bende CBR 125 var. honda kalitesi kendini belli ediyor, motorumdan çok memnunum. yakışı az, seri. kanuni racer'i olan bir arkadaşım cbr'yi denedi, cbr'nin vites geçişlerinin daha hoş olduğunu, kendi motorunun daha seri olduğunu ama vibrasyonun daha yüksek olduğunu söyledi. bana sorarsan cbr.