- Katılım
- 30 Ağu 2014
- Mesajlar
- 5,467
20bin lira da olsa millet söylene söylene yine alır, burası Türkiye..
Evet Arkadaşlar; Yamaha bugün sabah yapılan zamlara ilişkin (özellikle R25 için) facebook sayfasında (Yamaha Motor Türkiye) küçük bilgilendirme yapmıştır. Bu bilgilendirmeye cevap olarak bir arkadaşımız bazı sorular sormuştur. Bunun üzerine Yamaha bu arkadaşımızı engelleyerek bizimde cevaplarını merak ettiğimiz tüm sorularını silmiştir. Takdir sizlerin..
YAMAHA'nın AÇIKLAMASI: Değerli Yamaha severler; öncelikle Yamaha markasına göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Sizlerin beklentilerini karşılayabilmek ve artı değer yaratabilmek adına kullanıcılarımızın değişen ihtiyaçlarından sürekli haberdar olmaya çalışıyoruz. Güvenli, yenilikçi, yüksek kaliteli ürünler ve hizmetlerle beklentilerinizin her zaman üzerine çıkarak başarıya ulaşma yolları bulmaya çalışıyoruz. Ürünlerimize biçtiğimiz değer, her zaman fiyat-fayda ilişkisi / dengesi göz önünde bulundurularak oluşturulur. Ürünlerimizin değeri, tutku, eğlence, kalite (satış sonrası hizmette, bayi ağında), sürekli mükemmellik peşinde koşmamız ve ince mühendisliğimizle açıklanabilir. Her zaman değerli Yamaha severlerin fikirleri bizim için önemli ve anlamlıdır. Bizi takip etmeye devam edin!
ENGELLENEN ARKADAŞIMIZIN SORULARI: 1) Lansman nedir? 2)Sözde lansman fiyatıyla kaç edet R25 getirdiniz ve neden hepsinin rengi maviydi? 3) Hangi bayileriniz yandaşlarına açık fatura ile R25 satmıştır? Bunlarla ilgili bir soruşturma süreci başlatılmış mıdır?
Evet Arkadaşlar; Yamaha bugün sabah yapılan zamlara ilişkin (özellikle R25 için) facebook sayfasında (Yamaha Motor Türkiye) küçük bilgilendirme yapmıştır. Bu bilgilendirmeye cevap olarak bir arkadaşımız bazı sorular sormuştur. Bunun üzerine Yamaha bu arkadaşımızı engelleyerek bizimde cevaplarını merak ettiğimiz tüm sorularını silmiştir. Takdir sizlerin..
YAMAHA'nın AÇIKLAMASI: Değerli Yamaha severler; öncelikle Yamaha markasına göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Sizlerin beklentilerini karşılayabilmek ve artı değer yaratabilmek adına kullanıcılarımızın değişen ihtiyaçlarından sürekli haberdar olmaya çalışıyoruz. Güvenli, yenilikçi, yüksek kaliteli ürünler ve hizmetlerle beklentilerinizin her zaman üzerine çıkarak başarıya ulaşma yolları bulmaya çalışıyoruz. Ürünlerimize biçtiğimiz değer, her zaman fiyat-fayda ilişkisi / dengesi göz önünde bulundurularak oluşturulur. Ürünlerimizin değeri, tutku, eğlence, kalite (satış sonrası hizmette, bayi ağında), sürekli mükemmellik peşinde koşmamız ve ince mühendisliğimizle açıklanabilir. Her zaman değerli Yamaha severlerin fikirleri bizim için önemli ve anlamlıdır. Bizi takip etmeye devam edin!
ENGELLENEN ARKADAŞIMIZIN SORULARI: 1) Lansman nedir? 2)Sözde lansman fiyatıyla kaç adet R25 getirdiniz ve neden hepsinin rengi maviydi? 3) Hangi bayileriniz yandaşlarına açık fatura ile R25 satmıştır? Bunlarla ilgili bir soruşturma süreci başlatılmış mıdır?
aynı soruları burdan kopyala yapıştır yaparak şu an bu konuyu gören tüm üyelerin yazıp göndermesini rica ediyorum.
O bir milyarı vere vere zaten kıçı kırık 125-250 ccler araba parası oldu.Bildiğin plastik motorlar işte.Durduğu yerde düşse fiyatı hemen arttıran adam 2 ay grenaj bekyettiriyo.Bi de o na durup dururken niye 1000 lira daha vereyim.
Motosikletlerin fiyatlarına laf eden arkadaşlar, pahalı mı? Evet.
Adaletsiz mi? Hayır.
Ülke ekonomisi genel olarak yerlerde, vergilendirme genel olarak göklerde. Böyle bir ülkede yaşıyoruz ve bu daha iyiye gitmeyecek. Bir kere bunu bir kenara yazalım.
Adalet meselesine gelince, farkında mısınız bilmiyorum ama otomobiller de aynı çılgınlıkta zamlar alıyorlar. 4 sene önce 25K olan arabalar şu anda 40K ya satılıyor. Emlak fiyatlarının nasıl uçtuğunu hepimiz biliyoruz. Yemeksepetinden 2 sene önce 10 TL ye verdiğiniz sipariş artık 20 TL oldu.
Tamam, motosikletle yaşıyoruz ama motosikletin içinde yaşamıyoruz. Biraz olayların farkında olalım. Söveceksek de genel ekonomiye sövelim. Tam 10 sene önce dolar 1.34 seviyelerindeydi, açın bakalım an itibariyle kaç TL? Dışa bağımlı yaşayan bir ülkeyiz, ve bu ekonominin yönü asla değişmeyecek. Değiştirmek istiyorsanız klavyenin başından bu iş olmaz.
Kanımızdan çekilen vergilerle de her sokak başına cami dikmeye, ormanın ortasına saray dikmeye devam edecekler. Siyasete girmek istemiyorum ama mesajı aldınız.
Hepimize geçmiş olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------
Ayrıca yazmadan edemeyeceğim, bu söyleyeceğim herkes için geçerli değil tabi.
KPSS'ye hazırlanıp çılgın gibi devlet kurumlarına kapak atmaya çalışanlar; kontenjanlar az çıkınca kafayı yiyenler; hangi bölüme gidiyorum, mezun olunca nerede çalışıcam diye düşünmeyip sonra atanamadım diye laf yapanlar; lütfen devlet kurumlarında 1 işi 25 kişi yaparken, siz de aynı sistemin içine girmeye çalışıp ondan sonra "ay vergi vah vergi, yahu nereye gidiyor bilmemne" lütfen ağlamayın ya.
Kendinize, ailenize, biraz da ülkemize yararı olacak gerçek işler yapmaya çalışın. Ya da ikiyüzlülük yapmayın. Ya birine laf etmeyin, ya da ötekine. Ya da sisteme girmek için yırtınmayın.
Oh be.