Racing Aranmakdadır. (Yarış motoru)

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
bende arıyorumda bu kadar heyecan yapmamıştım :)
galeriler yüksek faiz oranıyla kredi çıkartıyolar oranda % 2 gibi fahiş bi oran
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
16
maalesef tecrübem yok o yüzden motor gücü falan düşük olan bişiy arıyorum

haklısın faizleri çok yüksek ama elden bişiy gelmez
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
geçen doğubankın arkasında ki honda bayisine cbf 150 sordum gerçi tarzın değil ama 3800 ytl lik makinaya 12 ay vade ile 400 ytl fark bindiriyolardı
peşin ödemeye nazaran pekte göze çarpan bi tutar değil gibi geldi o an bana
bende tercihimi büyük ihtimalle racer s200 den yana kullancam önümüzdeki günlerde
umarım ikimizde istediğimiz motora kavuşur kazasız belasız süreriz
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
16
inşallah arkadaşım daha bugun cbr125r yi sordum 24 ay vade falan tebden de kredi çıktı :) sıkı dur toplamı bana 8,250 bin dediler kafayı yedim ya :) olayıda şu 750 peşin 350 dosya masrafı gferiside taksit hesapla uyuz oldum varya :) yardım eden olur her halde çin malları falan da varmış ucuza bakalım bende bulamazsam kanuni racer S 200 e bakıcam başka çare yok
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
cbr iyi güzel hoşta beni aşar şu durumda yedek parça durumundan dolayı biraz can yakıcı gibi
8250 çok yüksek bi rakam ya satmaya kalksan 4000 e satarsın zaten zarar yüzdesi taksitlendirme ile daha çok artıyor
ha karın ne olur dersen söylenenlere göre arıza çıkartmayıp başının ağrımaması hevesinin kırılmaması olacaktır
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hocam hiç olmazsa bir scooter ile başlayın bu işe :)

Keyif alarak,kolayından başlayarak büyütün motorunuzu derim ben
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
onun hangi modeline bakacaksın ben o markaya biraz yabancıyımda
fiyat olarakta aydınlatırsan sevinirim
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
inşallah arkadaşım daha bugun cbr125r yi sordum 24 ay vade falan tebden de kredi çıktı :) sıkı dur toplamı bana 8,250 bin dediler kafayı yedim ya :) olayıda şu 750 peşin 350 dosya masrafı gferiside taksit hesapla uyuz oldum varya :) yardım eden olur her halde çin malları falan da varmış ucuza bakalım bende bulamazsam kanuni racer S 200 e bakıcam başka çare yok

çin mALı tavsiye edicek kimse oLduğunu sanmıyorum sitede yani vardIr eLbetteki çin maLı motor kuLlanan var sorunsuz bir şekilde bakımLarını yaptırarak yoLLarına dewam eden.
sky jet Lere bakabilirsin fiyat oLarak cok düşük bir segmentin temsiLcisi cbr 125 kopyaLama konusunda da nispeten başarıLıLAr ama sadece görüntü oLarak heLe ki aradığın bir racing makina ise en son doLaşman gereken yer çin pazarı daha once uzun km Ler yapmış biriLeri de çıkacaktır eLbet diyecektir ki motor sorunsuz ama çok dişin ağrır peşin peşin söyLiyim.
öte yandan görüntü anLAmında seni racing bir makina tatmin edecekmiş gibi bir his sanırım iLk başta çoğu motor merakLısının başına geLmiştir ama 0 tecrübe iLe race bir makinaya sahip oLmanın taşıdığı stress de yer bitirir seni oturup uzaktan motor sana sen motora bakar durursun bir süre..

( kendi başıma geLEnden aLıntı yapıyorum :) etrafımdaki herkes motorLa karşıLAştıkLArında o saniyeden sonra öLecekmişim gibi bakmaya başLadI bana her akşam annem ve babam daha bi soğuduLar benden sanki gözden çıkardıkları biri gibi oLmaya başLAdIm motoru aLdım ve gebze dönüşü girdiğim bi benzinLikte benzin koyan amca öLmeğee mi piniyonus bunLAra dediğinde anahtarLa gözünü çıkarasım geLmişti.. inan bana tecrübe edinene kadar bu tarz fısıLtıLAr asLA yakanı bırakmıcak ve hiç bir zaman huzur vermeyecekLEr sana daha sakin ve kafanı dinLEyebiLEceğin bi motor seçip bu sezonu en azından sezon başını bu motorLA geçirmen en buyuk tavsiyem... )



Dip not : Sıfır bir makina aLıpta kontağı çevirdiğin iLk saniye cebindeki 2 küsür Liraya hoşçakaL dediğin saniye oLacak.. ve sonra sürekLi kaybeden kat sayısı kücüLerek dewam edecek..
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
16
çin mALı tavsiye edicek kimse oLduğunu sanmıyorum sitede yani vardIr eLbetteki çin maLı motor kuLlanan var sorunsuz bir şekilde bakımLarını yaptırarak yoLLarına dewam eden.
sky jet Lere bakabilirsin fiyat oLarak cok düşük bir segmentin temsiLcisi cbr 125 kopyaLama konusunda da nispeten başarıLıLAr ama sadece görüntü oLarak heLe ki aradığın bir racing makina ise en son doLaşman gereken yer çin pazarı daha once uzun km Ler yapmış biriLeri de çıkacaktır eLbet diyecektir ki motor sorunsuz ama çok dişin ağrır peşin peşin söyLiyim.
öte yandan görüntü anLAmında seni racing bir makina tatmin edecekmiş gibi bir his sanırım iLk başta çoğu motor merakLısının başına geLmiştir ama 0 tecrübe iLe race bir makinaya sahip oLmanın taşıdığı stress de yer bitirir seni oturup uzaktan motor sana sen motora bakar durursun bir süre..

( kendi başıma geLEnden aLıntı yapıyorum :) etrafımdaki herkes motorLa karşıLAştıkLArında o saniyeden sonra öLecekmişim gibi bakmaya başLadI bana her akşam annem ve babam daha bi soğuduLar benden sanki gözden çıkardıkları biri gibi oLmaya başLAdIm motoru aLdım ve gebze dönüşü girdiğim bi benzinLikte benzin koyan amca öLmeğee mi piniyonus bunLAra dediğinde anahtarLa gözünü çıkarasım geLmişti.. inan bana tecrübe edinene kadar bu tarz fısıLtıLAr asLA yakanı bırakmıcak ve hiç bir zaman huzur vermeyecekLEr sana daha sakin ve kafanı dinLEyebiLEceğin bi motor seçip bu sezonu en azından sezon başını bu motorLA geçirmen en buyuk tavsiyem... )



Dip not : Sıfır bir makina aLıpta kontağı çevirdiğin iLk saniye cebindeki 2 küsür Liraya hoşçakaL dediğin saniye oLacak.. ve sonra sürekLi kaybeden kat sayısı kücüLerek dewam edecek..

çok saolasın bakıyorum şimdi sky jet e yaşıcağım şeyi sana özel mesajla gönderirim artık :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
2. el bir honda cbr 125 almanı tavsiye ederim boyun 1.70 oldugunu soyledın motorun ustunde buyuk kalıcagını pek sanmıyorum :)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
1
selamn

merhaba arkadaşlar. Bende 2006 model racer 200 var. Özel bir ustaya kanuni servisindeki, motorumu S200 e çevirttim. daha 4800 km. de. Bir hafta içinde motorumu satmayı düşünüyorum. İlgilenen arkadaşlar varsa fiyatı 2500 ytl ye bırakırım. Çok da temizdir. Düşünen varsa bana yazabilir. [email protected]
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
İşte bu yüzden diyorum arkadaşlar part time çalışan kişilere kolay kredi çıkacagını sanmıyorum..
Kaldı ki kimsede garanti veremez işten çıkmayacağına veya çıkarılmayacağına

çoğu banka taşıt kredisi vererek - rehin koyarak kolayca kredi veriyor.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
bak bu var http://www.sahibinden.com/sadece_sehir_icinde_kullanilmistir_sifirrrWQQaXQQ5895455WQQpXQQdisplayitem 2200 ama peşin işte :( maalesef peşin yok o yüzden bide derbi var vak onun adreside şurda var
http://www.sahibinden.com/sifir_ayarinda_125_r_gianelli_eksozuylaWQQaXQQ4836771WQQpXQQdisplayitem

yani ucuz olarak bu ikisini bulabilidm başka ebilen ler varsa yardım etseler süper olucak

Derbiyi bulmuşsun fakat bu motor 2 zamanlı.Benzinle birlikde yağda koyman gerekiyor biraz külfetli.Cbf 150 veya cbr 125 e bakabilirsin.:cat:
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
5
bende aynı senin tarzın bi arayış içindeydim. arastırmalar sonucunda derbi gpr 125 i aldım. memnunum tabi kendine özgü dez avantajları(cbr a gore rahatsız, biraz fazla yakıo) var ama aynı zamanda cok güzel yanlarıda var(güçlü hızlı, tipi cbr a gore cok süper büyük racing gibi). yag koyma olayi o kadar büyük mesele deil külfet olmuo yani. ben bunu 2 ay fln kullanıp acemilimi atıp daha büyük motor hacimlileri düşünmeye başlıcam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst