R1 İm geldii erkkeim benim O

Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
Resmen CANAVAR :) Allah KAza BeLa Vermesin.. HayırLı oLsun..!
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Hayırlı olsun...
Kazasız bekasız kullan madem mertcim...
Len bi iki tur gezdir !
Çok da şirin bak bak bak:mrgreen:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun.

Maşallah silah gibi. (ne zaman SS görsem dilime bu laf geliyor nedense!)

Güle güle kullanasın.

Allah kaza,bela vermesin.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun,güle güle kullan yakışıklı duruyor,darısıda olmayanların olsun
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
öz japon pazarından mı aldın len bu R1 i ((((((((((:) makina fenaaaa hayırlı olsun mertim .. güzel günlerde kullan kazasız belasız binmek nasib etsin
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mert yeni makinan hayırlı olsun,gülegüle kazasız belasız sağlıklı günlerde kullan
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
22
hayırlı olsun kardesım
allah herkezın gonlundekı makınayı almaya nasıp etsın ınsallah...
kazasız belasız.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun kanka :rendeer:
allah kaza bela vermesin
bari bunu dikkatli kullan bak bu daaha güzel diğerlerinden ona göre hee:))
bu arada sen benden başka daha kimlere erkeğim diyosun bakiimm:p
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
sımı bebegm mobılet almıssın hayırlı olsn budamı 22 sanıye nıhat dogan artık motor suruor arkdaslar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
mert hayırlı olsun kazasız surusler dılerım.:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
HAyırlı uğurlu olsun kardeşim,Allah olmayalanlarada versin,tekerin düz bassın,makina tatlı duruyo :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst