hakllısın ustad 10 cm bende sn cm arasında dusundum durdum 10 santım yazacaktım kısadan yazayım dedım :cherry:
güzel olmuş :cat: kabloları ne yaptın onlarda sıcaktan eriyip kısa devre yapmasın :silent:r:
guzel olmuş ama sıcaktan pert olmazsa ıyıdır
Evet bende bunu soracaktım ledler bile ısıdan erimez mi ki
ahmet ben cumartesi geldihimde görmek istiyorum motoru unutma garajdan cıkar canım :rendeer: