R1 İm geldii erkkeim benim O

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Vaay, Mert..!

Güzel makina. O nası bakış öyle..

Güle güle binesin, kaza yapmayasın işallah...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun. güle güle kullan . R1 biraz fazla olmus ya:p gel biz onu ikiye bölelim 500 - 500 kullanalım ortaklaşa:mrgreen:
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
r1 resmlernden 4.sünde arkada tuhaf bi şey duruyo arabamı motrmu secemedm :D bu arada hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
45
Hayırlı olsun abicim. Kazasız belasız şürüşler nasip olsun :)
Darısı başımıza :D
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
56
DSC00339.jpg

arkadaki arkadaş ne yapıyo öyle kapıyı bulamamış galiba:queen::mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
DSC00339.jpg


Umarım depodaki ezikten başka sorunu yoktur.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
:cat:
Bundan 1-2gün önceydi sanırım..Bir mesajın arasında bahsi geçmişti R1'in.

Hayırlı olsun ve uğur getirsin sana Mert..
Xenonlar çok agresif yapmış ön kısmı..
Millet bu far tasarımını sevmiyor ama benim çok hoşuma gidiyor..
Yamaha hastalığı bir başkadır..
İnanın başkadır..:pale:
Aklınıza hiçbir marka ve model yatmaz..:)
Sevemezsiniz..Beleş verseler binemezsiniz.:) .
O kadar yani..:cherry:

Daha 2 hafta önceydi..
Honda 1000RR ve
750Magna için bana gelen bir bir teklifi şuraya yazsam; inanın yaşıma
aldırış etmez/eder "hakkatende sen delisin" derdiniz.
Yamaha olsa balıklama dalarım..Ama başka marka beni çekmiyor.
Ne hikmetse..



Bu makina fazer gibi değildir..
Fazer aslan gibidir..
Hep uyur ama kükrediği zamanda yeri oynatır..

Fakat R1 çita gibidir..
Etini ver yapmayacağı ani haraket ve hız yoktur..



Eeee..:mrgreen:
Ne diyelim ..:wiinkk:
Siparişçi müşterilerin yaşadı..
Pastalar daha hızlı ellerine geçer artık..:p

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:rendeer:
Rüzgarın bol..Yolların boş olsun Mertim..:rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
abi bi tur versene beee :p
verim canem kime vuracan arkadan :cherry::cherry:
1 mont ve eldivende tak...

2 sent neresi (öz japon pazarı):queen::queen::queen::queen:

abi ilk r1'in süper :p ikisini kapıştırsana :mrgreen: hayırlı olsun:rendeer:
Semt kağıthane taktınız japon pazarıne hee :p:p Kısa msafede ufakklık gwçiyo kaldırım yarışlarında yane :mrgreen:
E bu sarı değil..:)

Neyse, güle güle kullan, uzun yıllar, uzun yollar birliktelikler dilerim..
Sarı kısmet değilmiş ya napalım idare edecez artıkın kardeş :cherry:
Hayırlı olsun Mertcim:)

nasıl bir pastacıysan artık herhalde altından pasta imal ediyosun:cherry:

nerden buluyonuz bu paraları gardaşım:p

parayla satın alamayacağın şeylerde var azizim:p

bizide diskoya götür:p

bi Q7 kadar değerimiz yok be şu hayatta:p

Ne parası kardeşim para mara yok wella :p:p Kıredi çektim cuma günleri mendil açıyorum cami avlusuna :mrgreen::mrgreen:

mert hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin fazeri ne yaptın hani bana satıyordun motoru
Abi okadar dedim almadın zaten senin almaya niyetin yoktu oyalayıp durdun beni :)
ya bu motor süper allah kazadan beladan nazardan kem gözden korusunn aynı karınca gibii süper ya darısı olmayanların başına
inşallah ilk önce senin başına :p
bu na two brothers taktırmican mı? xenon yakışmış ama kısalardada olsaydı daha güzel olurdu, bi de angel eyes offf, neyse ya sen dikkatli sürde gerisi teferruat :)
Canım o xenon lar kısalarda zaten uzunlara lazım asıl ekzost takarmıyım bilmiyorum sesi gayet güzel aslında horn hornnn :cherry:
Hayırlı olsun...
Kazasız bekasız kullan madem mertcim...
Len bi iki tur gezdir !
Çok da şirin bak bak bak:mrgreen:
Sen iste aptican gezdiririm tabe :cherry: Şu emine inat izmite bilem gazlarız :mrgreen:
gezdirme mert gezdirme, o bize mio yu göstertmedi bile, hıh! :farao:
Dokunma len kıza motorsuz motorcuu :cherry::cherry:

öz japon pazarından mı aldın len bu R1 i ((((((((((:) makina fenaaaa hayırlı olsun mertim .. güzel günlerde kullan kazasız belasız binmek nasib etsin
He moruk öz japon pazarı açık adres vereyimmi la :p
Resmen CANAVAR :) Allah KAza BeLa Vermesin.. HayırLı oLsun..!
teşekkürler
Hayırlı olsun.

Maşallah silah gibi. (ne zaman SS görsem dilime bu laf geliyor nedense!)

Güle güle kullanasın.

Allah kaza,bela vermesin.
:cat::cat::cat:
hayırlı olsun,güle güle kullan yakışıklı duruyor,darısıda olmayanların olsun
inşallah kardeş :cat:
hayırlı ugurlu olsun.. kazasız belasız sürüşler diliyorum...
tenkss:rendeer:
mert yeni makinan hayırlı olsun,gülegüle kazasız belasız sağlıklı günlerde kullan
Saolasın abim eksik olma
hayırlı uğurlu olsun kanka :rendeer:
allah kaza bela vermesin
bari bunu dikkatli kullan bak bu daaha güzel diğerlerinden ona göre hee:))
bu arada sen benden başka daha kimlere erkeğim diyosun bakiimm:p
Hayır erkek diyince sen niye üstüne alındın ben onu anlamadım yanee :cherry::cherry:
na nasıl yani? vat69 da ki o fotoğralar? mesajlar? e-postalar? hepsi yalanmıydı? :salut:
Hadi len ordan topikkk :p:p Ben üye bile değlim oraya ibişler sizi :mrgreen:
sımı bebegm mobılet almıssın hayırlı olsn budamı 22 sanıye nıhat dogan artık motor suruor arkdaslar
Nbr bebişim senin için çıkartırız 44 sanıyey merak etme yiğidim :p Nihat doğan kovalasın olim seni :mrgreen:
len bizimki motor oldu galiba:p:mrgreen::queen::queen:
Hoşt olim azını opla ayuu :cherry:
mert hayırlı olsun kazasız surusler dılerım.:)
teşekkürler
höööööööst o kadar da değil :mrgreen:
Afferin emin bi tur aarız :p:p
paket olmasında :queen::queen: arayın biriniz şunu :queen::queen:
kendinle karıştırma len siskoo :cherry:
Sen nie karışıosun be:pr:
Çek git olm aradan:cherry:
Gezdir mert gezdir:cherry:
Karışma len kıza Kaçtane tuçimiz var elimizde gezdiririm kıvırcık ayıpsın senin yerin ayrıı :rendeer::rendeer:
Hayırlı olsun Mert kardeşim.Kazasız belasız sürüşler dilerim.:cat:
Saolasın
Vaay, Mert..!

Güzel makina. O nası bakış öyle..

Güle güle binesin, kaza yapmayasın işallah...
inş kardeş saolasın
hayırlı olsun. güle güle kullan . R1 biraz fazla olmus ya:p gel biz onu ikiye bölelim 500 - 500 kullanalım ortaklaşa:mrgreen:
İzmir kızıı Güzelliniz kadar kafan çalışıyo çok uyanıksın heee :cherry::cherry: Her yerden kendine payb çıkartıyosun :p:p 2 silindiri sana verimde kapansın bu konu :mrgreen:
r1 resmlernden 4.sünde arkada tuhaf bi şey duruyo arabamı motrmu secemedm :D bu arada hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
olim resme neresinden bakıyon yawss :mrgreen:
Hayırlı olsun abicim. Kazasız belasız şürüşler nasip olsun :)
Darısı başımıza :D
inş kardeş saolasn
her yeni motor alan gezidirsin isityor buda cnm :queen:
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
DSC00339.jpg


Umarım depodaki ezikten başka sorunu yoktur.
ondan başka sorunu yok kardeş oda nazarlık kalsın dedik çok göze batmıyo basit bişi orjinalliği bozulmasın diye yaptırmamış arkadaş benim içinde sorun değil zaten okadar :cat::cat:

hayırlı olsun süper bir renk seçimi yapmışsın ;)
saolasın renk güzel evet :cat:

:cat:
Bundan 1-2gün önceydi sanırım..Bir mesajın arasında bahsi geçmişti R1'in.

Hayırlı olsun ve uğur getirsin sana Mert..
Xenonlar çok agresif yapmış ön kısmı..
Millet bu far tasarımını sevmiyor ama benim çok hoşuma gidiyor..
Yamaha hastalığı bir başkadır..
İnanın başkadır..:pale:
Aklınıza hiçbir marka ve model yatmaz..:)
Sevemezsiniz..Beleş verseler binemezsiniz.:) .
O kadar yani..:cherry:

Daha 2 hafta önceydi..
Honda 1000RR ve
750Magna için bana gelen bir bir teklifi şuraya yazsam; inanın yaşıma
aldırış etmez/eder "hakkatende sen delisin" derdiniz.
Yamaha olsa balıklama dalarım..Ama başka marka beni çekmiyor.
Ne hikmetse..



Bu makina fazer gibi değildir..
Fazer aslan gibidir..
Hep uyur ama kükrediği zamanda yeri oynatır..

Fakat R1 çita gibidir..
Etini ver yapmayacağı ani haraket ve hız yoktur..



Eeee..:mrgreen:
Ne diyelim ..:wiinkk:
Siparişçi müşterilerin yaşadı..
Pastalar daha hızlı ellerine geçer artık..:p

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:rendeer:
Rüzgarın bol..Yolların boş olsun Mertim..:rendeer:

Azına sağlık abicim yorumun ve benzetmelerin çok güzel:cat::cat:

Gerçekten yamaha hastılığı ap ayrı hiç bişiye benzemiyor yamaha olsun 5 lira fazla olsun ama benim olsun :p:p
Allah olmayanlarada nasip etsin inşallah :cat::cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst