kanuni motor değildir bisiklettir honda markası ise yarışlara katılıyor kanuni ise bisiklet yarışlarına katılıyor sen karar ver
beyler arkadasımda 150 cbf var istanbul yolunda deneme yaptık benim motorum racers kimsenin motorunu kötülemiyorum ama yolda 150 cfb i kazıdımmmm ... cfb 150 olan gelsin her türlü kapısırımmm .... bnm motorum 150 yi gördü yolda rampada 120den aşşaqı düsmüyo racers geniş taban lastik yolu daha iyi kavrar hemde motor 200 cc zaten motoru yormuyo bileee arkadasım bile dedi sen beni geçersin dedi ve öylede oldu yani 200cc motorla 150 yi karsılastırma yapmayın bence arkadasım şimdi cfb i satacak racers alacak satan varsa yazsınn
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 AM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 AM ----------
hee bu arada bnm motor bakıma girmedi daha 462km de 150 yi vuruyo rahatlıkla bide bakıma girdikten sonra 160 ı vurur heralde cbf en son 120 vuruyo kendim denedim inanmayan varsa yotube ye girip cfb 150 hız yazın en son 120 vuruyooo![]()
beyler arkadasımda 150 cbf var istanbul yolunda deneme yaptık benim motorum racers kimsenin motorunu kötülemiyorum ama yolda 150 cfb i kazıdımmmm ... cfb 150 olan gelsin her türlü kapısırımmm .... bnm motorum 150 yi gördü yolda rampada 120den aşşaqı düsmüyo racers geniş taban lastik yolu daha iyi kavrar hemde motor 200 cc zaten motoru yormuyo bileee arkadasım bile dedi sen beni geçersin dedi ve öylede oldu yani 200cc motorla 150 yi karsılastırma yapmayın bence arkadasım şimdi cfb i satacak racers alacak satan varsa yazsınn
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 AM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 AM ----------
hee bu arada bnm motor bakıma girmedi daha 462km de 150 yi vuruyo rahatlıkla bide bakıma girdikten sonra 160 ı vurur heralde cbf en son 120 vuruyo kendim denedim inanmayan varsa yotube ye girip cfb 150 hız yazın en son 120 vuruyooo![]()
::dalga::
::xblink::
hiç güleceğim yoktu yahu
motorları kıyaslıyoruz arkadaşım markaları değil cbf150 mi iyi kanuni racer S200 mü iyi
şu şu yüzden cbf daha iyi deseydin bizde yorumumuzu katarak bir yerlere varmaya çalışıyoruz şahsen cbf kullanmadığım için bende sonucu merak ediyorum
cbf 150 ye bineceğime çıkartırım kömürlükten 9 sene önce aldığım dağ bisikletime binerim daha iyi.
Cin mali olmasin dedim zamaninda hala bir motorum olsun diye bekliyorum. Hayata durum şartlar ne şekilde gelişir bilinmez. Firsatin varken alabildigini alamak gerekir. 1 saat fazladan kullansan kardır bence.