Ramzey Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
epeydir giremedim siteye.debriyaja baktırdım.100 tl ip baskı balata değiştirdim.adam daha sonra "vites değiştirince kıç atıyor.arka takozları da değiştirmek lazım, 100 lira " dedi.sinirlenip aldım geldim motoru.motor 6bin devirde 5. viteste 90km/saat hızla gidiyor.motoru sanki birşey engelliyor gitmesini.artık yazın bakacağım çaresine.çok keyif almadım bu sürüşümde.2 günde 550 km yaptım ve 75 tl gibi bişey yaktı.güzel günler herkese...
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
epeydir giremedim siteye.debriyaja baktırdım.100 tl ip baskı balata değiştirdim.adam daha sonra "vites değiştirince kıç atıyor.arka takozları da değiştirmek lazım, 100 lira " dedi.sinirlenip aldım geldim motoru.motor 6bin devirde 5. viteste 90km/saat hızla gidiyor.motoru sanki birşey engelliyor gitmesini.artık yazın bakacağım çaresine.çok keyif almadım bu sürüşümde.2 günde 550 km yaptım ve 75 tl gibi bişey yaktı.güzel günler herkese...

mrb debraj balatası için bişey diyemem ama takozlar için fazla istemiş gibi geldi bana bence arastır.550 km 75 tl biraz fazla yakmıs su 90km olayıda bence bi ön diksini sehpadayken bi çevir daha önceki motorumda sıcaktan sistici için bendede oluyordu bi bak derim sürtünme fazla mı azmı.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
68
kasap kareşim sen nediyosun adam 75 tl ye 550 km yol yapmış 130 kuruş yakmış motorla bu bile bana inandırıcı gelmiyo sen bide çok yakmış diyosun dalgamı geçiyosunuz siz sen benzinin litresinin kaç para olduğunu bilmiyosun sanırım arkadaşlar sizin motorlar ne yakıyo ben mi hesap yapamıyorum yanlışlık nerede_???
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
kasap kareşim sen nediyosun adam 75 tl ye 550 km yol yapmış 130 kuruş yakmış motorla bu bile bana inandırıcı gelmiyo sen bide çok yakmış diyosun dalgamı geçiyosunuz siz sen benzinin litresinin kaç para olduğunu bilmiyosun sanırım arkadaşlar sizin motorlar ne yakıyo ben mi hesap yapamıyorum yanlışlık nerede_???

valla bana göre çok yakmış ben ufak ayarlamalarla açık hava filitresi bulunmasına rağmen 1 depoyla 380 km yol yapıyor nasıl yapıyor diye sorma ustam yaptı hızda da düşüş yok bence bi motorunu göster yada sıhatlı kullan derim.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
kasap kareşim sen nediyosun adam 75 tl ye 550 km yol yapmış 130 kuruş yakmış motorla bu bile bana inandırıcı gelmiyo sen bide çok yakmış diyosun dalgamı geçiyosunuz siz sen benzinin litresinin kaç para olduğunu bilmiyosun sanırım arkadaşlar sizin motorlar ne yakıyo ben mi hesap yapamıyorum yanlışlık nerede_???

ben üzerinde hiç oynama yapmadan otoban sürüşünde 80-90 km hızla 1 litre ile tek kişi (110 kg) 30-32 km yol yapardım. Eşimle birlikte ise bu 28 km civarında olurdu. Bir litre 3.96 TL/30 km= 13 krş (yani 130.000 TL eski para ile). Arkadaş ise 75 TL'ye (75/3.96) yaklaşık 19 litre benzin almış demektir. Bu da 550 km/19 litre = 29 km/litre anlamına gelir ki, çok ta fazla yakmış sayılmaz. Tabiki sürüşün tamamen şehir dışı olduğunu varsayıyorum. şehir içi yakıt artar. Selamlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:24 ----------

1 depoyla 380 km yol yapıyor .

Yedek dahilse normal, hariç ise çok az yakıyor demektir.
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
ben üzerinde hiç oynama yapmadan otoban sürüşünde 80-90 km hızla 1 litre ile tek kişi (110 kg) 30-32 km yol yapardım. Eşimle birlikte ise bu 28 km civarında olurdu. Bir litre 3.96 TL/30 km= 13 krş (yani 130.000 TL eski para ile). Arkadaş ise 75 TL'ye (75/3.96) yaklaşık 19 litre benzin almış demektir. Bu da 550 km/19 litre = 29 km/litre anlamına gelir ki, çok ta fazla yakmış sayılmaz. Tabiki sürüşün tamamen şehir dışı olduğunu varsayıyorum. şehir içi yakıt artar. Selamlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:24 ----------



Yedek dahilse normal, hariç ise çok az yakıyor demektir.

yedek hariç naci abi 80 km üstüne çıkmadan motoru yormadan vites değiştirmelerde.birde ben birsey demek istiyorum ben arabada olsun motorda olsun 1 vites kalkıs vitesi arkadaslar 2 mt gidip 2 ye atıyorum eğer motoru zorlarsanız bu hem yoruyor hemde çok yakmasına sebeb oluyor aklınızda bulunsun.
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
35
nasıl yaaa!!! o zaman benim motor aşırı yakıyo! ben geçen yaz 30 TL lik benzinle tam tamına 150 km gidiyodum. neden çok yakıyo ki ?? hava filtresi demeyin, devirsizde kullanmam. ustaya götürüyümde neye baktırmalıyım???
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
yedek hariç naci abi 80 km üstüne çıkmadan motoru yormadan vites değiştirmelerde.birde ben birsey demek istiyorum ben arabada olsun motorda olsun 1 vites kalkıs vitesi arkadaslar 2 mt gidip 2 ye atıyorum eğer motoru zorlarsanız bu hem yoruyor hemde çok yakmasına sebeb oluyor aklınızda bulunsun.

Ustanız süper ayarlamış. Tebrik ediyorum. Bence diğer arkadaşlar da aynı yolu izlemeli. selamlar.
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
Ustanız süper ayarlamış. Tebrik ediyorum. Bence diğer arkadaşlar da aynı yolu izlemeli. selamlar.

evet abi ustam super herkes keşke böyle ustaya denk gelse ozaman kimsenin başı ağrımaz ve severek binilir bu motorlara uzun yolda ben çok keyif alıyorum bu motorla..valla sordum ustaya bukadar bilmiyordum ben motorunun çok yakan arkadasın olduğunu ustam memeleri kucultuğunu ufak tefekte ayar yaptığını söyledi benim arkadaslarımda sasırıyo 125 ybr bile benim motodan çok yakıyor bende anlamıs değilim ama motorumu uzmüyorum bunu iyi biliyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
evet abi ustam super herkes keşke böyle ustaya denk gelse ozaman kimsenin başı ağrımaz ve severek binilir bu motorlara uzun yolda ben çok keyif alıyorum bu motorla..valla sordum ustaya bukadar bilmiyordum ben motorunun çok yakan arkadasın olduğunu ustam memeleri kucultuğunu ufak tefekte ayar yaptığını söyledi benim arkadaslarımda sasırıyo 125 ybr bile benim motodan çok yakıyor bende anlamıs değilim ama motorumu uzmüyorum bunu iyi biliyorum.

Ustanız izmir de nerede acaba bizde kendisine uğrayayıp ince ayar yaptıralım ki daha lastikler yenilenecek debriyaj teli yağlanacak fren ayarları ince ayar yapılacak daha çok iş var.
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
Ustanız izmir de nerede acaba bizde kendisine uğrayayıp ince ayar yaptıralım ki daha lastikler yenilenecek debriyaj teli yağlanacak fren ayarları ince ayar yapılacak daha çok iş var.

tabi söylerim motopol var uçyolda oraya gidip şikayetinizi söylerseniz yardımcı olurlar.
lastik konusundada motorcu hayriden ırc arka bizim lastik ebadında olanlardan var hem ucuz tanesi 60tl hemde yol tutusu güzel tavsiye ederim kaliteli markaların fiyatları çok yuksek.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Daha öncede bu motorun yakıtı konusunda fabrika değerlerini vermiştim biliyorsunuz 90 km sabit hızla düz yolda yani şehir dışında 1 lt ile 30 km gidiyor. Bunun altındaki bir değer motorun çok yaktığına işaret eder. Zaten 32-35 km gidiyorum diyen varsa o motor lastiklerinden öpülür yani.Benzin fiyatları aldı başını gidiyor arkadaşlar önüne geçilemez bir haldı devletin en büyük gelir kapısı akaryakıt ve enerji sanırım bundan sonra da fiyatı düşmez.Ben motorumu balıkesirden bu işe yeni heves eden bir kardeşimize verdim. Kendisi bulgaristan göçmeni. Artık motorum yok. Şu an almayı düşünmüyorum sebebine gelince 5 6 ay sonra çocuğum olucak ancak çocuk büyüdüğünde 2 3 yaşına geldiğinde yine almayı düşünüyorum. Foruma üye olduğumdan beri Karsan Bitlisten Elazığdan Bursadan Edirmeden memleketin 4 bir yanından arayanlar oldular. Hem bu forumdan hemde telefon yoluyla bilgi alışverişimiz oldu. Motoru sattığımdan dolayı değilde işlerimdeki ve mesailerimdeki değişiklikten dolayı artık foruma eskisi gibi sık giremeyecğeim. Hepinize şimdiden teşekkür ederim. Kendinize de iyi bakın ben yine telefon numaramı bir kezx daha vermek istiyorum. 0507 349 61 96 dileyen kardeşilerimiz burdan arayabilirler. Kalın sağlıcakla.
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
Beycivan hocam hayırlısı olsun.sizin adınıza sevindim ama özleyeceğiz sizi.Allaha emanet olun...
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Daha öncede bu motorun yakıtı konusunda fabrika değerlerini vermiştim biliyorsunuz 90 km sabit hızla düz yolda yani şehir dışında 1 lt ile 30 km gidiyor. Bunun altındaki bir değer motorun çok yaktığına işaret eder. Zaten 32-35 km gidiyorum diyen varsa o motor lastiklerinden öpülür yani.Benzin fiyatları aldı başını gidiyor arkadaşlar önüne geçilemez bir haldı devletin en büyük gelir kapısı akaryakıt ve enerji sanırım bundan sonra da fiyatı düşmez.Ben motorumu balıkesirden bu işe yeni heves eden bir kardeşimize verdim. Kendisi bulgaristan göçmeni. Artık motorum yok. Şu an almayı düşünmüyorum sebebine gelince 5 6 ay sonra çocuğum olucak ancak çocuk büyüdüğünde 2 3 yaşına geldiğinde yine almayı düşünüyorum. Foruma üye olduğumdan beri Karsan Bitlisten Elazığdan Bursadan Edirmeden memleketin 4 bir yanından arayanlar oldular. Hem bu forumdan hemde telefon yoluyla bilgi alışverişimiz oldu. Motoru sattığımdan dolayı değilde işlerimdeki ve mesailerimdeki değişiklikten dolayı artık foruma eskisi gibi sık giremeyecğeim. Hepinize şimdiden teşekkür ederim. Kendinize de iyi bakın ben yine telefon numaramı bir kezx daha vermek istiyorum. 0507 349 61 96 dileyen kardeşilerimiz burdan arayabilirler. Kalın sağlıcakla.

Beycivan hayırlısı olsun. Allah gelecek evladını analı babalı büyütsün. Ama motoru satınca siteden de ayrılmak yok. Öyle olsa ben 1 sene önce ayrılmalıydım. Bence elveda demek yerine paylaşmaya devam etmelisin. Selamlar.
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
31
merhaba,umarım herkesin işler yolundudadır :) 3 gün önce biçimsiz bir kaldırım yüzünden motorun egsoz borusunu sürttüm aşagı taraftan, kaldırım köşesine, milimetrik olarak büküldü. borulardan birinin geçişi hafif daraldı,ama delik yok,hava sızıntısı yok.hafif kavlama var.geçişin daralaması sıkıntı yaratırmı fikri olan varmı teşekkürler.

bu arada bahsettiğim hafif bükülme egzoz borusunda oldu sonlara dogru olan kısımda degil.

herkese iyi sürüşler
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
noldu beyler nerelerdesiniz???
fuara gideniniz oldu mu?
buralardayız da havalar aşırı soğuk olması nedeniyle bir haftadır motorumdan uzaktayım üstüne çektim yorganı yatıyor :cherry:.Fuar a gittik arkadaşlarla son günü gittim pazar çok aşırı kalabalıktı,hele birde honda seminer veriyordu honda bölümü iğne atsan yere düşmüodu.geçen seneye göre bu sene fuar daha ilkgi çekmiş gibi geldi bana,geçen sezondan çok daha kalabalıktı.



merhaba,umarım herkesin işler yolundudadır :) 3 gün önce biçimsiz bir kaldırım yüzünden motorun egsoz borusunu sürttüm aşagı taraftan, kaldırım köşesine, milimetrik olarak büküldü. borulardan birinin geçişi hafif daraldı,ama delik yok,hava sızıntısı yok.hafif kavlama var.geçişin daralaması sıkıntı yaratırmı fikri olan varmı teşekkürler.

bu arada bahsettiğim hafif bükülme egzoz borusunda oldu sonlara dogru olan kısımda degil.

herkese iyi sürüşler

öncelikle geçmiş olsun diliyorum.güzel ülkemin malesef büütün yolları böyle ne kaldırım düzeni var ne yapılan setler normal,yollar tam bir tuzak adeta biraz dikkat verme çok kolay bir şekilde motorun altını vuruyorsun.
Egsoz yamulma konusuna gelince hiç başıma gelmedi yanlış bilgilendirmek istemem,dier arkadaşlarda bu konuda bilgi paylaşırsa mutlu olurum.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
milimetrik olarak büküldü. borulardan birinin geçişi hafif daraldı,ama delik yok,hava sızıntısı yok.hafif kavlama var.geçişin daralaması sıkıntı yaratırmı fikri olan varmı teşekkürler.

bu arada bahsettiğim hafif bükülme egzoz borusunda oldu sonlara dogru olan kısımda degil.

herkese iyi sürüşler

O kısım deve boynu olarak adlandırılır. Sanırım sürtme deve boynunun susturucu ile birleştiği yere yakın olan kısım. O kadarcık sürtme ile birşey olmaz. Merak etmeyin. Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst