satısı yok ne demek nedir anlamadım plakasımı yok bunun?yada var problemlimi,nedir yani biraz açıklama yapmamışsınki fikir yürütelim,ama her halükarda uzak dur baş agrısından başka şişey degil,paranla rezil olursun satışı verilemeyen motorlu taşıtmı olur yaa muhakkak altından bi numara çıkar onun...:farao::farao:[/QUOTE]
ya sole soleyım adam bursadan almıs satısı bunda degılmıs dıyorkı sana satısı veremem ama vekalet name verırım dıyor motoru kaca satarsam onun karsılıgında vekalet name verırım dıyor bır kac kısıye sordum olur sorun cıkmaz dedı en azından devır ıslemlerınden kurtulmus olursun dedıler bırde o motor sence nasıl gorunus bakımından bırde adam son degısenlerını yazmıs sen tavsıye edermısın mesela ?