RacerS 200 & CBF 150

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanuni motor değildir bisiklettir honda markası ise yarışlara katılıyor kanuni ise bisiklet yarışlarına katılıyor sen karar ver
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanuni motor değildir bisiklettir honda markası ise yarışlara katılıyor kanuni ise bisiklet yarışlarına katılıyor sen karar ver

::dalga::
::xblink::

hiç güleceğim yoktu yahu
motorları kıyaslıyoruz arkadaşım markaları değil cbf150 mi iyi kanuni racer S200 mü iyi

şu şu yüzden cbf daha iyi deseydin bizde yorumumuzu katarak bir yerlere varmaya çalışıyoruz şahsen cbf kullanmadığım için bende sonucu merak ediyorum
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Marka fanatikliğiyle alakası yok. 20.000 km çin malı motosiklet kullanmış birisi olarak CBF150'nin Çin motosikletleriyle kıyaslanması bile yanlış. Tamamen elma ile armut kıyaslaması gibi.

Aradaki 50cc'lik farka rağmen CBF'nin torkunun yüksek olmasının farkı yokuşlarda ciddi şekilde belirginleşiyor. Titreşim önemli bir etken. CBF'de yok. Çin mallarında koy yoğurdu topcaseye ayran olarak versin sana :) İçim dışıma çıkardı benim eski motorda.:queen::queen: Grenajlardan gelen zırıltı seslerini hesaba katmıyorum bile.

Racer Top Speed olarak CBF'den 5-10 km daha hızlı olabilir ama o kadar hızlandıktan sonra durmak için komple fren mekanizmasına güvenebilmek daha önemli.

Frene asılınca benim çin malında arka balatam çatlayıp arka tekeri kilitlemişti varın gerisin siz düşünün.

Hondada bu ihtimaller yokmu ? Tabii ki var, ama oran Hondada 10 da 1 ise çin mallarında 10 da 5'tir. (Bence)
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
17
beyler arkadasımda 150 cbf var istanbul yolunda deneme yaptık benim motorum racers kimsenin motorunu kötülemiyorum ama yolda 150 cfb i kazıdımmmm ... cfb 150 olan gelsin her türlü kapısırımmm .... bnm motorum 150 yi gördü yolda rampada 120den aşşaqı düsmüyo racers geniş taban lastik yolu daha iyi kavrar hemde motor 200 cc zaten motoru yormuyo bileee arkadasım bile dedi sen beni geçersin dedi ve öylede oldu yani 200cc motorla 150 yi karsılastırma yapmayın bence arkadasım şimdi cfb i satacak racers alacak satan varsa yazsınn :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 AM ----------

hee bu arada bnm motor bakıma girmedi daha 462km de 150 yi vuruyo rahatlıkla bide bakıma girdikten sonra 160 ı vurur heralde cbf en son 120 vuruyo kendim denedim inanmayan varsa yotube ye girip cfb 150 hız yazın en son 120 vuruyooo :D
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
beyler arkadasımda 150 cbf var istanbul yolunda deneme yaptık benim motorum racers kimsenin motorunu kötülemiyorum ama yolda 150 cfb i kazıdımmmm ... cfb 150 olan gelsin her türlü kapısırımmm .... bnm motorum 150 yi gördü yolda rampada 120den aşşaqı düsmüyo racers geniş taban lastik yolu daha iyi kavrar hemde motor 200 cc zaten motoru yormuyo bileee arkadasım bile dedi sen beni geçersin dedi ve öylede oldu yani 200cc motorla 150 yi karsılastırma yapmayın bence arkadasım şimdi cfb i satacak racers alacak satan varsa yazsınn :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 AM ----------

hee bu arada bnm motor bakıma girmedi daha 462km de 150 yi vuruyo rahatlıkla bide bakıma girdikten sonra 160 ı vurur heralde cbf en son 120 vuruyo kendim denedim inanmayan varsa yotube ye girip cfb 150 hız yazın en son 120 vuruyooo :D



babacan sen rüyada mı yaşıyorsun . Km sayacını bir kontrol ettir . Racer 200 e binmesem neyse
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
trokonya arkadaşımın dediği gibi racerin arka lastiğide cbf nınkı gibi ince olsa kımse tutamaz raceri,racerin arka lastiğide cbf ye taksak yerinden kalkamaz makine=)) raceri bilmeden kötüleyenler sadece kulaktan dolma bilgilerle işkembe-i kübradan konuşan şahsiyetlerdir,belkı motoru canlı canlı görmemişlerdir bile o kadarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler arkadasımda 150 cbf var istanbul yolunda deneme yaptık benim motorum racers kimsenin motorunu kötülemiyorum ama yolda 150 cfb i kazıdımmmm ... cfb 150 olan gelsin her türlü kapısırımmm .... bnm motorum 150 yi gördü yolda rampada 120den aşşaqı düsmüyo racers geniş taban lastik yolu daha iyi kavrar hemde motor 200 cc zaten motoru yormuyo bileee arkadasım bile dedi sen beni geçersin dedi ve öylede oldu yani 200cc motorla 150 yi karsılastırma yapmayın bence arkadasım şimdi cfb i satacak racers alacak satan varsa yazsınn :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 AM ----------

hee bu arada bnm motor bakıma girmedi daha 462km de 150 yi vuruyo rahatlıkla bide bakıma girdikten sonra 160 ı vurur heralde cbf en son 120 vuruyo kendim denedim inanmayan varsa yotube ye girip cfb 150 hız yazın en son 120 vuruyooo :D


walla baboş bende pek inanamıyorum 150 vurduğuna açıkçası ama gerçekten vuruyorsa da görmek isterim aleti
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
değişik bir topic olmuş.
tarz meselesi. ince ince giderim rüzgarın sesini dinlerim. cebimden benzine az para çıkar ...
biri racer biri commuter... topiği açan arkadaş zevkine göre binecek. benim de zevkim racer.. cbr 125 düşünmüştüm 90 kg 182 cm boy komik olurdu. bende kanuni ye baktım da çin malı biraz beni düşündürüyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:04 AM ----------

::dalga::
::xblink::

hiç güleceğim yoktu yahu
motorları kıyaslıyoruz arkadaşım markaları değil cbf150 mi iyi kanuni racer S200 mü iyi

şu şu yüzden cbf daha iyi deseydin bizde yorumumuzu katarak bir yerlere varmaya çalışıyoruz şahsen cbf kullanmadığım için bende sonucu merak ediyorum

ii ya işte ne marka yı ne de modeli kıyaslamak gerek ikisi de birbiri ile aynı şey değil.
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
cbf 150 ye bineceğime çıkartırım kömürlükten 9 sene önce aldığım dağ bisikletime binerim daha iyi.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
cbf 150 ye bineceğime çıkartırım kömürlükten 9 sene önce aldığım dağ bisikletime binerim daha iyi.

kim hangi motora isterse binsin yahu. cbf e binen kimseden borç alıp o motoru almadığı gibi kanuniye binenin motoru bozuluyosa da hiç bi cbf kullanandan para istemiyo tamir ettirmek için.
kimi tasarıma önem vermez aman başımı ağrıtmasın der gider commuter alır biner kimi için de motorda tarz görünüm çok önemlidir varsın ara sıra servise gider sağını solunu sıktırır toplatırım der gider kanuni alır.
kırıcı olmamak lazım bence:wiinkk:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Kanuni 200 cc kötü motosiklet değildir.Ama tercihim cbf 150..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:32 PM ----------

Arkadaşlar niye birbirimizin motosikletlerini kötülüyoruz dalga geçiyoruz.Herkez ya imkanına göre alıyor yada tarzına göre Vay kanuni 200cc kötüymüş .Vay bisiklete binermişte Cbf 150 ye binmezmiş...Bırakın bu işleri.1000 RR sahibi çıksa kanuni 200cc de cbf 150 de binilecek motosiklet değildir dese onada kötü motosiklet yada bisiklete binerimde 1000 rr binmem dermisiniz lütfen yapmayın böyle sadece kıyaslayın eksilerini yada artılarını tartışalım...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
allah rızası için cbf 150 al honda yaa:) doğanmı ferrarimi? ):) başının ağrısını istemiyorsan honda al dostum
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Cin mali olmasin dedim zamaninda hala bir motorum olsun diye bekliyorum. Hayata durum şartlar ne şekilde gelişir bilinmez. Firsatin varken alabildigini alamak gerekir. 1 saat fazladan kullansan kardır bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fiyat
2.el cbf = sıfır 200s
yedek parça
cbf 100tl - 200s 50 tl
servis
cbf şehir mezkezleri - 200 s sanayisi olan her il ve ilçede

paran varsa cbf ama yoksa ve güzel görünümlü bie motor istiyorsan 200s
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
17
beylerr kanuni racersin arka dişlisini küçültün 160 vurmazsa bende racersimi yakarımmm benim racersim 541 km de 1000de bakıma girecekkk bnm şuanki taktırdıqım kücük dişli
takdırın farkı göreceksinizzz 150 yi her halukarda görür hemde dişliden baska bişeye gerek yok sadece dişliyi küçültünnn
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
16
Racer ı bu kadar kötülemenin anlamı ne bilmiyorum. Herkezin kullanmasına bağlıdır. bende 2006 model racer war halen kullanıyorum 35000km oldu hiç bi sorunla karşılaşmadım. Ama söle bişey söleyim allah göstermesin bi hondayla kaza yaptığınızda ki parça fiyatlarını gözünüzün önüne alın bide racerla. Honda kalite tamam ama kaza yaptığında kalitenin bi anlamı kalmıyor. Nerdeyse 2 katı parça fiyatı wardır hondanın. İkiside kul yapısı bozulmucak diye bişey yok...
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
15
alabiliyorsan honda al kaptan.bende seninle aynı düşünceler içindeyim. ama kalite benim için çok önemli seni bilmiyorum.
eski motorumu dava açıp fabrikasına vermek zorunda kaldım. çin malı daha fazla birşey bekleyemirum. kimse yanlış anlamasın kanuniye bir garezim yok fakat kalite arayanlardanım. şu motor bozulur dersin yatırıp tepesine çıkarsın çizik bile olmaz. ama işimi şansa bırakma bence...
 
Katılım
31 May 2009
Mesajlar
2
bütün yazılanları üşenmeden teker teker okudum bende yakın zamanda motor almayı düşünüyorum (hatta motor alma isteği o kadar fazla ki hemen hemen hergün internette motorlarla ilgili yazıları tavsiyeleri motor fiyatları vs bakıyorum) benim ilk önce gönlüm racer 200 den yanaydı birde boy 182 kilo da 95 olunca bu motorun başlangıç için iyi olacağını düşünüyordum sonra etrafımdaki honda kullanıcılarının ve honda hakkında birebir kullananlarında tavsiyesi ile honda da karar kıldım ve cbr 125 alacam (tabi altımda biraz küçük kalacak ama olsun:)) ama tabiki sıfır değil o kadar param yok ikinci el 3000 -3500 arası temiz birşey bulursam.Bir yandanda diyorum kendi kendime bu kadar para verip neden bir kanuni racer 200 sıfır almıyorum diye ama hondanın kalitesi bariz bir şekilde ortada


fazla bilgim olmasa da benim tavsiyem madem racer görünümlü olsun istiyorsun cbr 125 al bence kafan rahat olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:11 AM ----------

Cin mali olmasin dedim zamaninda hala bir motorum olsun diye bekliyorum. Hayata durum şartlar ne şekilde gelişir bilinmez. Firsatin varken alabildigini alamak gerekir. 1 saat fazladan kullansan kardır bence.

umarım şartlar beni de bekletmez :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst