Ramzey Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
139
Merhabalar.

ExpendableS, darısı başıma ulaştı :) Kasap35'in dediğini yaptım ve ABM'ye gittim. Kredi kartına 12 taksit, 3000 TL oldu. Yarın montaja gidecek. Sonraki gün iş yerimden izin alıp trafiğe gideceğim. Heyecan yeniden başladı.

Herkese teşekkürler, keyifli günler...
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
bende 2 -3 gündür 7g24s kardeşim ortalarda yok ne etti acaba diye öyle içimden geçiriyordum.sonunda muradına erindin :)artık darısı başka motor almak isteyenlerin başına :).Hayırlı olsun güle güle gez toz,Allah kaza bela göstermesin.
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
139
ExpendableS, çok teşekkür ederim. :)
Umarım bu motor sevdası iyi şekilde neticelenir.

Mağazadaki arkadaşa motoru montaj için gönderdiğinde ustadan bir-iki küçük ricada bulunmak istediğimi belirttim. Ustayla benim yanımda konuştu. Vidaların daha iyileriyle değiştirilmesi ve elektrik kablolarının kontrol edilmesini istediğimi belirtti. Para teklif ettiğimiz halde, usta bunlara gerek olmadığını söyledi.
Haydi bakalım hayırlısı :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
Memnun kalacağına ben inanıyorum,ben bu motorla bugüne kadar hiç yolda kalmadım 1 yıldırda hiç bir arıza açmadı.gerekli kilometrede yağ,buji bakımlarını yap hee bide aküye bak bunlar zaten klasik bakımalrdır,onun dışında bi sıkıntı yaratmıyor zaten.motoru aldıktan sonra aklıan takılan bişey olursa sorabilirsin mesaj falan filan yani.gerekirse telefonumuda veririm.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
ExpendableS, çok teşekkür ederim. :)
Umarım bu motor sevdası iyi şekilde neticelenir.

Mağazadaki arkadaşa motoru montaj için gönderdiğinde ustadan bir-iki küçük ricada bulunmak istediğimi belirttim. Ustayla benim yanımda konuştu. Vidaların daha iyileriyle değiştirilmesi ve elektrik kablolarının kontrol edilmesini istediğimi belirtti. Para teklif ettiğimiz halde, usta bunlara gerek olmadığını söyledi.
Haydi bakalım hayırlısı :)

Yeni motorun hayırlı ve uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin senin adına çoookkkk sevindim.Bana lazımsın Allah nasip ederse Mayısda motoru teslim almayı düşünüyorum.Servisi iyi kontrol et beyenirsen bende Ramzeyimi o servise götürürüm.Sonra plaka ruhsat işlemlerini nasıl yaptığını bizlerle paylaş.Sanıyorum her ne kadar bizim Ramzeyler 2006 model olsada sıfır olduğundan vizeye girmeyecek.Şimdi yola çıkıyorum MT İzmir grubumuzla Bornova Teras Cafedeyiz.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Merhaba. Ben Özgür Süzen. Bu foruma üye olan Beycivan Süzen in kardeşiyim. Sevgili ağabeyim 21 mart 2011 günü saat 23:22 de geçirdiği kalp krizi sonunu hayatını kaybetmiştir. Kendisi bir gün önce bana bu foruma girmemi ve hasta olduğunu yazmamı istemişti ancak kısmet onun vefatını yazmak olucakmış. Sizlere son olarak selamlarını ve saygılarını iletmiş bu zamana dek arayıp soran mesaj atan kardeşlerimize selamlar iletmişti. Ancak ben zaman bulup yazamamıştım. Abim hayatı boyunca çok çalışmıştı. Motorsikllet onun aşkıydı. son kez abimin sifresiyle giriyorum hepinize saygılar sunarım.haklarınızı helal" edin.
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
Merhaba. Ben Özgür Süzen. Bu foruma üye olan Beycivan Süzen in kardeşiyim. Sevgili ağabeyim 21 mart 2011 günü saat 23:22 de geçirdiği kalp krizi sonunu hayatını kaybetmiştir. Kendisi bir gün önce bana bu foruma girmemi ve hasta olduğunu yazmamı istemişti ancak kısmet onun vefatını yazmak olucakmış. Sizlere son olarak selamlarını ve saygılarını iletmiş bu zamana dek arayıp soran mesaj atan kardeşlerimize selamlar iletmişti. Ancak ben zaman bulup yazamamıştım. Abim hayatı boyunca çok çalışmıştı. Motorsikllet onun aşkıydı. son kez abimin sifresiyle giriyorum hepinize saygılar sunarım.haklarınızı helal" edin.

ya hocam nediyosun sen.beycivan hocam nasıl olur allah rahmet eylesin.su an soktayım inanamıyorum.helal hoş olsun çok üzüldüm.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Vay Beycivan kardeşim vay. Allah sana rahmet eylesin. Sizinle burada tanışıp sohbet etmiş, bilgi paylaşımında bulunmuş, karşılıklı telefon numaralarımızı almıştık...

Motosiklet konusunda yazdıklarınızdan çok kişi faydalanmıştı...

Çok şaşırdım, çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin. Allah eşine ve ailesine sabır versin.

Burada onunla mesajlaşan ve yazdıklarını okuyan tüm arkadaşlar: lütfen ruhuna bir fatiha okuyalım. Biz onu iyi bilirdik. Hakkımız varsa helal olsun. Allah ona rahmet etsin...
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
139
Beycivan kardeşimize hakkımız varsa sonuna kadar helal olsun. Allah kendisine rahmet, geride bıraktıklarına sabır versin.
Bu sayfalara ve kendisinden yardım isteyenlere sayısız emekleri olmuş, iyi niyetinden ötürü her zaman örnek bir insan olmuştur. Mekanı cennet olsun...
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Merhaba. Ben Özgür Süzen. Bu foruma üye olan Beycivan Süzen in kardeşiyim. Sevgili ağabeyim 21 mart 2011 günü saat 23:22 de geçirdiği kalp krizi sonunu hayatını kaybetmiştir. Kendisi bir gün önce bana bu foruma girmemi ve hasta olduğunu yazmamı istemişti ancak kısmet onun vefatını yazmak olucakmış. Sizlere son olarak selamlarını ve saygılarını iletmiş bu zamana dek arayıp soran mesaj atan kardeşlerimize selamlar iletmişti. Ancak ben zaman bulup yazamamıştım. Abim hayatı boyunca çok çalışmıştı. Motorsikllet onun aşkıydı. son kez abimin sifresiyle giriyorum hepinize saygılar sunarım.haklarınızı helal" edin.

Başınız sağolsun, Allah Rahmet Eylesin.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Allah Rahmet Eylesin

Merhaba. Ben Özgür Süzen. Bu foruma üye olan Beycivan Süzen in kardeşiyim. Sevgili ağabeyim 21 mart 2011 günü saat 23:22 de geçirdiği kalp krizi sonunu hayatını kaybetmiştir. Kendisi bir gün önce bana bu foruma girmemi ve hasta olduğunu yazmamı istemişti ancak kısmet onun vefatını yazmak olucakmış. Sizlere son olarak selamlarını ve saygılarını iletmiş bu zamana dek arayıp soran mesaj atan kardeşlerimize selamlar iletmişti. Ancak ben zaman bulup yazamamıştım. Abim hayatı boyunca çok çalışmıştı. Motorsikllet onun aşkıydı. son kez abimin sifresiyle giriyorum hepinize saygılar sunarım.haklarınızı helal" edin.

Beycivan kardeşimizin vefat haberini şimdi aldım ve inanın şoktayım.Öyleki gözlerimden akan yaşları engelliyemiyorum.Kendisine ALLAH dan RAHMET,kederli ailesine baş sağlığı ve sabırlar diliyorum.Mekanı cennet olsun.Bu yaz bende şahsen yeni alacağım Ramzey motorumla kendisini ziyaret etmeyi umarken bu haberi almış olmamız inanın bizleri derinden etkilemiştr.Öyleki bizler motrun üzerine binmeden kendilerinin sayesinde motor hakkında ne varsa ondan ve Naci abimizden öğrenmiştik neredeyse söküp takar hale gelmek üzereydik.Hayat böyle birşey işte,süprizlerle dolu.Kendisini görmek nasipte yokmuş meğersem.Mekanı cennet olsun.Varsa hakkım helal olsun.
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
Hepimizin başı sağolsun, beycivan abimizi iyi bilir, severdik.. Allah ailesine ve bizlere sabır versin.. Ondan çok şey ögrendik, hakkımız varsa helal hoş olsun..Mekanı cennet olsun..
 
Katılım
20 Haz 2010
Mesajlar
28
Evet bende haberi duyunca inanamadım yani kendisi bildiğim kadarıyla 34 35 yaşlarında zıpkın gibi delikanlı bir kardeşimizdi. Bandırmada da çok bilinen ve tanınan bir kişi ve esnaftı hala olayın şokunu yaşıyorum çocuğunun babasız dünyaya geleceğine de çok üzüldüm 2 3 ay sonra eşi doğum yapacaktı. Çocuğu olacağından motorunu satmış bir araba almıştı. Dünya hayatı ne kadar garip içimizden çekip alıyor işte Allah yerinde dinlendirsin bu kardeşimizi motorculuk konusunda kendisinden çok fazla şey öğrenmiştik gece sabaha dek işyerindeli depoda motor söker tamir ederdi kimseden para almazdı. Allah rahmeteylesin
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
4
Nası olur ya anlamadım sapa sağlam bri arkadaşımızdı daha 3 4 gün önce kendisinden telefonla yardım istedim bana kargoyla buji ve hava filtresi göndermişti hediye diye. Yani rahatsızlığıyla ilgili bilgisi olan yok mu ben inanamıyorum beycivan abi nası olur vefat eder kaç saatir ağladım durdum durdum inanamadım elim telefona gitmiyor bir türlü Allah rahmet etsin kendisinden çok şey öğrendim gece gündüz demez arardım bi sefer bile açmamazlık yapmadı. baharda da kendisiyle buluşacaktık. Kısmet değilmiş ailesine başsağlığı diliyorum büyük geçmiş olsun. En kısa zamanda ailesine gitmeyi düşünüyorum. Hayırlı geceler
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
hala inanamıyorum habere.elim telefona gidiyor ama acı haberi doğrulamaktan korkuyorum.sanki tekrar beni arayıp "ne yaptın, hava filtreni takabildin mi?" diyecek gibi geliyor.emeğini az değildir üstümüzde.Allah acılı eşine ve akrabalarına sabır versin.inşallah gittiği yerde rahat ediyordur...toprağın bol olsun abicim..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Hepimizin başı sağolsun, beycivan abimizi iyi bilir, severdik.. Allah ailesine ve bizlere sabır versin.. Ondan çok şey ögrendik, hakkımız varsa helal hoş olsun..Mekanı cennet olsun..
 
Katılım
17 Ağu 2010
Mesajlar
11
şuan gerçekten şoktayım,inanamıyorum.uzun süredir foruma girmiyodum,çok üzüldüm allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.ailesine ve yakınlarına sabır versin rabbim..(hiç tanımazken foruma vermiş olduğu tel numarasından aradım motorla ilgili bilgi almak için hiç sıkılmadan yorulmadan anlattı cevap verdi allah razı olsun.)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------

arkadaşlar bu arada ön cam siperlik almakistiyorum ama nasıl nerde bulaurum fikri olan arkadaş varsa cevap yazarsa memnun olurum.tşk.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst