- Katılım
- 18 Şub 2011
- Mesajlar
- 139
Merhabalar.
ExpendableS, darısı başıma ulaştı
Kasap35'in dediğini yaptım ve ABM'ye gittim. Kredi kartına 12 taksit, 3000 TL oldu. Yarın montaja gidecek. Sonraki gün iş yerimden izin alıp trafiğe gideceğim. Heyecan yeniden başladı.
Herkese teşekkürler, keyifli günler...
ExpendableS, darısı başıma ulaştı
Herkese teşekkürler, keyifli günler...