- Katılım
- 4 Ara 2010
- Mesajlar
- 447
epeydir giremedim siteye.debriyaja baktırdım.100 tl ip baskı balata değiştirdim.adam daha sonra "vites değiştirince kıç atıyor.arka takozları da değiştirmek lazım, 100 lira " dedi.sinirlenip aldım geldim motoru.motor 6bin devirde 5. viteste 90km/saat hızla gidiyor.motoru sanki birşey engelliyor gitmesini.artık yazın bakacağım çaresine.çok keyif almadım bu sürüşümde.2 günde 550 km yaptım ve 75 tl gibi bişey yaktı.güzel günler herkese...