Racer 200 mü Cbr 125 Mi Lütfen Yardım Edin

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
195
hava atıcaksan cbr de havalı :p küçk ama maşallahı var :D racerla hava atıcam dersen havanı atarsın bir süre sonrada havanı alırsın işkence :D
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
bende CBR 125 var. honda kalitesi kendini belli ediyor, motorumdan çok memnunum. yakışı az, seri. kanuni racer'i olan bir arkadaşım cbr'yi denedi, cbr'nin vites geçişlerinin daha hoş olduğunu, kendi motorunun daha seri olduğunu ama vibrasyonun daha yüksek olduğunu söyledi. bana sorarsan cbr.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst