- Katılım
- 29 Ağu 2007
- Mesajlar
- 3,602
tabiki cbr niye dersen sorunsuz uzun kmler binersin,
ama imkanın yoksa mecburen racer 200...
ama imkanın yoksa mecburen racer 200...
dostum bu ne sıddet bu ne celal![]()
186 boy 90 kılo bende nasıl durur cok merak ettım sımdı =)
cbr almaa ama racerı bedava bulsan alma5 para etmez o motor yazık etme satamazsın zaten elınde patlar tip desen yok kalıte desen kocaman bi sıfır cevreden gelen tepkiler en kotusu '' nıye cın malı aldın nıye kanunı aldın ahanda yandın
benzın dokup yakanları bılıom
alırsan satmayı unut zaten icinde korku olmadan yola cıkma her an yolda bırakabılır her an salakca bı arıza yuzunden kaza yaptırabılırr bende senın gıbı dıodum racer alcaktım sımdı dusunuyorumda cok salakca bı fıkır gıbı gelıo senın ne yapacagını soleyım ankaralısın sen ben de ankradayım alacaksın bı cbf yada ybr motorculugu ogretecek sana 2.el alcan zaten 2000 e en fazla yeterlı seviyeye geldıgın zamanda koycaksın ılanı 1 haftada satacan ankarada peynır ekmek gıbı gıdıo bunlar sona uzerıne 3 5 kurus para koyarsınn 5 bıne bı hyosung gt 250 yada suzukı gs 500 iyi düşün soledıklerımı su an hangı motorcu olsa boyle yapar sana racer al dıyenlerın hepsı senın gıbı racer almayı dusunen kısıler baska kımse tavsıye etmezz iyi gıunler
cbr almaa ama racerı bedava bulsan alma5 para etmez o motor yazık etme satamazsın zaten elınde patlar tip desen yok kalıte desen kocaman bi sıfır cevreden gelen tepkiler en kotusu '' nıye cın malı aldın nıye kanunı aldın ahanda yandın
benzın dokup yakanları bılıom
alırsan satmayı unut zaten icinde korku olmadan yola cıkma her an yolda bırakabılır her an salakca bı arıza yuzunden kaza yaptırabılırr bende senın gıbı dıodum racer alcaktım sımdı dusunuyorumda cok salakca bı fıkır gıbı gelıo senın ne yapacagını soleyım ankaralısın sen ben de ankradayım alacaksın bı cbf yada ybr motorculugu ogretecek sana 2.el alcan zaten 2000 e en fazla yeterlı seviyeye geldıgın zamanda koycaksın ılanı 1 haftada satacan ankarada peynır ekmek gıbı gıdıo bunlar sona uzerıne 3 5 kurus para koyarsınn 5 bıne bı hyosung gt 250 yada suzukı gs 500 iyi düşün soledıklerımı su an hangı motorcu olsa boyle yapar sana racer al dıyenlerın hepsı senın gıbı racer almayı dusunen kısıler baska kımse tavsıye etmezz iyi gıunler
1- Şimdi kanuni racer kullananlar salak mı oluyor bu durumda?
2- Bir zamanlar sahibi olmak istediğin ama salakça bir fikir olduğunu düşünüp almaktan vazgeçtiğin ve dolayısıyla hiç kullanmadığın bir motor hakkında nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?
3- Vereceğin yada vermeyeceğin cevaplar beni gerçekten ilgilendiren bir konu olmamasına rağmen, bu kadar emin olmanı anlayabilmeye çalışıyorum sadece![]()
ankaralı olarak sunuda bılmen gerekıo bence ... ybr paketcı motoruher paketcıde ybr var ybr aldıgım zaman ınsanların ılk dıyecegı laf su olcak hayırdır paketcılıgemı baslıyosun =)))
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:16 PM ----------
bak sımdı senın ıcın racer arastırdım racer 200s buldum 1300 lıraya gorunuse ve adamın yazdıklarına bakılırsa motorda hıc bır sorun yoık dıyor tek sorunu sadece bıraz vergı borcu varmıs oda alıcı oder ben karısmam dıyor zaten motorun edıcegı rakam ortalama 2250 - 2500 ( ınternette arastırdıgım rakamlara gore ) 1300 dıyor 1250 motoru alsan 700 verdı borcunu versen 1950 - 350 de ustune alma parası tutsa 2300lıraya mal olur sana stersen bu motoru bı dusun fakat motor kocaelıde eger getırebılırm desen mutlaka dusun ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 PM ----------
http://www.sahibinden.com/acil_racer_s_200-19WQQaXQQ14418087WQQpXQQdisplayitem&keyword=racer 200 buyur buda lınkı ıstersen bı kontorl et
Bende de Kanuni Tigrina vardı herhangi bir problemini görmedim ancak senin kafayı taktığın model racer 200 3500 tl gibide bir fiyatı var ...Bu parayı haketmediğini düşünüyorum aynı fiyatlarda ybr 125 ve cbf 150 var ... cbr 125 de 5200 tl civarı ve boyut olarak biraz küçük artık karar senin ...Beygir güçleri 4 motorunda çok yakın ama emin ol en hızlısı(çok da fark yok ama)CBR 125...
nedemek ısdedıgıme anladıgına kesınlılkle emınım ama madem kurcalamıssın bende tekrar anlatayım bu cinlilerin bu motorları bize resmen iteledigini naklıyesıyle beraber 600 dolara mal eden turklerınde 4 bınlıraya sattıgını sende cok ıyı bılıosun 2. si zamanında bende racer 200 culerle gorusuodum almak ıcın verdıklerı fiyatlar 2500 llerden 1500 lere dusdu alacak bırı olsa dahada ınecekler ama alan yok 2 yıl oldu hepsı hala duruyor 3. motorların kalıtesıne gelınce etrafımda yuzlerce kanuni mondıal vs motor var ben 2000 model honda ıle durmaksızın bınlerce km yaparken onlar motorunu evın onune cekemıo genelde servısde oluozaten forumda konu acan arkadaslardan da sureklı gormekteyız 150 200 km gıtmeyı başaramayan tekerı fırlayan gaz telı kopan vs yeter dıorum artık yazık bu cınlılere gıden paralara sende anladıgın halde neden boyle bı cevap verdın bende onu anlamaya calısıorum hmm belkıde anlamıosundur
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:40 PM ----------
anlamayan adam der paketcı motorumu aldın dıe peki tuh nıye cın malı aldın ona o kadar para verılırmı elinde patlıcak son sahıbı olacan derlerse o daha mı ıyı olacakanlayan adam zaten ybr aldım dedıgınde oo ybr cok saglam motordur en iyisini yapmıssın dıcektır
İnşallah CBR olur o zaman...
eee yokmu fıkrı olan =)