- Katılım
- 3 Mar 2011
- Mesajlar
- 904
Sevgili espainole dedeklerinide haklisin ama bizim zorumuza giden nokta bu değil, sende takdir edersin ki Yamaha Türkiye lansman adıyla bir oyun onadı, resmen salak muamelesi yaptı. 3-5 tane motosikletle lansman yapıldığı nerde görülmüs. Sonra çıktı saçma sapan bir açıklama yaptı. Çok fazla detaylara girmicem forumda herşey yazıyor. 