R25'in Fiyatı Normal, Neden Bu Kadar Garipsendi?(Uzun tespit içerir)

Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Evet Arkadaşlar; Yamaha bugün sabah yapılan zamlara ilişkin (özellikle R25 için) facebook sayfasında (Yamaha Motor Türkiye) küçük bilgilendirme yapmıştır. Bu bilgilendirmeye cevap olarak bir arkadaşımız bazı sorular sormuştur. Bunun üzerine Yamaha bu arkadaşımızı engelleyerek bizimde cevaplarını merak ettiğimiz tüm sorularını silmiştir. Takdir sizlerin..

YAMAHA'nın AÇIKLAMASI: Değerli Yamaha severler; öncelikle Yamaha markasına göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Sizlerin beklentilerini karşılayabilmek ve artı değer yaratabilmek adına kullanıcılarımızın değişen ihtiyaçlarından sürekli haberdar olmaya çalışıyoruz. Güvenli, yenilikçi, yüksek kaliteli ürünler ve hizmetlerle beklentilerinizin her zaman üzerine çıkarak başarıya ulaşma yolları bulmaya çalışıyoruz. Ürünlerimize biçtiğimiz değer, her zaman fiyat-fayda ilişkisi / dengesi göz önünde bulundurularak oluşturulur. Ürünlerimizin değeri, tutku, eğlence, kalite (satış sonrası hizmette, bayi ağında), sürekli mükemmellik peşinde koşmamız ve ince mühendisliğimizle açıklanabilir. Her zaman değerli Yamaha severlerin fikirleri bizim için önemli ve anlamlıdır. Bizi takip etmeye devam edin!

ENGELLENEN ARKADAŞIMIZIN SORULARI: 1) Lansman nedir? 2)Sözde lansman fiyatıyla kaç edet R25 getirdiniz ve neden hepsinin rengi maviydi? 3) Hangi bayileriniz yandaşlarına açık fatura ile R25 satmıştır? Bunlarla ilgili bir soruşturma süreci başlatılmış mıdır?
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Motosiklette fiyat önemli bir unsur sonuçta satın almak lazım öncelikle..Ancak satış sonrası konusunda bu kadar verimsiz ve emme basma cevaplarla yıllardır müşterilerini aptal yerine koyan bu distributorlerdir. Diyelimki fiyat dogru ve makul 14.500 TL otv dolar vs vs. PEki R25 devrildiğinde 2 ay grenay beklediginde paranla rezil olduğunda ve o iki plastik parçaya hiç etmeyecek abuk subuk rakamlar istendiğinde de yamaha ya hak verecek misiniz? Yedek parçadamı hakediyor bu parayı? Bir arkadaş demiş ki çok teknolojik motor o nedenle eder. Eyvallah eder. Ama sen bu memlekette bu teknolojik motora bakacak donanım ve kapasitede kaç tane servis tanıyosun? Varsa bilen söylesin. Yamaha nın Türkiye deki servis kalitesi kalibresi belli. Zaten servis hizmeti Yamaha Türkiye nin umrunda bile değil. Olsa böyle davranmazlar.

Velhasıl bu motor 15 te olsa 20 de olsa fiyattan önce doğru düzgün muhatap , teknik uzmanlık ve markanın doğru düzgün arkasında olması gerekir. Birçok müşterisini motosikletten soğutan yegane şey budur. Yani 14.500 motorlu bir araç için uygun olsa bile servis ve yedek parça konusunda hakediş hizmeti Yamaha veremeyeceği için fiyat fazladır.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Evet Arkadaşlar; Yamaha bugün sabah yapılan zamlara ilişkin (özellikle R25 için) facebook sayfasında (Yamaha Motor Türkiye) küçük bilgilendirme yapmıştır. Bu bilgilendirmeye cevap olarak bir arkadaşımız bazı sorular sormuştur. Bunun üzerine Yamaha bu arkadaşımızı engelleyerek bizimde cevaplarını merak ettiğimiz tüm sorularını silmiştir. Takdir sizlerin..

YAMAHA'nın AÇIKLAMASI: Değerli Yamaha severler; öncelikle Yamaha markasına göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Sizlerin beklentilerini karşılayabilmek ve artı değer yaratabilmek adına kullanıcılarımızın değişen ihtiyaçlarından sürekli haberdar olmaya çalışıyoruz. Güvenli, yenilikçi, yüksek kaliteli ürünler ve hizmetlerle beklentilerinizin her zaman üzerine çıkarak başarıya ulaşma yolları bulmaya çalışıyoruz. Ürünlerimize biçtiğimiz değer, her zaman fiyat-fayda ilişkisi / dengesi göz önünde bulundurularak oluşturulur. Ürünlerimizin değeri, tutku, eğlence, kalite (satış sonrası hizmette, bayi ağında), sürekli mükemmellik peşinde koşmamız ve ince mühendisliğimizle açıklanabilir. Her zaman değerli Yamaha severlerin fikirleri bizim için önemli ve anlamlıdır. Bizi takip etmeye devam edin!

ENGELLENEN ARKADAŞIMIZIN SORULARI: 1) Lansman nedir? 2)Sözde lansman fiyatıyla kaç edet R25 getirdiniz ve neden hepsinin rengi maviydi? 3) Hangi bayileriniz yandaşlarına açık fatura ile R25 satmıştır? Bunlarla ilgili bir soruşturma süreci başlatılmış mıdır?

hükümet zihniyeti aykırı soru soranı sustur.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Ben bir yıldır insanlara bişeyler anlatmaya çalışıyorum,konu bile açtım ama gel görki insanımız zengin.Bi tek ben fakirim :) Bu olayın aynısı çok firmada başıma geldi.Mantıklı ne sorduysak silindi yorumlarım ya da gruptan çıkarıldım.Sizin soru biraz sert olmuş gerçi...Yine de farketmez,müşteri biz,satıcı onlar ama nedense biz onları memnun etmeye çalışıyoruz.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Evet Arkadaşlar; Yamaha bugün sabah yapılan zamlara ilişkin (özellikle R25 için) facebook sayfasında (Yamaha Motor Türkiye) küçük bilgilendirme yapmıştır. Bu bilgilendirmeye cevap olarak bir arkadaşımız bazı sorular sormuştur. Bunun üzerine Yamaha bu arkadaşımızı engelleyerek bizimde cevaplarını merak ettiğimiz tüm sorularını silmiştir. Takdir sizlerin..

YAMAHA'nın AÇIKLAMASI: Değerli Yamaha severler; öncelikle Yamaha markasına göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Sizlerin beklentilerini karşılayabilmek ve artı değer yaratabilmek adına kullanıcılarımızın değişen ihtiyaçlarından sürekli haberdar olmaya çalışıyoruz. Güvenli, yenilikçi, yüksek kaliteli ürünler ve hizmetlerle beklentilerinizin her zaman üzerine çıkarak başarıya ulaşma yolları bulmaya çalışıyoruz. Ürünlerimize biçtiğimiz değer, her zaman fiyat-fayda ilişkisi / dengesi göz önünde bulundurularak oluşturulur. Ürünlerimizin değeri, tutku, eğlence, kalite (satış sonrası hizmette, bayi ağında), sürekli mükemmellik peşinde koşmamız ve ince mühendisliğimizle açıklanabilir. Her zaman değerli Yamaha severlerin fikirleri bizim için önemli ve anlamlıdır. Bizi takip etmeye devam edin!

ENGELLENEN ARKADAŞIMIZIN SORULARI: 1) Lansman nedir? 2)Sözde lansman fiyatıyla kaç adet R25 getirdiniz ve neden hepsinin rengi maviydi? 3) Hangi bayileriniz yandaşlarına açık fatura ile R25 satmıştır? Bunlarla ilgili bir soruşturma süreci başlatılmış mıdır?

aynı soruları burdan kopyala yapıştır yaparak şu an bu konuyu gören tüm üyelerin yazıp göndermesini rica ediyorum.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Herkes yazıp gönderirse sesimiz duyulur, yoksa birkaç kişi bu işi yaparsa bu şekilde engelleyerek sesini keserler. Birlikten güç doğar. :) facebook sayfasının adı "Yamaha Motor Türkiye" yapılan paylaşımlarda yorumlar kısmına yazın.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
429
O bir milyarı vere vere zaten kıçı kırık 125-250 ccler araba parası oldu.Bildiğin plastik motorlar işte.Durduğu yerde düşse fiyatı hemen arttıran adam 2 ay grenaj bekyettiriyo.Bi de o na durup dururken niye 1000 lira daha vereyim.

abi orası öle..o yönden bakılcaksa benim gözümde 250cc 8bin tl bile zor ediyor :) 250cc bu kadar talep olursa firmalarda fiyatları artırır illaki :) 600cc naked larla aralarında sadece 3 4 milyar fark ediyor çok komik bir durum çıkıyor ortaya :)
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
şu ülkede insanlar motorlarını insan gibi kullansalar, üç kağıda yatmasalar kimse gidip 15 bini 250cc ye vermez, gider ikinci elden 600cc dört bacasını alır devam eder.
 
Katılım
1 Kas 2013
Mesajlar
224
Motosikletlerin fiyatlarına laf eden arkadaşlar, pahalı mı? Evet.
Adaletsiz mi? Hayır.

Ülke ekonomisi genel olarak yerlerde, vergilendirme genel olarak göklerde. Böyle bir ülkede yaşıyoruz ve bu daha iyiye gitmeyecek. Bir kere bunu bir kenara yazalım.

Adalet meselesine gelince, farkında mısınız bilmiyorum ama otomobiller de aynı çılgınlıkta zamlar alıyorlar. 4 sene önce 25K olan arabalar şu anda 40K ya satılıyor. Emlak fiyatlarının nasıl uçtuğunu hepimiz biliyoruz. Yemeksepetinden 2 sene önce 10 TL ye verdiğiniz sipariş artık 20 TL oldu.

Tamam, motosikletle yaşıyoruz ama motosikletin içinde yaşamıyoruz. Biraz olayların farkında olalım. Söveceksek de genel ekonomiye sövelim. Tam 10 sene önce dolar 1.34 seviyelerindeydi, açın bakalım an itibariyle kaç TL? Dışa bağımlı yaşayan bir ülkeyiz, ve bu ekonominin yönü asla değişmeyecek. Değiştirmek istiyorsanız klavyenin başından bu iş olmaz.

Kanımızdan çekilen vergilerle de her sokak başına cami dikmeye, ormanın ortasına saray dikmeye devam edecekler. Siyasete girmek istemiyorum ama mesajı aldınız.

Hepimize geçmiş olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

Ayrıca yazmadan edemeyeceğim, bu söyleyeceğim herkes için geçerli değil tabi.

KPSS'ye hazırlanıp çılgın gibi devlet kurumlarına kapak atmaya çalışanlar; kontenjanlar az çıkınca kafayı yiyenler; hangi bölüme gidiyorum, mezun olunca nerede çalışıcam diye düşünmeyip sonra atanamadım diye laf yapanlar; lütfen devlet kurumlarında 1 işi 25 kişi yaparken, siz de aynı sistemin içine girmeye çalışıp ondan sonra "ay vergi vah vergi, yahu nereye gidiyor bilmemne" lütfen ağlamayın ya.

Kendinize, ailenize, biraz da ülkemize yararı olacak gerçek işler yapmaya çalışın. Ya da ikiyüzlülük yapmayın. Ya birine laf etmeyin, ya da ötekine. Ya da sisteme girmek için yırtınmayın.

Oh be.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
15 BİN 250CC y e vereceğinize gidin araba alın espirisi yapacağım :)
arkadaşın dediği gibi motosikletleri eğer doğru dürüst kullansalar 15 bine 600cc motosiklet alırız. ama maalesef her motosiklet apaçi gibi kullanlıyor.
piyasanın en temizleri eminim ki chopperlar dır herhalde.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
r25 in fiyatının yüksek bulunmasının bir sebebi de geçen yıl yamaha nın mt-07 yi sınıfının çok altı bir fiyata piyasaya sürmesi. açıkçası ben 20.000 tl civarı fiyat beklerken 17.900 u duyunca motoru görmeden aldım. bu da insanlarda benzer durumda r25 in de çok uygun fiyattan piyasaya sürüleceğini düşündürttü. yamaha da bu beklentiyi fark etti ki 13500 diye hikayeden fiyatla milleti gaza getirdi.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Motosikletlerin fiyatlarına laf eden arkadaşlar, pahalı mı? Evet.
Adaletsiz mi? Hayır.

Ülke ekonomisi genel olarak yerlerde, vergilendirme genel olarak göklerde. Böyle bir ülkede yaşıyoruz ve bu daha iyiye gitmeyecek. Bir kere bunu bir kenara yazalım.

Adalet meselesine gelince, farkında mısınız bilmiyorum ama otomobiller de aynı çılgınlıkta zamlar alıyorlar. 4 sene önce 25K olan arabalar şu anda 40K ya satılıyor. Emlak fiyatlarının nasıl uçtuğunu hepimiz biliyoruz. Yemeksepetinden 2 sene önce 10 TL ye verdiğiniz sipariş artık 20 TL oldu.

Tamam, motosikletle yaşıyoruz ama motosikletin içinde yaşamıyoruz. Biraz olayların farkında olalım. Söveceksek de genel ekonomiye sövelim. Tam 10 sene önce dolar 1.34 seviyelerindeydi, açın bakalım an itibariyle kaç TL? Dışa bağımlı yaşayan bir ülkeyiz, ve bu ekonominin yönü asla değişmeyecek. Değiştirmek istiyorsanız klavyenin başından bu iş olmaz.

Kanımızdan çekilen vergilerle de her sokak başına cami dikmeye, ormanın ortasına saray dikmeye devam edecekler. Siyasete girmek istemiyorum ama mesajı aldınız.

Hepimize geçmiş olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

Ayrıca yazmadan edemeyeceğim, bu söyleyeceğim herkes için geçerli değil tabi.

KPSS'ye hazırlanıp çılgın gibi devlet kurumlarına kapak atmaya çalışanlar; kontenjanlar az çıkınca kafayı yiyenler; hangi bölüme gidiyorum, mezun olunca nerede çalışıcam diye düşünmeyip sonra atanamadım diye laf yapanlar; lütfen devlet kurumlarında 1 işi 25 kişi yaparken, siz de aynı sistemin içine girmeye çalışıp ondan sonra "ay vergi vah vergi, yahu nereye gidiyor bilmemne" lütfen ağlamayın ya.

Kendinize, ailenize, biraz da ülkemize yararı olacak gerçek işler yapmaya çalışın. Ya da ikiyüzlülük yapmayın. Ya birine laf etmeyin, ya da ötekine. Ya da sisteme girmek için yırtınmayın.

Oh be.



Hocam seni tebrik ediyorum, halimizi çok iyi ifade etmişsin
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Yamahanın bu vurdum duymaz, müşteriyi salak yerine koyan tavırlarını Yamaha Golabe bildirmek lazım. ingilizcesi iyi bir arkadaş yardımcı olursa güzel olur :)
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
4 ay önce çok güzel bi paraya 2006 model er6f aldım. Şimdi bakıyorum yazılanlara ve fiyatlara da bırakın 250 liği 125 likler bile alınmaz olmuş commuterine kadar. Motorumu satarsam daha da motora binemem gibi geliyor. Binersem de sürekli acısını hissederim :farao:
 
Katılım
29 Ara 2013
Mesajlar
135
Kusura bakmayında 14.500 tl 250 cc için gereksiz fazla.Ben 250 cc neden alıyorum? işe gidip gelmek,günlük işlerime koşturmak,gerektiğinde gezilere çıkmak için.Bu işlere uyması içinde aksesuar lastik vs derken 16yı bulacak neredeyse.belkide geçiyordur bile.Aslında insanlar 14.500 tlye kızmıyor.13.500tl diye duyuru yapılıp o fiyattan neredeyse hiç motor satmamalarına kızıyor.Kendimden örnek vereyim.Fiyatı duyar duymaz aradım bayiyi.Sonuc? motor yok,sadece isim yazdırılıyor.Nezaman gelir? bilgi yok.Bari fuarı bekliyeyim belki ordan direk alabilirim dedim.Elime braşür tutuşturdular birde baktım fiyat 14.500 Hadi çıkarıp onuda vereyim dedim.Motor yine yok.Kimse kusura bakmasın.Böyle bir satış politikası yok.Benim aklıma gelen şey Yamaha türkiye fiyatı duyurduktan sonra diğer markalara göre ucuz olduğunu,insanların daha yüksek rakamlar beklediğini anladı ve biz bunu iyi fiyattan saplarız diyerek fiyatı yükseltti.1000 tl vergi zammı olduda bizimmi haberimiz yok.Bu sorunun tek çözümü almayacaksınız.Satamasınlar.Biz aldıktan sonra 20.000tlde olur o seneye.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Yamaha'nın yaptığı zam, ve uygulanan vergilere diyecek hiçbir şey yok. Fakat bunların dışında R25'e yine de çok pahalı diyen insan çok, o para asla ona verilmez ama 250SL'e verilir diyenler mevcut. Lafım bu arkadaşlara. 250 cc motosiklet isteyen kesimin karşısına çıkan modellerin zaten hepsi çok pahalı, hak etmiyor fiyatlarını. R25 en iyisi, dolayısıyla en pahalısı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst