Racer 200 mü Cbr 125 Mi Lütfen Yardım Edin

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
noter satış 200tl civarı muamelecide 150 tl alıyor sigortayıda yeni yapıcan 400 tl yi ruhsat için heba ediyosun ne kadar saçma sapan bi düzen olsada...
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Maddi diyorsun ama cbr125 vereceğin paraylada alırsın cbf 150 yi :cat:

pardon ben cbf 150 yazdıgını dıkkat etmedım onu cbr 125 oalrak okudum :( hemen gıttı gıdıyordan cbf 150e bakıyorum ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:05 PM ----------

Maddi diyorsun ama cbr125 vereceğin paraylada alırsın cbf 150 yi :cat:

sımdı cbf 150ye baktım fakat bu tarz bır motor ıstemıyorum aynı yamaha ybr yı andırıyor bu tarz motorlarla ankarada herkez paketcılık yapıyor :(
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
arkadaşım benim motorun aynısı şiddetle tavsiye ederim,temizini bul kaçırma iki senedir kullanıyorum çok memnunum racere falan kendini kaptırıp paranı ziyan etme bulursun temizini 1000 tlye falan..buda güzelmiş ama ilan pasif diyo sattı heralde eleman..
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
hayır o satamadı ya arkadasım ben sana sole soleyım oncelıkle bana yardım ettıgınız ıcın hepınıze sonsuz tesekkur ederım bu arkadasın babasıyla gorustum oglu askerdeymıs mtooru bursadan almıs motorun tek sorunu var satısı yok dıyokı eger aramızda sozlesme ımzalarsak satısı bu sekılde gerceklestırırsek olabılır dıyo sence ne yaopıyım bende satıs olmadıgı ıcın 100 - 150 lıra daha para kırıyım dıyorum sence bu motor nasıl ??? lınkı tekrardan kontrol edıp benı bılgılendırırsen cok memnun olurum....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok basit zorlanmazsız yarım saatte kaparsın ben geçen hafta sattım cbr mı alan arkadaşta hiç vitesli sürmemişti yarım saat eğitimden sonra kendisi işine gidip gelmeye başladı sen de zorlanmmazsın
ne ara sattın yaa:cyclopsan kaça verdin??
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
hayır o satamadı ya arkadasım ben sana sole soleyım oncelıkle bana yardım ettıgınız ıcın hepınıze sonsuz tesekkur ederım bu arkadasın babasıyla gorustum oglu askerdeymıs mtooru bursadan almıs motorun tek sorunu var satısı yok dıyokı eger aramızda sozlesme ımzalarsak satısı bu sekılde gerceklestırırsek olabılır dıyo sence ne yaopıyım bende satıs olmadıgı ıcın 100 - 150 lıra daha para kırıyım dıyorum sence bu motor nasıl ??? lınkı tekrardan kontrol edıp benı bılgılendırırsen cok memnun olurum....[/QUOsatışıyok demek nedir anlamadım plakasımı yok bunun?yada var problemlimi,nedir yani biraz açıklama yapmamışsınki fikir yürütelim,ama her halükarda uzak dur baş agrısından başka şişey degil,paranla rezil olursun satışı verilemeyen motorlu taşıtmı olur yaa muhakkak altından bi numara çıkar onun...:farao::farao:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
satısı yok ne demek nedir anlamadım plakasımı yok bunun?yada var problemlimi,nedir yani biraz açıklama yapmamışsınki fikir yürütelim,ama her halükarda uzak dur baş agrısından başka şişey degil,paranla rezil olursun satışı verilemeyen motorlu taşıtmı olur yaa muhakkak altından bi numara çıkar onun...:farao::farao:[/QUOTE]


ya sole soleyım adam bursadan almıs satısı bunda degılmıs dıyorkı sana satısı veremem ama vekalet name verırım dıyor motoru kaca satarsam onun karsılıgında vekalet name verırım dıyor bır kac kısıye sordum olur sorun cıkmaz dedı en azından devır ıslemlerınden kurtulmus olursun dedıler bırde o motor sence nasıl gorunus bakımından bırde adam son degısenlerını yazmıs sen tavsıye edermısın mesela ?
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
racer dısında herhangi biri olabilir.bi arkadasında yazdığı gibi şişirilmişden baska birsey değil.eğer yeni baslayacaksan ybr i şiddetle tavsiye ederim.az yakar yolda bırakmaz sağlam makinedir
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
ayrıca muamelecinin aldığı para 150 tl mi yuh ya.ben 15 liraya halletmiştim
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
racer dısında herhangi biri olabilir.bi arkadasında yazdığı gibi şişirilmişden baska birsey değil.eğer yeni baslayacaksan ybr i şiddetle tavsiye ederim.az yakar yolda bırakmaz sağlam makinedir

ya evet ybr guzel motor fakat ankarada paketcı motoru dıye anılıyor nerde paketcıler varsa alayı ybr kullanıyor sımdı ybr alsam her kez dıcek hayırdır paketcılıgemı baslıcaksın o yuzden ybr ıstemıyorum:(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:41 AM ----------

ayrıca muamelecinin aldığı para 150 tl mi yuh ya.ben 15 liraya halletmiştim

ya toplam malıyet ne kadar oluyor senın bılgın varmı pekı mesela sen ne kadar verdın toplamda ????
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
benim noter masrafı 220(biraz fazla fotokopi felan çekilmişti aldığım herif vergisini felan yatırmams zamanında temiz kağıdı uzadı gitti) ruhsat masrafı muameleciyle beraber 130 lira tutmustu.tamam ybr alma ama racer de alma.illa bu tip olsun gibi bi düşüncen yoksa ikinci el regal mct ya da lifan ı da onerebilirm
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
hmmm olede olabılır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:56 AM ----------

benim noter masrafı 220(biraz fazla fotokopi felan çekilmişti aldığım herif vergisini felan yatırmams zamanında temiz kağıdı uzadı gitti) ruhsat masrafı muameleciyle beraber 130 lira tutmustu.tamam ybr alma ama racer de alma.illa bu tip olsun gibi bi düşüncen yoksa ikinci el regal mct ya da lifan ı da onerebilirm

chooper tarzı olursa lınkte verdıgım seyhan olur yoksa pek dusunmuyorum ben daha cok bole yarıs motoru anımsatan bır sey ıstıyorum fıyattada uygun olsun ıstıyorum yoksa cbr 125 hos ama su anda butcem yetmez bu gıdısle mecbur racer 200 olcak gibi gorunuyor...
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
sen bilirsin o zaman sitede racer kullananlardan bilgi almanı oneririm.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
işte su anda sıtedekı arkadaslardan bılgı almaya calısıyorum bakalım ne olucak ...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Böyle yazınca daha mı okunaklı oluyor acaba? Gözlük takan arkadaşlar rahatlıkla görüyorlardır herhalde:p

Heyecanlı arkadaşım, gözümüze sokmana gerek yok yazıları. Paran racer a yetiyorsa racer al, sabrederim beklerim diyorsan CBR al, ne alırsan al ama motoru da üzerine al.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst