- Katılım
- 10 Eyl 2007
- Mesajlar
- 941
kasap35 kardeşim 42 mm açık filtrenin ağzı karbüratör hava boğazına girmemesi lazım 50 yada 52 mm alabilirsen iyi olur birde çelik tel kafesliolmasına dikkat et bu filtreyide hava filte kutusunun içine sokmayacaksın o kutuyu ordan söküceksin. Yağ konusunda uzman tv deki yayını izledim şu cümlenin altını çiziyorum " günümüzde kullanılan motor teknolojisinde " diye başlıyor 1980 honda suzuki kawazakilerin kalıp kopyalarından üretilen motorlarımızdan bahseden yok. O günün şartlarındaki metal teknolojisiyle şimdi üretilen şişme payları 10,000/1 ' e inen çelik ve aliminyum dökümleri o senelerde yoktu ve hararette parçalar arasındaki boşluk fazla olduğundan kalın yada mineral yağ her yere ulaşıyordu şimdi yeni jenerasyon motorlar tam sentetik yağ kullanımına ihtiyaç duyuyor. Saygılar selamlar hepinize.