racer'ın eksoz cıkısına yaptıgım led lambalar

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
hakllısın ustad 10 cm bende sn cm arasında dusundum durdum 10 santım yazacaktım kısadan yazayım dedım :cherry:

ahmetcim senin gibi teknik eleman saniyeyle santimi karıştırırsa yandık bu arada tebrikler güzel olmuş senden yeni dehişiklikler bekliyoruz yardıma ihtiyacın olursa beni nerde bulucanı biliyorsun :rendeer::rendeer::rendeer::queen:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
87
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardes süper montaj etmişn wallla ben motorun eksoza yumurta kırsam pişirir:):):)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ahmet ben cumartesi geldihimde görmek istiyorum motoru unutma garajdan cıkar canım :rendeer:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
89
Evet bende bunu soracaktım ledler bile ısıdan erimez mi ki

silikon kablo kullandım arkadaşım kablolarda erimez ledlerde :salut:
ledlerın arkasına 300 dereeye dayanıklı sıvı conta kullandım:farao:

ahmet ben cumartesi geldihimde görmek istiyorum motoru unutma garajdan cıkar canım :rendeer:

elbette olur gurkan abi personel girişine cıkartırım abi akşam motorsikleti bu resımlerde tam bır netlı yok 2 mg. camera ıle cektım sendekı 8 mg. camera ile tam bır netlık kazanır resımler.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst