- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba,
R25 i satıyorum ve yerine bir scooter alacağım, scooterdanda hevesimi almak istiyorum, R25 gibi sehir dışında beni üzmeyecek bir scooter bakıyorum,
X max 250 ABS 20 beygir ancak X max 400 modeli %52 daha güçlü cift disk bana daha mantıklı geldi, ancak küçülen teker capı ve yakıt konusu düşündürüyor,
R25 ten sonra xmax 250 çok mu güçsüz kalır, R25 ile günde 400-500km gezilerimde oldu ve hiç sorun yaşamadım o yüzden biraz daha güçlü bir scooter olsun istiyorum,
Son tahlilde şehir içi çok kısa mesafe gideceğim genelde şehirdışı 2kişi olarak 90-100km yol yapacağım, bunun için 400 mü yoksa 250mi daha iyi olur,
Sizin düşünceleriniz nelerdir,::sos::
R25 i satıyorum ve yerine bir scooter alacağım, scooterdanda hevesimi almak istiyorum, R25 gibi sehir dışında beni üzmeyecek bir scooter bakıyorum,
X max 250 ABS 20 beygir ancak X max 400 modeli %52 daha güçlü cift disk bana daha mantıklı geldi, ancak küçülen teker capı ve yakıt konusu düşündürüyor,
R25 ten sonra xmax 250 çok mu güçsüz kalır, R25 ile günde 400-500km gezilerimde oldu ve hiç sorun yaşamadım o yüzden biraz daha güçlü bir scooter olsun istiyorum,
Son tahlilde şehir içi çok kısa mesafe gideceğim genelde şehirdışı 2kişi olarak 90-100km yol yapacağım, bunun için 400 mü yoksa 250mi daha iyi olur,
Sizin düşünceleriniz nelerdir,::sos::