kadarıyla tek kişi biniyorsunuz emreyede bu sözüm arka amartüsör ayarı favrika çıkısı 3. ayardadır arkanıza arçı aldığınızda lakalarda vurcaktır arka amartüsörü onu serviste 5ci kademeye yükseltin tekkişi ser oluyor ama 2 kişi binicem derseniz yaptırın sonra yaptırmazsanız arka amatüsörler takoza vurmaktan çanınız sıkılır gerçi 5. kademede bile bazen vuruyor ama en azından çok sık değil. hani bulmaşma yapçaktık gerçi yağmurlu geçti baktım sizden ses seda çıkmayınca bende gitmedim buluşmalara.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:14 ----------

İhsan abi kaç km oldu?

Benimki 350 km'ye yaklaştı. Günde 16 km yol yapıyorum. Yakıt sarfiyatı şimdilik yüksek. Zaten benzin de uçtu gidiyor... Bakalım seninkinin yakışı nasıl olacak?


rodaj bitsin kardeşim ozaman birazdaha fark yapar birde 2 nizin motorlarını rodajdan sonra benim tamircide senkron ayrı yaptırırız ozaman dahada az yakar çünkü motorların senkron ayarları tutmuyor 90 km yada 50 km hızla sabit giderken motor kafa atıp atıp duruyorsa senkronları bozuktur.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Ali tavsiyene hemen uyacağım ve ilk fırsatda arka amortisör ayarlarını yaptıracağım.
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
139
valla havalar değil de işlerden giremiyorum bir türlü.

bugün öğlen gene ıslandım. ben motordan indim, yağmur dindi :) artık işe kotla gidiyorum, sonra üstümü değiştiriyorum ;)

zincirim biraz gevşek. vites değiştirirken sıkıntı veriyor. sanırım beni rahatsız eden ses ve titreşime de bu gevşeklik neden oluyor. vites değişimlerinde, özellikle de süratle giderken arka tekerin biraz yalpalamasına neden oluyor. yapılacak iş çok zor görünmüyor. pazar günü kendi başıma gerebilecek miyim bakalım.

bu akşam ilk defa artçı aldım. bunu da tecrübe etmiş oldum.

herkese keyifli sürüşler...
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
valla havalar değil de işlerden giremiyorum bir türlü.

bugün öğlen gene ıslandım. ben motordan indim, yağmur dindi :) artık işe kotla gidiyorum, sonra üstümü değiştiriyorum ;)

zincirim biraz gevşek. vites değiştirirken sıkıntı veriyor. sanırım beni rahatsız eden ses ve titreşime de bu gevşeklik neden oluyor. vites değişimlerinde, özellikle de süratle giderken arka tekerin biraz yalpalamasına neden oluyor. yapılacak iş çok zor görünmüyor. pazar günü kendi başıma gerebilecek miyim bakalım.

bu akşam ilk defa artçı aldım. bunu da tecrübe etmiş oldum.

herkese keyifli sürüşler...

emre slm, dün bende öğle saatinde yağan yağmurda mersinliye gittim ama ıslanmadım:D, km telini kopardım geldim.
zincir gevsemiş olabilir ama onu gelişi güzel gerdirirsen krank kollarını zorlar ayrıca çok gergin zincir kopabilir, ve tekerin bağlı olduğu yerlerde ayar çizgileri var ayarlarım dersen onların sağ ve sol aynı yerde olucak 20 numara yıldız anahtarla işini görür 2 ağızlı anahtar yada ingiliz anahtarı gibi şeylerle deneme vidayı sıyırırsın kardeşim.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Evet bu akşam İzmir_MT nin geleneksel haftalık semaver gecesine gidemedim mesayideyim havada iyice kapandı hani bir saatliğine gideyim desem dönüşte mutlaka fena yağacak yoksa sonra fena üşütüpde yataklara düşmekte var bu akşam hıdrellez bende evde sucuk ekmek yapacağım :) Motorumun zincir gergisi güzel ayarlandı usta düzeltdi önceden çok ama çok gergindi ve yağsızdı sprey zincir yağı ile bir güzel yağladım zincirin dış tarafı bembeyaz oldu :) yağı fazla çalkalamışım ancak hala daha motorun ön farın hoşnut olmadım pek aydınlık yapmıyor böyle devam ederse motorun önüne TIR farı takıcam atom far kullanacağım o zaman işte stadyum ışığı gibi aydınlatacaktır ileride hoş Led lambalar taktırmayı planlıyorum ama önce özel tasarım ön camı yaptırmalıyım.Sonra yavaş yavaş motoru güzelleştireceğim bu hafta olmasada önümüzdeki hafta tüm krom parçalar parlatılacak ve boya pasta cila yapılacak.Arka çanata üzerindeki lambalar yanınca çok hoş duruyorlar hadi hepinize kolay gelsin.
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
Evet bu akşam İzmir_MT nin geleneksel haftalık semaver gecesine gidemedim mesayideyim havada iyice kapandı hani bir saatliğine gideyim desem dönüşte mutlaka fena yağacak yoksa sonra fena üşütüpde yataklara düşmekte var bu akşam hıdrellez bende evde sucuk ekmek yapacağım :) Motorumun zincir gergisi güzel ayarlandı usta düzeltdi önceden çok ama çok gergindi ve yağsızdı sprey zincir yağı ile bir güzel yağladım zincirin dış tarafı bembeyaz oldu :) yağı fazla çalkalamışım ancak hala daha motorun ön farın hoşnut olmadım pek aydınlık yapmıyor böyle devam ederse motorun önüne TIR farı takıcam atom far kullanacağım o zaman işte stadyum ışığı gibi aydınlatacaktır ileride hoş Led lambalar taktırmayı planlıyorum ama önce özel tasarım ön camı yaptırmalıyım.Sonra yavaş yavaş motoru güzelleştireceğim bu hafta olmasada önümüzdeki hafta tüm krom parçalar parlatılacak ve boya pasta cila yapılacak.Arka çanata üzerindeki lambalar yanınca çok hoş duruyorlar hadi hepinize kolay gelsin.





slm abi, ben de bu far konusunda sıkıtılıyım bizim farların camları plastik oyuzden ışığı tam yansıtmıyor ki çanak kısmıda bence biraz küçük ben artarnatif bakıyorum acaba hangi modelin farı olur diye suan pek bişey bulamadım inter. kendim dolaşarak bakıcam ampul denedim ışığı güzeldi ama yuvaya uymadı mecbur çıkardım.ben 40 ledli ampul taktım sis farlarına çok güzel oldu ama voltaj yükselip alçalmaktanmıdır yoksa ampullermi dandikmi bilemicem 40 tane ledden 20 tanesi yanmıştır ama genede güzel duruyo.sağlam bir far takmalı bence.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Hah haa şaka gibi, motorun uzun farlarını yakınca kısa far gibi aydınlatıyor ve kısaları yakınca ki farın yükseklik ayarı artık sona dayandı yaklaşık olarak en fazla 5-6 mt ileriyi şöyle böyle gösteriyor.Ama en ilginç olansa kedi gözlerini açıncada motorun öndeki sis lambaları inanın kısa fardan çok daha güzel aydınlatıyor :) şaştım kaldım ancak her ne olursa olsun motorumuz gerçekten bir harika ALLAH nazarlardan saklasın.Hayırlısıyla yarın sabah da bir horoz keseceğim kan akıtmak iyidir Adak yapıcam.İnşallah hayırlısıyla bunuda hallettik mi tamamdır inşallah ALLAH kabül eder.Ama evet bende şu far olayını iyice bir araştıracağım hatda bu konuyu benim servisteki ustayla bir konuşayım onda oldukça 2.ci el parça var o neyi nereden bulacağımı söyler gelişmelerden haberdar ederim.Acaba Naci abimiz Ramzet kullanırken bu far olayını nasıl çözmüştür?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ben farla ilgili sorun yaşamadım. Işık bana göre yeterliydi. Yalnız sanırım sizin yaşadığınız sorunun temel nedeni far değil. Yağmurlu havalarda ıslak asfalt ışığı çok fazla emiyor ve yol karanlık gözüküyor. Bunu ben arabamda yaşıyorum. Ben hemen hiç yağmurda binmedim o motora. Dolayısıyla da bu sorunu yaşamadım. Far ampulu orjinaldi. Patladığında yine aynıyla değiştim. Selamlar.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
havaların bir sıcak bir soğuk olup dengesiz olması sonucu ufak bir grip atlattım ve evde olduğum bu süreçte derslere yoğunlaştım :) son 20 gündür motorla pek ilgilenemedim doğrusu.Bir diğer durumum ise yaklaşık 1,5 yıldır özene bezene kullandığım motorumu yakın bir tanıdığıma satmış bulunmaktayım.ufak tefek bi araştırma sonucuda bütçeme uygun olarak bir keeway cruıser 250 aldım.yaklaşık 2 sene kullanmayı düşünüyorum,sonra okul bitiyor zaten askerlik falan filan derken sornası Allah kerim :).

qm 250limi satmış olsamda topiği takip edip bilgi alış verişine devam edeceğim,elimden geldiği kadar bilgilerimi paylaşacağım.hepinize saygılar sevgiler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst