- Katılım
- 14 Tem 2015
- Mesajlar
- 1,406
Kesinlikle... R25 gibi bi hayvan satılmazR25 i satma yanına xmax 400 e verecegin fark ile 125 lik sukutur al şehirde kullan..
Kesinlikle... R25 gibi bi hayvan satılmazR25 i satma yanına xmax 400 e verecegin fark ile 125 lik sukutur al şehirde kullan..
Merhaba kardeşim. Bende şuanda Honda forza NSS 300 kullanmaktayım. Fakat cc yükseltmek istediğimden Yamaha Xmax 400 ve Honda NC750 integra arasında kalmış durumdayım. Sen de herhalde Xmax 400 'den sonra İntegra kullanmaktasın. Şuanda integra dan memnun musun? Deneyimlerini paylaşırsan çok sevinirim. Teşekkürler.
Yılbaşından sonra 250 ile otobana cikamama ihtimalini göz önünde bulundurup xmax400 tavsiye ederim