- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
hayırlı ugurlu olsun,
allah kazasız belasız kullanmanı nasıp etsın...
allah kazasız belasız kullanmanı nasıp etsın...
gezdirme mert gezdirme, o bize mio yu göstertmedi bile, hıh! :farao:
Hayırlı olsun...
Kazasız bekasız kullan madem mertcim...
Len bi iki tur gezdir !
Çok da şirin bak bak bak:mrgreen:
verim canem kime vuracan arkadan :cherry::cherry:abi bi tur versene beee![]()
1 mont ve eldivende tak...
2 sent neresi (öz japon pazarı):queen::queen::queen::queen:
Semt kağıthane taktınız japon pazarıne heeabi ilk r1'in süperikisini kapıştırsana :mrgreen: hayırlı olsun:rendeer:
Sarı kısmet değilmiş ya napalım idare edecez artıkın kardeş :cherry:E bu sarı değil..
Neyse, güle güle kullan, uzun yıllar, uzun yollar birliktelikler dilerim..
Hayırlı olsun Mertcim
nasıl bir pastacıysan artık herhalde altından pasta imal ediyosun:cherry:
nerden buluyonuz bu paraları gardaşım
parayla satın alamayacağın şeylerde var azizim
bizide diskoya götür
bi Q7 kadar değerimiz yok be şu hayatta![]()
Abi okadar dedim almadın zaten senin almaya niyetin yoktu oyalayıp durdun benimert hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin fazeri ne yaptın hani bana satıyordun motoru
inşallah ilk önce senin başınaya bu motor süper allah kazadan beladan nazardan kem gözden korusunn aynı karınca gibii süper ya darısı olmayanların başına
Canım o xenon lar kısalarda zaten uzunlara lazım asıl ekzost takarmıyım bilmiyorum sesi gayet güzel aslında horn hornnn :cherry:bu na two brothers taktırmican mı? xenon yakışmış ama kısalardada olsaydı daha güzel olurdu, bi de angel eyes offf, neyse ya sen dikkatli sürde gerisi teferruat![]()
Sen iste aptican gezdiririm tabe :cherry: Şu emine inat izmite bilem gazlarız :mrgreen:Hayırlı olsun...
Kazasız bekasız kullan madem mertcim...
Len bi iki tur gezdir !
Çok da şirin bak bak bak:mrgreen:
Dokunma len kıza motorsuz motorcuu :cherry::cherry:gezdirme mert gezdirme, o bize mio yu göstertmedi bile, hıh! :farao:
He moruk öz japon pazarı açık adres vereyimmi laöz japon pazarından mı aldın len bu R1 i ((((((((((makina fenaaaa hayırlı olsun mertim .. güzel günlerde kullan kazasız belasız binmek nasib etsin
teşekkürlerResmen CANAVARAllah KAza BeLa Vermesin.. HayırLı oLsun..!
:cat::cat::cat:Hayırlı olsun.
Maşallah silah gibi. (ne zaman SS görsem dilime bu laf geliyor nedense!)
Güle güle kullanasın.
Allah kaza,bela vermesin.
inşallah kardeş :cat:hayırlı olsun,güle güle kullan yakışıklı duruyor,darısıda olmayanların olsun
tenkss:rendeer:hayırlı ugurlu olsun.. kazasız belasız sürüşler diliyorum...
Saolasın abim eksik olmamert yeni makinan hayırlı olsun,gülegüle kazasız belasız sağlıklı günlerde kullan
Hayır erkek diyince sen niye üstüne alındın ben onu anlamadım yanee :cherry::cherry:hayırlı uğurlu olsun kanka :rendeer:
allah kaza bela vermesin
bari bunu dikkatli kullan bak bu daaha güzel diğerlerinden ona göre hee)
bu arada sen benden başka daha kimlere erkeğim diyosun bakiimm![]()
Hadi len ordan topikkkna nasıl yani? vat69 da ki o fotoğralar? mesajlar? e-postalar? hepsi yalanmıydı? :salut:
Nbr bebişim senin için çıkartırız 44 sanıyey merak etme yiğidimsımı bebegm mobılet almıssın hayırlı olsn budamı 22 sanıye nıhat dogan artık motor suruor arkdaslar
Hoşt olim azını opla ayuu :cherry:len bizimki motor oldu galiba:mrgreen::queen::queen:
teşekkürlermert hayırlı olsun kazasız surusler dılerım.![]()
Afferin emin bi tur aarızhöööööööst o kadar da değil :mrgreen:
kendinle karıştırma len siskoo :cherry:paket olmasında :queen::queen: arayın biriniz şunu :queen::queen:
Karışma len kıza Kaçtane tuçimiz var elimizde gezdiririm kıvırcık ayıpsın senin yerin ayrıı :rendeer::rendeer:Sen nie karışıosun ber:
Çek git olm aradan:cherry:
Gezdir mert gezdir:cherry:
SaolasınHayırlı olsun Mert kardeşim.Kazasız belasız sürüşler dilerim.:cat:
inş kardeş saolasınVaay, Mert..!
Güzel makina. O nası bakış öyle..
Güle güle binesin, kaza yapmayasın işallah...
İzmir kızıı Güzelliniz kadar kafan çalışıyo çok uyanıksın heee :cherry::cherry: Her yerden kendine payb çıkartıyosunhayırlı olsun. güle güle kullan . R1 biraz fazla olmus yagel biz onu ikiye bölelim 500 - 500 kullanalım ortaklaşa:mrgreen:
olim resme neresinden bakıyon yawss :mrgreen:r1 resmlernden 4.sünde arkada tuhaf bi şey duruyo arabamı motrmu secemedmbu arada hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
inş kardeş saolasnHayırlı olsun abicim. Kazasız belasız şürüşler nasip olsun![]()
Darısı başımıza![]()
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:her yeni motor alan gezidirsin isityor buda cnm :queen:
ondan başka sorunu yok kardeş oda nazarlık kalsın dedik çok göze batmıyo basit bişi orjinalliği bozulmasın diye yaptırmamış arkadaş benim içinde sorun değil zaten okadar :cat::cat:![]()
Umarım depodaki ezikten başka sorunu yoktur.
saolasın renk güzel evet :cat:hayırlı olsun süper bir renk seçimi yapmışsın![]()
:cat:
Bundan 1-2gün önceydi sanırım..Bir mesajın arasında bahsi geçmişti R1'in.
Hayırlı olsun ve uğur getirsin sana Mert..
Xenonlar çok agresif yapmış ön kısmı..
Millet bu far tasarımını sevmiyor ama benim çok hoşuma gidiyor..
Yamaha hastalığı bir başkadır..
İnanın başkadır..ale:
Aklınıza hiçbir marka ve model yatmaz..
Sevemezsiniz..Beleş verseler binemezsiniz..
O kadar yani..:cherry:
Daha 2 hafta önceydi..
Honda 1000RR ve
750Magna için bana gelen bir bir teklifi şuraya yazsam; inanın yaşıma
aldırış etmez/eder "hakkatende sen delisin" derdiniz.
Yamaha olsa balıklama dalarım..Ama başka marka beni çekmiyor.
Ne hikmetse..
Bu makina fazer gibi değildir..
Fazer aslan gibidir..
Hep uyur ama kükrediği zamanda yeri oynatır..
Fakat R1 çita gibidir..
Etini ver yapmayacağı ani haraket ve hız yoktur..
Eeee..:mrgreen:
Ne diyelim ..:wiinkk:
Siparişçi müşterilerin yaşadı..
Pastalar daha hızlı ellerine geçer artık..
Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:rendeer:
Rüzgarın bol..Yolların boş olsun Mertim..:rendeer:
bizde yorum yapmışım dimi arkadaşımmmmm:queen:bak gene sinirlendimm![]()
sol far altı grenaj çatlakmı ne ya![]()