R25 ten sonra Yamaha X max 400 mü Yoksa X max 250 mi

Katılım
18 Ocak 2016
Mesajlar
1
Merhaba kardeşim. Bende şuanda Honda forza NSS 300 kullanmaktayım. Fakat cc yükseltmek istediğimden Yamaha Xmax 400 ve Honda NC750 integra arasında kalmış durumdayım. Sen de herhalde Xmax 400 'den sonra İntegra kullanmaktasın. Şuanda integra dan memnun musun? Deneyimlerini paylaşırsan çok sevinirim. Teşekkürler.
 
Katılım
21 Şub 2015
Mesajlar
36
Merhaba kardeşim. Bende şuanda Honda forza NSS 300 kullanmaktayım. Fakat cc yükseltmek istediğimden Yamaha Xmax 400 ve Honda NC750 integra arasında kalmış durumdayım. Sen de herhalde Xmax 400 'den sonra İntegra kullanmaktasın. Şuanda integra dan memnun musun? Deneyimlerini paylaşırsan çok sevinirim. Teşekkürler.

hocam honda forza kullanıyorum demişsiniz. Sizin integraya baktığınız gibi bende forzaya bakıyorum. Motoru değiştirme nedeninizi merak ettim. CC si yeterli mi gelmedi acaba?
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
yeni model olsun sorunsuz olsun çabuk satılsın diğerlerine göre ucuz olsun diyen biri dönüp dolaşıp tabiki konuyu xmax'e getiricek :) 250 biraz daha az yakar
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
18
R25 i satmak isteme sebebiniz şehir içi rahat olmaması mı ?

İlk motor alacaklar ben gibi R25 ile scooter arasında çok kalmışlardır eminim. Cunkü 250 cc lik makine fiyatları aynı sayılır. Kime sorsam scooter ı ne yapacaksın (nmax - forza) o fiyata bu makine varken diyerek kafama R25 i sokmustu ama sonradan çıkarabildim aklımdan Scooter a yoneldim.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
249
Scooter ve R25 arasında kalmakta bi garip olmuş :)
Scooter iş görür, kullanışlıdır, pratiktir, etraftan sizi daha iyi korur, sürüşü kolay, vites derdi yoktur. Amacına hizmet eder... Hızlı değildir, tarz değildir, viraja nromal bir motor gibi yatmaz, bir çok nedenden dolayı frenlemesi de normal motor gibi değildir...

NetiCede karıştırmamak lazım bu makineleri :)
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Yılbaşından sonra 250 ile otobana cikamama ihtimalini göz önünde bulundurup xmax400 tavsiye ederim

Xmax 250 Levent Göçmen'in de dediği gibi düz yolda 120-130'u rahat gören bir scooter yani otobana çıkamama ihtimali diye bir şey yok. Tabi aradaki fiyat farkını verip 400'lük de alınabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst